Główny specjalista

Biuro Nadzoru Wewnętrznego w MSWiA
Warszawa
specjalista (mid)
praca stacjonarna
1 dzień temu
Biuro Nadzoru Wewnętrznego w MSWiA
Inspektor Nadzoru Wewnętrznego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 143651

Warunki pracy

Budynek przy ul. Stefana Batorego 5 w Warszawie.


Wejście do budynku od strony ul. Rakowieckiej 2a w Warszawie (Biuro Przepustek) wyposażone w windę zewnętrzną dla osób niepełnosprawnych.


Wejście do budynku przy ul. Stefana Batorego 5 wyposażone w podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Szerokość ciągów komunikacyjnych i drzwi wewnętrznych dostosowane są do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wewnątrz budynku znajdują się windy ułatwiające poruszanie się. Na parterze i piętrach: I, II, III i IV  (z pięciu pięter budynku) znajdują się łazienki dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.


Warunki dotyczące charakteru pracy:


Praca administracyjno-biurowa.
Pracownik wykonuje zadania zarówno o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze (praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę) oraz zadania o charakterze dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie miejsca pracy oraz poza nim (realizowanie obowiązków wynikających z reprezentowania urzędu na zewnątrz oraz kontaktów służbowych z przedstawicielami podległych służb).
Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).

Zakres zadań

  • Prowadzi sprawy osobowe funkcjonariuszy Policji, Straży Granicznej, Służby Ochrony Państwa oraz strażaków Państwowej Straży Pożarnej, oddelegowanych do wykonywania zadań w Biurze Nadzoru Wewnętrznego.
  • Prowadzi sprawy osobowe pracowników zatrudnionych przez Inspektora Nadzoru Wewnętrznego.
  • Weryfikuje kandydatów do oddelegowania do wykonywania zadań w Biurze Nadzoru Wewnętrznego, a także funkcjonariuszy Policji, Straży Granicznej i Służby Ochrony Państwa oraz strażaków Państwowej Straży Pożarnej w trakcie tego oddelegowania – w zakresie przebiegu służby lub dawania rękojmi należytego wykonywania zadań.
  • Prowadzi, we współpracy z komórką organizacyjną Ministerstwa właściwą w sprawach organizacji Policji i Straży Granicznej, spraw związanych z uprawnieniami ministra właściwego do spraw wewnętrznych w zakresie: ustalania regulaminu organizacyjnego BSWP i regulaminu organizacyjnego BSWSG oraz określenia zasad naliczeń etatowych w BSWP oraz określenia liczby i rodzaju etatów w BSWSG.
  • Współpracuje z komórkami organizacyjnymi Ministerstwa właściwymi w sprawach finansów w zakresie ustalania oraz potwierdzania uposażeń funkcjonariuszy i pracowników BNW oraz współpracuje z komórką organizacyjną Ministerstwa właściwą w sprawach obronnych w zakresie wyłączania od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny pracowników zatrudnionych w BNW oraz nadawania im przydziałów organizacyjno-mobilizacyjnych do służby w jednostce zmilitaryzowanej.
  • Prowadzi postępowania administracyjne w sprawach osobowych pozostających we właściwości MSWiA, dotyczących oddelegowanych do wykonywania zadań w Biurze Nadzoru Wewnętrznego funkcjonariuszy Policji, Straży Granicznej i Służby Ochrony Państwa oraz strażaków Państwowej Straży Pożarnej.
  • Przyjmuje, rozpatruje i załatwia skargi, wnioski oraz petycje pozostające we właściwości Biura Nadzoru Wewnętrznego.
  • Opracowuje stanowiska lub projekty odpowiedzi na wpływające do Biura Nadzoru Wewnętrznego interpelacje i zapytania poselskie, interwencje parlamentarzystów oraz wystąpienia naczelnych i centralnych organów administracji publicznej.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie prowadzenia obsługi kadrowej oraz 5 lat w zakresie pracy w komórkach kontroli.
  • Doświadczenie zawodowe, co najmniej 10 lat, w jednostce nadzorowanej przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych tj. w Policji lub Straży Granicznej lub Służbie Ochrony Państwa lub Państwowej Straży Pożarnej.
  • Studia podyplomowe z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy.
  • Znajomość aktów prawnych obowiązujących w służbach nadzorowanych przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych, w tym ustaw: o Policji, Straży Granicznej, Państwowej Straży Pożarnej, Służbie Ochrony Państwa oraz o szczególnych formach sprawowania nadzoru przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych.
  • Znajomość przepisów o ochronie informacji niejawnych.
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów, umiejętność współpracy, skutecznego komunikowania się, rzetelność, gotowość do doskonalenia zawodowego.
  • Kreatywność, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, umiejętność myślenia analitycznego.
  • Wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne”.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Studia podyplomowe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.
  • Znajomość obsługi komputera – programy Word i Excel.
  • Znajomość systemu kadrowego Fortech.

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/ł współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Kopie dokumentów potwierdzających co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w komórce kadr oraz 5 lat w komórce kontroli, jak również w zakresie doświadczenia zawodowego, co najmniej 10 lat, w jednej z jednostek podległych ministrowi właściwemu do spraw wewnętrznych (tj. świadectwa pracy lub zaświadczenia lub referencje lub zakresy obowiązków lub opisy stanowisk pracy lub inne dokumenty; należy dołączyć dokumenty potwierdzające rodzaj i długość wymaganego doświadczenia)
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych dot. dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "ściśle tajne" lub oświadczenie o posiadaniu poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "ścisle tajne” (zawierające informacje o organie, który wydał dokument, datę wydania i nr dokumentu, rodzaj klauzuli, okres ważności)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówOświadczenie o znajomości systemu kadrowego Fortech oraz znajomości obsługi komputera, w tym programów Word i Excel.Oświadczenie dotyczące ukończenia studiów podyplomowych w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi.

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-10-21 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Biuro Nadzoru Wewnętrznego
w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji
ul. Stefana Batorego 5,
02-591 Warszawa
Z dopiskiem na kopercie: BNW MSWiA

lub składać osobiście w Biurze Przepustek przy ul. Rakowieckiej 2a w Warszawie
w godz. 8.00-16.00

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Administratorem danych osobowych osób aplikujących o pracę w MSWiA jest Inspektor Nadzoru Wewnętrznego w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji, mający siedzibę w Warszawie przy ul. Stefana Batorego 5, kod pocztowy: 02-591.


Kontakt: tel. (47) 72 820 19  fax (47) 72 817 82 lub pisemnie na adres siedziby.


Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym, za pośrednictwem poczty elektronicznej iod.bnw@mswia.gov.pl,  może się Pani/Pan skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem. może się Pani/Pan skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem. Dane osoby aplikującej do służby cywilnej w odpowiedzi na ogłoszenie o naborze w MSWiA przetwarzane są w celu realizacji rekrutacji na stanowisko w służbie cywilnej, na podstawie przepisów ustawy o służbie cywilnej, Kodeksu pracy oraz przepisów dotyczących bezpieczeństwa.


Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwane dalej RODO.


Odbiorcami danych będą podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa oraz podmioty działające na zlecenie administratora.


Podanie danych wymaganych przepisami prawa jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. Niepodanie tych danych spowoduje brak Pani/Pana udziału w procesie rekrutacji.


Podanie danych w zakresie wykraczającym poza katalog danych określonych w przepisach prawnych jest dobrowolne i nie stanowi wymogu przeprowadzenia procesu rekrutacji (m. in. wizerunku, numeru PESEL). W tym zakresie osobie przesyłającej aplikację w odpowiedzi na ogłoszenia o naborze przysługuje prawo do dostępu do treści tych danych, ich sprostowania oraz żądania ograniczenia ich przetwarzania, a także do ich usunięcia.


W przypadku przetwarzania danych podanych dobrowolnie przysługuje Pani/Panu również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.


Aplikacje będą niszczone po upływie okresu niezbędnego do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej, uwzględniając art. 33 ustawy o służbie cywilnej, jednakże nie później niż po upływie terminu wynikającego z przepisu art. 291 Kodeksu pracy.


Osobie przesyłającej aplikację w odpowiedzi na ogłoszenia o naborze przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania oraz żądania ograniczenia ich przetwarzania w przypadkach określonych w RODO.


Przysługuje Pani/ Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych mającego siedzibę w Warszawie przy ul. Stawki 2, kod pocztowy: 00-193.

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Kadrowa / Kadrowy

    Gram Sadeccy sp.j.   Płock    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    monitorowanie i samodzielne rozliczanie czasu pracy oraz administrowanie absencjami pracowników, rozliczanie umów cywilno-prawnych, obsługa dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem i zakończeniem stosunku pracy pracowników w systemie kadrowym, sporządzanie dokumentacji ZUS, PIT, GUS,...
  • Specjalista ds. Kadr i Płac

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szamocka 6    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Twoją rolą będzie: Udział w procesie wdrożenia nowego systemu kadrowo-płacowego w Spółce; Wprowadzanie i raportowanie danych dotyczących czasu pracy; Przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem (umowa o pracę, świadectwo pracy); Obsługa procesów kadrowych w tym zatrudnienie...
  • Specjalista ds. Płac

    Centrum Informatyki Statystycznej   Warszawa, al. Niepodległości 208    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 7 500 zł brutto/mies.
    5 godz.
    w Wydziale Ekonomicznym Wymiar etatu: 1 etat Miejsce pracy: Centrum Informatyki Statystycznej, al. Niepodległości 208, Warszawa Dokumenty należy złożyć do dnia 24 październik 2024 r. w formie elektronicznej za pomocą przycisku aplikowania; lub pocztą tradycyjną przesyłając na adres:...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Płac

    Contract Administration Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    8 godz.
    Opis stanowiska: Samodzielne obsługiwanie niestandardowych i bardziej skomplikowanych usług płacowych i procesów dla klientów, Naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy; Sporządzanie oraz przesyłanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US,...
  • Młodszy Specjalista ds. Kadr i Płac

    Securitas Polska   Warszawa    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Do Twoich zadań będzie należało samodzielne prowadzenie obsługi pracowników spółki w obszarze kadr i płac, a w szczególności: Prowadzenie spraw związanych z zatrudnieniem nowych pracowników; Prowadzenie dokumentacji pracowników i zleceniobiorców spółki; Monitorowanie upływających...
  • Specjalista / Specjalistka ds. kadr i płac

    FUNDACJA IDYLLA   Warszawa, Żoliborz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców. Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z nawiązaniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem stosunku pracy, oraz umów cywilno-prawnych. Samodzielne sporządzanie i naliczanie list płac. Obsługa...
  • Asystent / Specjalista ds. Kadr i Płac

    Stecol Corporation Sp. z o.o. Oddział w Polsce   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Ewidencja i rozliczanie czasu pracy; Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji płacowej, z uwzględnieniem rozliczania wynagrodzeń i świadczeń dla pracowników; Sporządzanie i archiwizacja dokumentacji kadrowej (umowy o pracę, wnioski, oświadczenia) Prowadzenie rekrutacji...
  • Employee Lifecycle Specialist

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What this position is about - Purpose: Ensure efficient delivery of Employee LifeCycle services in designated zones, meeting Service Level Agreements. Maintain organizational management data and handle employee lifecycle events. Prepare contractual agreements and letters. Address employee data...
  • Specjalistka / Specjalista ds. wsparcia procesu edukacyjnego

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Centrum Doradztwa i Kształcenia Menedżerów Główne obowiązki: wsparcie administracyjne procesu promocji i edukacji, współpraca przy obsłudze uczestników studiów/szkoleń, kompletowanie i realizacja obiegu dokumentacji oraz jej tworzenie na polecenie członków zespołu CDiKM, zapewnienie...
  • Specjalistka / Specjalista ds. Płac

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Do Twoich obowiązków będzie należało: Prowadzenie akt osobowych pracowników i pozostałej dokumentacji pracowniczej; Obsługa procesu PPK; Zapewnienie prawidłowości danych w systemie; Opracowywanie danych do naliczania list płac (benefity i inne potrącenia, ekwiwalenty za niewykorzystany...