Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie MC oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzinna dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań:częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz, permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza
administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach, zagrożenie korupcją, krajowe lub zagranicze wyjazdy służbowe.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Do budynku prowadzą 2 wejścia od ul. Królewskiej, które są oznaczone literami A i B. Do obu wejść prowadzą schody.
Przy schodach do wejścia A znajduje się podjazd dla wózków. Dla gości przeznaczone jest wejście A. W budynku w holu A jest winda dostosowana do wjazdu wózków co umożliwia dostęp do wszystkich kondygnacji budynku osobom z niepełnosprawnością ruchową. Przed budynkiem wyznaczono 2 ogólnodostępne miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W recepcji przy wejściu A i przy wejściu B są pętle indukcyjne.
Zakres zadań
- Gromadzi, weryfikuje pod względem formalnym i zgodności z innymi dokumentami oraz zapewnia sprawny obieg dokumentacji projektowej oraz dokumentacji Wydziału
- Prowadzi rejestr wydatków projektów, weryfikuje ich zgodność z budżetem projektów
- Organizuje spotkania, przygotowuje notatki ze spotkań, zapewnia obsługę organizacyjną Komitetu Sterującego projektów
- Prowadzi bazę personelu, weryfikuje dokumenty dotyczące zatrudnienia personelu przygotowywane przez Partnerów
- Wspiera organizację i przygotowanie od strony technicznej (m.in. przygotowanie materiałów, logistyka) spotkań, konferencji
- Wspiera członków zespołów projektowych w zakresie realizowanych zadań pod względem organizacyjno-technicznym
- Prowadzi zestawienia projektów
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 2 lat w jednostkach sektora finansów publicznych
- Wiedza z zakresu: zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej oraz działalności i organizacji MC, ustawy o finansach publicznych, ustawy o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027, Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (FERS), zasad finansowania i rozliczania projektów finansowanych z Programu FERS
- Kompetencje miękkie: komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, rzetelność, myślenie analityczne, współpraca
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2