Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Główny specjalista

Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie
Warszawa
specjalista (mid)
praca stacjonarna
75 dni temu
Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 143563

Warunki pracy


  • praca biurowa z wykorzystaniem komputera
  • budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, winda)
  • węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych na parterze budynku
  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym, głuchoniemym
  • do budynku można wejść z psem asystującym, psem przewodnikiem lub osobą asystującą.

Zakres zadań

  • Tworzy wymagania merytoryczne w zakresie produkcji i kontroli jakości danych przestrzennych, tworzy metodyki kontroli jakości oraz koordynuje działania kontroli jakości, w tym prowadzi harmonogramy oraz procedury obiegu produktów oraz realizuje kontrole w celu sprawnej obsługi bieżących zadań Wydziału.
  • Uczestniczy w odbiorach produktów realizowanych w ramach zadań Wydziału oraz prowadzi bieżącą współpracę z pozostałymi zespołami w celu efektywnej realizacji pracy, w tym bieżące raportowanie i sprawozdawczość prac kontroli jakości.
  • Tworzy analizy i przygotowuje propozycje rozwiązań niestandardowych problemów w zakresie kontroli jakości danych przestrzennych w celu terminowej i zgodnej z założeniami realizacji umów na produkcję i kontrolę jakości danych przestrzennych.
  • Prowadzi bieżącą współpracę na linii Zamawiający-Wykonawcy w zakresie zagadnień merytorycznych w tym przygotowywanie wkładu do pism oraz wspieranie współpracy z interesariuszami w zakresie merytorycznym, w celu zapewnienia efektywnej obsługi bieżących zadań Wydziału.
  • Uczestniczy w pracach związanych z tworzeniem specyfikacji technicznych, standardów i dobrych praktyk w celu zapewnienia efektywności produkcji, interoperacyjności, jakości i aktualności baz danych przestrzennych.
  • Uczestniczy w działaniach związanych z zarządzaniem wymaganiami interesariuszy produktów wytwarzanych przez Wydział oraz wspiera zadania promocji i szkoleń poprzez m.in. przygotowywanie wkładów merytorycznych do materiałów i ich fachową merytoryczną ocenę, przygotowuje i przeprowadza wystąpienia publiczne w celu efektywnego wykorzystania danych przestrzennych przez interesariuszy.
  • Uczestniczy w przygotowaniu wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych odnośnie budowy e-usług i baz danych przestrzennych w zakresie posiadanych kompetencji.
  • Uczestniczy we współpracy z krajowymi i zagranicznymi instytucjami i organizacjami w celu realizacji prac badawczych i rozwojowych odnośnie produkcji i udostępniania baz danych przestrzennych, współpracuje z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu oraz zapewnia, iż komunikacja, konfiguracja oraz jakość są realizowane zgodnie z obowiązującymi strategiami w celu terminowej i efektywnej realizacji zadań.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe geodezyjne i/lub kartograficzne lub pokrewne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego w produkcji lub kontroli jakości danych przestrzennych BDOT10k
  • dobra znajomość narzędzi GIS
  • umiejętność pracy w zespole
  • znajomość podstawowych zagadnień z zakresu systemów informacji przestrzennej
  • znajomość zagadnień związanych z procesem produkcji danych przestrzennych
  • znajomość zagadnień związanych z kontrolą jakości danych przestrzennych
  • ogólna znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi
  • umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej
  • samodzielność i odpowiedzialność
  • dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
 

Podobne oferty