Główny specjalista

Ministerstwo Aktywów Państwowych w Warszawie
Warszawa
specjalista (mid)
praca stacjonarna
18 godz. temu
Ministerstwo Aktywów Państwowych w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 143305

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca przy komputerze. Praca pod presją czasu.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca w budynku przy ul. Krucza 36/Wspólna 6,
- miejsce pracy: II piętro,
- budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście do budynku jest utwardzone z wkładem antypoślizgowym, wyposażone w automatyczne drzwi rozsuwne, pochylnię i transporter przyschodowy. Windy przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, posiadające przyciski sterujące umożliwiające odczyt w alfabecie Braille’a, sygnalizację dźwiękową oraz niektóre - syntezator mowy. Budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo: korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami,
niektóre toalety przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • Prowadzi sprawy z zakresu nawiązania, trwania oraz ustania stosunku pracy pracowników, w tym osób oddelegowanych lub przeniesionych do wykonywania zadań w Ministerstwie i przygotowuje niezbędną dokumentację
  • Wprowadza do systemu ewidencji kadrowej oraz kontroluje poprawność danych dotyczących nawiązania, trwania oraz ustania stosunku pracy pracowników
  • Zapewnia prawidłowy obieg danych personalnych w ramach wykonywanej pracy i współpracuje w tym zakresie z właściwymi komórkami organizacyjnymi Ministerstwa, pracownikiem służby BHP oraz Inspektorem Ochrony Danych
  • Sporządza raporty, zestawienia, analizy z zakresu realizowanych zadań
  • Zakłada i prowadzi akta osobowe oraz dokumentację w sprawach związanych ze stosunkiem pracy pracowników, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie regulacjami
  • Prowadzi sprawy związane z zapewnieniem pracownikom badań profilaktycznych z zakresu medycyny pracy, w szczególności przygotowuje skierowania na wstępne, okresowe, kontrolne lub profilaktyczne badania lekarskie. Kontroluje ważność badań i współpracuje w tym zakresie z przychodnią lekarską
  • Przygotowuje zaświadczenia o zatrudnieniu, zestawienia i inne dokumenty z zakresu spraw pracowniczych oraz udziela informacji uprawnionym instytucjom zewnętrznym w sprawach związanych z zatrudnieniem pracowników Ministerstwa
  • Prowadzi, monitoruje i analizuje strukturę zatrudnienia i fundusz wynagrodzeń oraz proponuje rozwiązania w tym zakresie
  • Opracowuje projekty odpowiedzi na interpelacje, zapytania posłów, interwencje poselskie i senatorskie, oświadczenia senatorów, wnioski o udostępnienie informacji publicznej i ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego, zapytania dziennikarskie oraz inne wystąpienia kierowane do Wydziału

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi kadrowej
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Znajomość ustawy – Kodeks pracy wraz z aktami wykonawczymi
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi
  • Znajomość ustawy o pracownikach urzędów państwowych wraz z aktami wykonawczymi
  • Znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych
  • Znajomość zasad wynagradzania osób zajmujących kierownicze stanowiska państwowe
  • Znajomość przepisów z zakresu ochrony danych osobowych
  • Znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych
  • Znajomość przepisów z zakresu wyłączenia od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office, w tym MS Word i MS Excel
  • Umiejętność obsługi programu kadrowo-płacowego Quorum
  • Umiejętność obsługi programu Płatnik
  • Umiejętność obsługi Platformy Usług Elektronicznych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
  • Umiejętność obsługi systemu informacji prawnej, np. LEX, Legalis
  • Umiejętności interpersonalne: komunikatywność, pracy w zespole, analitycznego myślenia, wysoka kultura osobista, asertywność, rzetelność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie z zakresu prawa pracy
  • Studia podyplomowe z zakresu kadr i płac w prawie i praktyce

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii dyplomu ukończenia studiów wraz z tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego oraz pisemną informację z Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej o dyplomie wydanym przez zagraniczną uczelnię
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów obowiązków lub kopie innych zaświadczeń). Należy potwierdzić zamknięty okres i obszar tematyczny doświadczenia zawodowego
  • Kopię poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgodę na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów obowiązków lub kopie innych zaświadczeń). Należy potwierdzić zamknięty okres i obszar tematyczny doświadczenia zawodowegoKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia z obszaru prawa pracyKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie ukończenia studiów podyplomowych z zakresu kadr i płac w prawie i praktyce

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-10-11 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Aktywów Państwowych
ul. Krucza 36/Wspólna 6
00-522 Warszawa
z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: „ogłoszenie nr 143305”
Aplikacje można również przesyłać za pośrednictwem ePUAP lub składać osobiście w Kancelarii Głównej MAP:
Warszawa, ul. Krucza 36/Wspólna 6

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L Nr 119, str. 1), zwanego dalej „RODO”, Ministerstwo Aktywów Państwowych przekazuje informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych kandydatów do celów przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy:



  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Aktywów Państwowych, z siedzibą w Warszawie (00-522), ul. Krucza 36/Wspólna 6.
  • W sprawach związanych z ochroną danych osobowych należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych: iodo@map.gov.pl.
  • Dane osobowe przekazane w toku naboru są przetwarzane w celu przeprowadzenia postepowania rekrutacyjnego, a w przypadku decyzji o zatrudnieniu również w powyższym celu o czym zostanie Pani/Pan poinformowana/y odrębnie.
  • Dane osobowe przekazane w toku naboru są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w zw. z przepisami ustaw: z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465, ze zm.) oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2024 r. poz. 409), a także w zakresie przekraczającym art. 221 Kodeksu pracy – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO, tj. wyrażonej zgody. Dane osobowe przekazane w toku naboru nie będą przetwarzane w innym celu niż określony w pkt 3.
  • Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom do tego uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów oraz podmiotom z którymi Ministerstwo Aktywów Państwowych zawarło umowę powierzenia w zakresie świadczonych przez nie na rzecz Ministerstwa usług.
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  • Dane osobowe przekazane w toku naboru będą przechowywane przez okres jego trwania oraz wynikający z obowiązującego w Ministerstwie Aktywów Państwowych Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt. W przypadku braku zatrudnienia przez okres 3 miesięcy po jego zakończeniu nastąpi ich usunięcie.
  • Kandydat ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia ich przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania i prawo do przenoszenia danych w sytuacjach przewidzianych prawem. Wymienione prawa mogą być ograniczone, w sytuacji, gdy administrator jest zobowiązany prawnie do przetwarzania danych, w celu realizacji obowiązku ustawowego, np. prawo do usunięcia danych przysługuje w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej.
  • W zakresie danych przetwarzanych na podstawie zgody – przysługuje Pani/Panu prawo do jej wycofania w każdym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • Kandydatowi przysługuje prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  • Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne.
  • Dane osobowe przekazane w toku naboru nie będą poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Młodszy księgowy / Młodsza księgowa - Kadrowa / Kadrowy

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 dni
    Prowadzenie kard w zakresie: przygotowywania umów o pracę, zleceń, skierowań na badania lekarskie; wprowadzania danych do systemu Optima oraz prowadzenie akt osobowych; obsługa programu Płatnik; korespondencja w zakresie kadr; W ramach księgowości: księgowanie i dekretowanie faktur...
  • Kadrowa / Kadrowy

    Gram Sadeccy sp.j.   Płock    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    monitorowanie i samodzielne rozliczanie czasu pracy oraz administrowanie absencjami pracowników, rozliczanie umów cywilno-prawnych, obsługa dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem i zakończeniem stosunku pracy pracowników w systemie kadrowym, sporządzanie dokumentacji ZUS, PIT, GUS,...
  • Specjalistka / Specjalista ds. Płac

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    10 godz.
    Do Twoich obowiązków będzie należało: Prowadzenie akt osobowych pracowników i pozostałej dokumentacji pracowniczej; Obsługa procesu PPK; Zapewnienie prawidłowości danych w systemie; Opracowywanie danych do naliczania list płac (benefity i inne potrącenia, ekwiwalenty za niewykorzystany...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. kadr i płac

    Medea Health   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)
    11 godz.
    Zadania: przygotowywanie umów o pracę i umów cywilnoprawnych oraz innej dokumentacji z zakresu stosunku pracy oraz prawa cywilnego, naliczanie wynagrodzeń, przygotowywanie listy płac, administrowanie dokumentacją personalną zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie sprawozdań,...
  • Specjalista ds. Kadr i Płac

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szamocka 6    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Twoją rolą będzie: Udział w procesie wdrożenia nowego systemu kadrowo-płacowego w Spółce; Wprowadzanie i raportowanie danych dotyczących czasu pracy; Przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem (umowa o pracę, świadectwo pracy); Obsługa procesów kadrowych w tym zatrudnienie...
  • Specjalista ds. kadr i płac

    ALAB laboratoria Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Opis stanowiska: samodzielne kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej, akt personalnych oraz obsługa kadrowa Pracowników i Współpracowników; przygotowywanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem, zmian warunków zatrudnienia, zakończeniem współpracy; sporządzanie dokumentów...
  • Specjalistka / Specjalista ds. wsparcia procesu edukacyjnego

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Centrum Doradztwa i Kształcenia Menedżerów Główne obowiązki: wsparcie administracyjne procesu promocji i edukacji, współpraca przy obsłudze uczestników studiów/szkoleń, kompletowanie i realizacja obiegu dokumentacji oraz jej tworzenie na polecenie członków zespołu CDiKM, zapewnienie...
  • Specjalista ds. kadr i płac

    JT S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców, Prowadzenie spraw związanych z zatrudnieniem, Naliczanie list płac, Rozliczanie i ewidencja czasu pracy (system równoważnego czasu pracy, system zadaniowy), Prowadzenie akt osobowych...
  • Specjalista ds. kadrowo-płacowych

    Dwa Plus Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Prowadzenie spraw kadrowo płacowych firmy; Naliczanie wynagrodzeń; Współpraca z ZUS, Urzędem Skarbowym; Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT 11, PIT 4; Rozliczanie wydatków służbowych, delegacji; Księgowanie wyciągów bankowych w PLN i w walucie; Uzgadnianie rachunków, rozliczanie RMK;...
  • Specjalista ds. Płac

    Centrum Informatyki Statystycznej   Warszawa, al. Niepodległości 208    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 7 500 zł brutto/mies.
    4 dni
    w Wydziale Ekonomicznym Wymiar etatu: 1 etat Miejsce pracy: Centrum Informatyki Statystycznej, al. Niepodległości 208, Warszawa Dokumenty należy złożyć do dnia 24 październik 2024 r. w formie elektronicznej za pomocą przycisku aplikowania; lub pocztą tradycyjną przesyłając na adres:...