Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Główny specjalista

Ministerstwo Finansów w Warszawie
Warszawa
specjalista (mid)
praca stacjonarna
85 dni temu
Ministerstwo Finansów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 143220

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca administracyjno-biurowa
  • obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
  • nietypowe godziny pracy (w tym dyżury) – konieczność redagowania i
    zamieszczania na stronie intranetowej relacji z ważnych wydarzeń również po godzinach pracy

Zakres zadań

  • Współtworzy i rozwija komunikację wewnętrzną w Ministerstwie Finansów, informuje pracowników o wszystkich bieżących działaniach resortu, sprawach pracowniczych, organizacyjnych i merytorycznych, wykorzystując dostępne narzędzia i kanały komunikacyjne i współpracując ściśle z komórkami merytorycznymi Ministerstwa Finansów
  • Koordynuje prace zespołu redakcyjnego strony intranetowej, szkoli jego członków oraz pracowników innych komórek organizacyjnych z zasad redagowania i publikowania treści w intranecie Ministerstwa Finansów, a następnie nadaje uprawnienia i przydziela role (uprawnienia redakcyjne)
  • Tworzy plany komunikacyjne i realizuje kampanie informacyjne w Ministerstwie Finansów na temat nowych projektów, inicjatyw organizacyjnych, bieżących działań i wydarzeń we współpracy z komórkami organizacyjnymi Ministerstwa Finansów
  • Wspiera tworzenie i zarządzanie systemem identyfikacji wizualnej Ministerstwa Finansów, opracowuje nowe wzory pism, szablony komunikatów, Newslettera, maili oraz przygotowuje stosowne instrukcje
  • Organizuje i koordynuje webinaria, z udziałem kierownictwa i przedstawicieli komórek organizacyjnych Ministerstwa Finansów, organizuje i wspiera produkcję podcastów na potrzeby komunikacji wewnętrznej i komórek organizacyjnych Ministerstwa Finansów
  • Analizuje wyniki działań związanych z komunikacją wewnętrzną w Ministerstwie Finansów oraz rekomenduje i wdraża działania poprawiające efektywność komunikacji
  • Tworzy materiały graficzne i multimedialne (rolki, filmiki i inne), służące podnoszeniu atrakcyjności publikowanych, emitowanych i dystrybuowanych informacji, poszukuje nowoczesnych narzędzi i rozwiązań komunikacyjnych służących rozwijaniu komunikacji wewnętrznej w Ministerstwie Finansów
  • Monitoruje trendy w obszarze komunikacji wewnętrznej oraz rekomenduje i wdraża nowe, przydatne rozwiązania

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku filologia polska lub dziennikarstwo lub komunikacja społeczna
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze prowadzenia strony intranetowej lub komunikacji wewnętrznej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym rozumienie i tworzenie tekstów w obszarze właściwości komórki
  • Znajomość wytycznych WCAG 2.1
  • Znajomość systemu zarządzania treścią Liferay
  • Znajomość funkcjonowania administracji publicznej
  • Znajomość zasad prostego języka
  • Umiejętność redagowania tekstów
  • Umiejętność argumentowania
  • Umiejętność analizowania informacji
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 273), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość działań public i media relations
  • Znajomość działań promocyjnych i reklamowych
  • Znajomość działań wizerunkowych
  • Znajomość systemów zarządzania stroną internetową/intranetową (CMS)
  • Znajomość programów do tworzenia materiałów FOTO/VIDEO