Główny specjalista

Ministerstwo Finansów w Warszawie
Warszawa
specjalista (mid)
praca stacjonarna
5 godz. temu
Ministerstwo Finansów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 143220

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca administracyjno-biurowa
  • obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
  • nietypowe godziny pracy (w tym dyżury) – konieczność redagowania i
    zamieszczania na stronie intranetowej relacji z ważnych wydarzeń również po godzinach pracy

Zakres zadań

  • Współtworzy i rozwija komunikację wewnętrzną w Ministerstwie Finansów, informuje pracowników o wszystkich bieżących działaniach resortu, sprawach pracowniczych, organizacyjnych i merytorycznych, wykorzystując dostępne narzędzia i kanały komunikacyjne i współpracując ściśle z komórkami merytorycznymi Ministerstwa Finansów
  • Koordynuje prace zespołu redakcyjnego strony intranetowej, szkoli jego członków oraz pracowników innych komórek organizacyjnych z zasad redagowania i publikowania treści w intranecie Ministerstwa Finansów, a następnie nadaje uprawnienia i przydziela role (uprawnienia redakcyjne)
  • Tworzy plany komunikacyjne i realizuje kampanie informacyjne w Ministerstwie Finansów na temat nowych projektów, inicjatyw organizacyjnych, bieżących działań i wydarzeń we współpracy z komórkami organizacyjnymi Ministerstwa Finansów
  • Wspiera tworzenie i zarządzanie systemem identyfikacji wizualnej Ministerstwa Finansów, opracowuje nowe wzory pism, szablony komunikatów, Newslettera, maili oraz przygotowuje stosowne instrukcje
  • Organizuje i koordynuje webinaria, z udziałem kierownictwa i przedstawicieli komórek organizacyjnych Ministerstwa Finansów, organizuje i wspiera produkcję podcastów na potrzeby komunikacji wewnętrznej i komórek organizacyjnych Ministerstwa Finansów
  • Analizuje wyniki działań związanych z komunikacją wewnętrzną w Ministerstwie Finansów oraz rekomenduje i wdraża działania poprawiające efektywność komunikacji
  • Tworzy materiały graficzne i multimedialne (rolki, filmiki i inne), służące podnoszeniu atrakcyjności publikowanych, emitowanych i dystrybuowanych informacji, poszukuje nowoczesnych narzędzi i rozwiązań komunikacyjnych służących rozwijaniu komunikacji wewnętrznej w Ministerstwie Finansów
  • Monitoruje trendy w obszarze komunikacji wewnętrznej oraz rekomenduje i wdraża nowe, przydatne rozwiązania

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku filologia polska lub dziennikarstwo lub komunikacja społeczna
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze prowadzenia strony intranetowej lub komunikacji wewnętrznej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym rozumienie i tworzenie tekstów w obszarze właściwości komórki
  • Znajomość wytycznych WCAG 2.1
  • Znajomość systemu zarządzania treścią Liferay
  • Znajomość funkcjonowania administracji publicznej
  • Znajomość zasad prostego języka
  • Umiejętność redagowania tekstów
  • Umiejętność argumentowania
  • Umiejętność analizowania informacji
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 273), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość działań public i media relations
  • Znajomość działań promocyjnych i reklamowych
  • Znajomość działań wizerunkowych
  • Znajomość systemów zarządzania stroną internetową/intranetową (CMS)
  • Znajomość programów do tworzenia materiałów FOTO/VIDEO

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV w języku polskim (kandydat, który na podstawie analizy CV i złożonych oświadczeń będzie spełniał wszystkie wymagania formalne zostanie zaproszony do kolejnego etapu naboru)
  • Oświadczenie o niepełnieniu służby zawodowej ani niepracowaniu w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 273), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-10-07 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Finansów
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
z dopiskiem: Oferta pracy – 2024/134/BKP

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. PR

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Aktywne lokowanie marki w mediach tradycyjnych. Budowanie i utrzymywanie relacji z dziennikarzami mediów ogólnopolskich. Budowanie wizerunku marki za pośrednictwem mediów społecznościowych. Wdrażanie i współtworzenie strategii działań PR zewnętrznych i wewnętrznych....