Główny specjalista

Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku
Białystok
specjalista (mid)
praca stacjonarna
2 dni temu
Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Białystok
Ogłoszenie o naborze Nr 142904

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca administracyjno- biurowa
  • obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
  • większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej
  • praca wymaga sprawności obu rąk
  • użytkowanie sprzętu biurowego (np. drukarka, kserokopiarka, niszczarka)
  • zadania wykonywane w siedzibie i poza siedzibą Urzędu

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • stanowisko pracy znajduje się na drugim piętrze pięciopiętrowego budynku
  • stanowisko pracy wyposażone jest w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno - biurowych z obsługą komputera
  • oświetlenie sztuczne i naturalne
  • węzeł sanitarny na parterze jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo
  • winda jest dostosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych  poruszających  się  na wózkach inwalidzkich
  • budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach
  • przed budynkiem jest wyznaczone miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych
  • stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych oraz niesłyszących i głuchoniemych

Zakres zadań

  • Wykonuje audyty środków pochodzących z Unii Europejskiej oraz innych źródeł zagranicznych, opracowuje wyniki tych audytów
  • Opracowuje projekty protokołów z audytu, podsumowań ustaleń, sprawozdań oraz innych dokumentów niezbędnych podczas prowadzenia czynności i wystąpień do jednostek podlegających badaniu
  • Sporządza dokumentację roboczą z przeprowadzonych czynności
  • Koordynuje pracę zespołu audytowego w celu zapewnienia sprawnego przebiegu czynności

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze audytu lub kontroli środków publicznych
  • Znajomość przepisów z zakresu prawa unijnego i krajowego dotyczącego funduszy strukturalnych oraz pomocy finansowej z UE i innych źródeł zagranicznych, finansów publicznych, rachunkowości oraz zamówień publicznych
  • Znajomość zagadnień z zakresu międzynarodowych standardów audytu oraz metod i technik audytu
  • Znajomość ustawy o Krajowej Administracji Skarbowej
  • Umiejętność dokonywania interpretacji i wykładni przepisów prawa
  • Umiejętność wyciągania wniosków i proponowania rozwiązań
  • Umiejętność skutecznej komunikacji
  • umiejętność pracy w zespole
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa ukraińskiego – dotyczy obywateli Ukrainy, przebywających legalnie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub których pobyt na tym terytorium jest uznawany za legalny na podstawie art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Studia podyplomowe z zakresu audytu funduszy UE
  • Znajomość jednego z podstawowych języków roboczych KE (angielski, niemiecki, francuski)
  • Znajomość zagadnień z zakresu audytu IT

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Obywatele Ukrainy, przebywający legalnie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub których pobyt na tym terytorium jest uznawany za legalny na podstawie ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa nie muszą składać dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego Oświadczenie
  • Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (wzórDz. U. z 2017 r. poz. 423) - dotyczy wyłącznie osób urodzonych przed dniem 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
  • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających znajomość jednego z podstawowych języków roboczych KE (angielski, niemiecki, francuski)Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-10-09 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku, ul. Jana Klemensa Branickiego 9, 15-085 Białystok.


ZACHĘCAMY DO APLIKOWANIA PRZEZ FORMULARZ ELEKTRONICZNY (przycisk – APLIKUJ ELEKTRONICZNIE).

O zachowaniu terminu składania dokumentów określonego w ogłoszeniu decyduje data:
- stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu - gdy wysyłasz zgłoszenie w formie papierowej;
- przesłania wypełnionego formularza aplikacyjnego za pośrednictwem internetu lub dokumentu opatrzonego bezpiecznym podpisem elektronicznym - gdy składasz zgłoszenie w formie elektronicznej.

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).


Administrator


Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku z siedzibą przy ul. Jana Klemensa Branickiego 9, 15-085 Białystok. Kontakt z administratorem danych jest możliwy pod adresem e-mail: ias.bialystok@mf.gov.pl lub pocztą tradycyjną kierowaną na powyższy adres.


Inspektor ochrony danych


Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem poczty elektronicznej iod.bialystok@mf.gov.pl.


Cel i podstawy przetwarzania danych


Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego na podstawie i w zakresie wskazanym w art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, przepisach ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, przepisach ustawy z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej oraz w przepisach wykonawczych do wskazanych ustaw.


Podanie wymaganych tymi przepisami danych jest dobrowolne, jednak niezbędne aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w Krajowej Administracji Skarbowej. Niepodanie danych uniemożliwi Pani/Panu udział w procesie rekrutacji.


Podanie innych danych, w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako udzielenie przez Panią/Pana dobrowolnej zgody na przetwarzanie tych danych osobowych dla celów postępowania rekrutacyjnego. Zgodę tak wyrażoną może Pani/Pan wycofać w dowolnym czasie.


Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa z art. 9 ust 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać wycofana w dowolnym czasie.


Powierzenie przetwarzania danych oraz odbiorcy danych


Pani/Pana dane osobowe będą udostępnione spółce elevato S.A. z siedzibą w Bielsku-Białej przy ul. Michałowicza 12, 43-300 Bielsko-Biała, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej, VIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr 0000883924, o nr NIP 642­31­23­747, nr REGON 241539117, na podstawie zawartej z Administratorem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, w celu korzystania z narzędzia do zarządzania procesem rekrutacji.


Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępnione spółce Get Feedback Racino, Sadowski, Skowronek spółka jawna z siedzibą w Warszawie, ul. Solec 81B lok. 73-A, 00-382 Warszawa, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS0000432184, na podstawie zawartej z Administratorem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, w celu skorzystania z narzędzia online do badania ankietowego (sprawdzian wiedzy, ocena procesu rekrutacji).


Ponadto Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa.


 Okres przechowywania danych


Dane zgromadzone w procesie rekrutacji będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące od dnia zatrudnienia osoby wyłonionej w naborze, a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.


Prawa osób, których dane dotyczą


Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, żądania sprostowania (poprawiania) swoich danych, ograniczenia przetwarzania danych osobowych, a także usunięcia danych osobowych w wypadkach określonych w przepisach prawa lub w sytuacji odwołania przez Panią/Pana zgody na dalsze przetwarzanie, chyba że dalsze przetwarzanie danych przez Administratora jest możliwe na innej podstawie prawnej.


W wypadku uznania przez Panią/Pana, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie, ul. Stawki 2.


Informacje dotyczące zautomatyzowanego przetwarzania danych


Podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, jak i nie będą też profilowane.

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Audytu Wewnętrznego

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Obowiązki: przygotowywanie rocznych planów audytu wewnętrznego; wykonywanie zadań audytowych oraz pozaplanowych; przygotowywanie sprawozdań z realizacji zadań audytowych oraz z wykonania rocznych planów audytu; opracowywanie procedur audytu wewnętrznego;
  • Audytor Wewnętrzny

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do obowiązków pracownika m.in. będzie należało: opracowywanie rocznych planów audytu wewnętrznego na zasadach określonych w obowiązujących przepisach prawa, realizowanie zadań audytowych wynikających z planu audytu, realizowanie zadań pozaplanowych zleconych przez Rektora lub zleconych...
  • Senior Auditor

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Key Responsibilities: Participating in operational, compliance and financial audits evaluating the adequacy of controls for Aon business units and/or key business processes. Included in this responsibility are: Demonstrating knowledge and understanding of assigned areas under review, including...
  • Junior Audit Manager

    Poland Audit Services Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    13 godz.
    Opis stanowiska: Odpowiedzialność za ustalenie harmonogramu oraz terminu badania oraz planowanie i organizację projektów audytorskich, Odpowiedzialność za kontakt oraz budowanie długoterminowych relacji na poziomie zarządu (dyrektor finansowy, prezes) lub rady nadzorczej w organizacji...
  • Audytor Jakości

    HSV Polska Sp. z o.o.   Łódź, Polesie    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania: Analiza wymagań jakościowych produktu i procesu, Prowadzenie analiz, statystyk i raportów jakościowych, Analiza błędów i zarządzanie działaniami korygującymi oraz zapobiegawczymi, Realizacja audytów jakościowych, nadzór nad wymaganiami klientów, Inicjowanie i wspieranie...
  • Kontroler Finansowy

    EWT Truck & Trailer Polska Sp. z o.o.   Ołtarzew, Poznańska 339    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Czym będziesz się zajmować w Dziale Kontrolingu? Kontrolą finansową transakcji i ksiąg rachunkowych; Przygotowywaniem cyklicznych raportów i analiz; Uczestnictwem w procesach prognozowania i budżetowania; Wdrożeniem/rozbudową raportów w systemie zarządzania danymi BI; Ścisłą...
  • Pełnomocnik ds. Systemu Zarządzania Jakością ISO 13485 i 9001

    KleverLab Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek, blisko PKP Warszawa Zacisze-Wilno    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    wdrażanie procesów ISO 13485 w firmie; sporządzenie dokumentacji w języku angielskim; monitorowanie i ciągła kontrola procesów w firmie; przeprowadzenie audytów wewnętrznych; ciągle udoskonalenie procesów w firmie we współpracy z pracownikami.
  • Specjalista ds. ciągłego doskonalenia

    Sonepar Polska sp. z o.o.   Katowice, ul. Obrońców Westerplatte 81    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główny zakres obowiązków: Zapewnienie ciągłego rozwoju procesów i procedur oraz ciągłe usprawnianie ich efektywności; Wdrażanie, tworzenie i dostosowanie istniejących procedur; Identyfikacja ryzyka, dostarczanie rekomendacji po przeprowadzonym badaniu; Udział w audytach przeprowadzanych...
  • Pełnomocnik systemu zarządzania jakością

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    nadzór nad realizacją przyjętej w organizacji polityki jakości; ustalanie celów i wskaźników jakościowych dla firmy; nadzorowanie systemów zarządzania jakością wg standardów: ISO45001, ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, IATF 16949:2016, CQC; prowadzenie, nadzorowanie oraz akceptowanie zmian...
  • Inżynier jakości

    ManpowerGroup   Kalisz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Tworzenie systemu jakości w firmie Udział w automatyzacji procesów jakościowych Nadzór i tworzenie dokumentacji jakościowej Przeprowadzanie audytów jakości w podległych obszarach (proces produkcji, dokumentacja) Przeprowadzanie szkoleń jakościowych Rozwiązywanie problemów...