Główny specjalista

Państwowa Agencja Atomistyki w Warszawie
Warszawa
specjalista (mid)
praca stacjonarna
2 dni temu
Państwowa Agencja Atomistyki w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 143027

Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów, obsłudze urządzeń biurowych. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, oświetlenie naturalne i sztuczne.


Realizacja zadań związana z:



  • pracą po godzinach na wniosek i za zgodą pracodawcy

Wejście do budynku „A" i „D" jest przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Węzeł sanitarny, szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne, platformy podjazdowe na schodach oraz windy przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością, mogą pojawić się trudności lub możliwa pomoc osób trzecich dla osób z niepełnosprawnością narządu ruchu.


W budynkach nie występują szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.

Zakres zadań

  • prowadzi na bieżąco analizę wypłaconych i planowanych do wypłaty wynagrodzeń tzw. prognozę wynagrodzeń, a także przygotowuje raporty i zestawienia płacowe oraz monitoruje plan, zaangażowanie i wykonanie wynagrodzeń w podziale na źródła finansowania i inne stosowane słowniki według, których zapewniana jest rzetelna informacja płacowa celem dokonywania kontroli wydatkowania środków na wynagrodzenia i sporządzenia prawidłowej sprawozdawczości budżetowej
  • kompleksowo i terminowo nalicza wynagrodzenia osobowe pracowników, w tym m.in. prowadzi karty wynagrodzeń, sporządza listy płacy i przelewy płacowe, nalicza zasiłki chorobowe, rozlicza potrącenia z wynagrodzeń oraz prowadzi rozliczenia dotyczące wynagrodzeń ryczałtowych za pracę w komisji egzaminacyjnej funkcjonującej w PAA, wynagrodzeń bezosobowych, a także obsługuje wypłaty rent dla byłych pracowników PAA, zgodnie z planem finansowym, celem zapewnienia prawidłowych i terminowych wypłat
  • sporządza i przekazuje do księgowości comiesięczne dyspozycje zaangażowania wynagrodzeń celem ujęcia w ewidencji księgowej zrealizowanych i planowanych do realizacji wynagrodzeń, składek ZUS od pracodawcy, składek funduszu pracy i składek na PPK (Pracownicze Plany Kapitałowe) w podziale na źródła finansowania
  • sporządza sprawozdania budżetowe (Rb-70), statystyczne oraz inne wymagane przepisami prawa i obowiązkami sprawozdawczymi w zakresie wynagrodzeń, w celu działania zgodnego z prawem
  • prawidłowo sporządza i przekazuje deklaracje dot. PFRON, ZUS, ZUS-IWA, deklaracje do Urzędu Skarbowego, przygotowuje dane dot. umów zleceń celem przekazania do ZUS oraz prowadzi obsługę PPK i ZFŚS celem działania zgodnego z przepisami prawa
  • angażuje wnioski o nabór/zatrudnienie oraz wnioski związane ze zmianami wynagrodzenia celem zabezpieczenia środków w planie finansowym na wynagrodzenia
  • sporządza informacje/notatki/wyjaśnienia/ oraz tworzy odpowiedzi w sprawach dotyczących budżetu wynagrodzeń w ramach zapytań poselskich, podania danych w trybie informacji publicznej oraz w zakresie prowadzonych kontroli finansowych, w tym NIK - w celu przedłożenia prawidłowych danych wynikających z ewidencji płacowej
  • archiwizuje dokumenty wytworzone w ramach realizowanych zadań po zakończeniu okresu przechowywania w komórce, w tym również w elektronicznym obiegu zarządzania dokumentami, w celu zgodności i prawidłowości działania z przepisami prawa w tym zakresie

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub inne wyższe i studia podyplomowe z zakresu ekonomii, rachunkowości, finansów publicznych

doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze naliczania i rozliczania wynagrodzeń
  • Znajomość przepisów prawa - ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych
  • Znajomość przepisów prawa - ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych
  • Znajomość przepisów prawa - ustawa o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa
  • Znajomość przepisów prawa - ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • Znajomość przepisów dotyczących wynagradzania pracowników zatrudnionych w administracji publicznej oraz organizacja funkcjonowania administracji publicznej
  • Bardzo dobra znajomość programu Płatnik
  • Dobra znajomość programu Quorum w zakresie modułu Płace i ARP
  • Posiadanie umiejętności w zakresie obsługi komputera i aplikacji biurowych (MsOffice: Word, Excel, Outlook oraz Internet)
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Podejmowanie decyzji i odpowiedzialność
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Współpraca
  • Komunikacja
  • Rzetelność
  • Radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie z zakresu obsługi wynagrodzeń
  • Przeszkolenie w zakresie analizy danych

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o umiejętności obsługi systemu finansowo-księgowego Quorum (moduł: Płace i ARP)
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia - obsługa wynagrodzeń Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia - z analizy danych

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-10-08 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Zachęcamy do aplikowania w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP).
Dokumenty można także dostarczyć osobiście w zamkniętej kopercie lub wysłać na adres:
Państwowa Agencja Atomistyki
ul. Nowy Świat 6/12
00-400 Warszawa
z dopiskiem: Kadry "Główny Specjalista DBF/ZPC (143027)”

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).


Administrator danych i kontakt do niego: Prezes Państwowej Agencji Atomistyki, 00-400 Warszawa, ul. Nowy Świat 6/12


Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@paa.gov.pl, 00-400 Warszawa, ul. Nowy Świat 6/12


Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru


Informacje o odbiorcach danych: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów


Okres przechowywania danych:


czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji


Uprawnienia:


prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;


prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;


prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;


prawo do usunięcia danych osobowych;


- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;


prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.


Podstawa prawna przetwarzania danych:


art. 6 ust. 1 lit. b RODO;


art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;


art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.


Informacje o wymogu podania danych:


Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.


Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.


Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista FinOps

    Bank Millennium S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Bieżący monitoring kosztów konsumpcji usług chmurowych wraz z reaktywną obsługą odchyleń od normy; Proaktywna identyfikacja obszarów do optymalizacji; definiowanie i wdrażanie rekomendacji; Współpraca z architektami, zespołami wdrożeniowymi i aplikacyjnymi w zakresie wyceny i...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. finansowych

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obowiązki: Wprowadzanie faktur do systemu; Księgowanie faktur kosztowych; Wprowadzanie i klasyfikacja dokumentów księgowych zgodnie z przepisami prawa polskiego i międzynarodowymi standardami rachunkowości w celu sporządzenia sprawozdania finansowego; Wspomaganie klasyfikacji i rejetsracji...
  • Starszy Specjalista ds. przygotowania i monitorowania wykonania planu finansowego w zakresie projektów realizowanych ze środków unijnych

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, ul. Żelazna 59A    praca stacjonarna
    specjalista senior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: przygotowywanie częściowego budżetu Wód Polskich (środki na finansowanie i współfinansowanie realizowane z projektów pochodzących z Unii Europejskiej), udział w tworzeniu i nadzorowanie realizacji planu finansowego w zakresie środków...
  • Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Departamencie Finansowo-Księgowym

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Główne zadania: udział w pracach związanych z przygotowaniem planu finansowego oraz jego zmian, dokonywanie bieżących analiz realizacji planu finansowego w celu optymalnego wydatkowania środków, wystawianie limitów zaciągania zobowiązań do wysokości planu finansowego, ustalanie limitów...
  • Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy

    Pomysłowi Księgowi   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   5 000 - 30 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    W związku z dynamicznym rozwojem i regularnie powiększającą się bazą naszych klientów, do naszego zespołu poszukujemy kolejnych osób na stanowisko "samodzielna księgowa / samodzielny księgowy", realizujących swoje zadania zdalnie. Współpraca odbywa się poprzez kontrakt B2B lub umowę...
  • Młodszy Specjalista / Specjalista w Wydziale Planowania, Departament Inwestycji i Renaturyzacji

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, ul. Żelazna 59A    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: udział w udzielaniu wsparcia merytorycznego jednostkom Wód Polskich w zakresie przepisów prawa i wytycznych dotyczących środków z budżetu państwa, Funduszy Europejskich i innych źródeł finansowania oraz prowadzenia procesu inwestycyjnego,...
  • Główny specjalista ds. funduszy europejskich i projektów

    Związek Rzemiosła Polskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Udział w wykonywaniu zadań, związanych z przygotowywaniem i realizacją podejmowanych przez ZRP projektów, finansowanych z funduszy unijnych i innych środków zewnętrznych. Doradztwo i wspieranie merytoryczne innych komórek organizacyjnych w zakresie przygotowywania i realizowania projektów....
  • Specjalista ds. wdrożenia danych księgowych

    Multi Parts Poland sp. z o.o.   Warszawa, ul. Bema 83, 01-233    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   7 000 - 8 500 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Zbieranie, wprowadzanie i przetwarzanie informacji biznesowych. Przygotowywanie i kontrola danych przed wprowadzeniem do systemów ERP/Finansowych, obejmujących: Zamówienia klientów oraz do dostawców, Odbiór produktów, Faktury zakupowe i wyjściowe, Raporty E-commerce.
  • Młodszy Specjalista w Dziale Finansowym

    SIXT Rent a Car   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Zadania kluczowe: Prowadzenie rejestru umów kredytowych, pożyczkowych i leasingowych oraz ewidencjonowanie ich w dedykowanym systemie; Weryfikacja faktur, not i innych dokumentów oraz kontrola poprawności danych w wewnętrznej bazie; Wsparcie w obsłudze dokumentacji finansowej oraz współpracy...
  • Pracownik ds. raportowania i analiz

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 7 000 zł brutto/mies.
    18 godz.
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: udział w sporządzaniu projektów planów działalności inwestycyjnej Centrum oraz harmonogramów nakładów dla zadań realizowanych w Regionie, współudział w opracowywaniu programów inwestycji, przygotowanie raportów z realizacji Planu...