Główny specjalista

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Warszawa
specjalista (mid)
praca stacjonarna
2 dni temu
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 143037

Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa.
  • Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
  • Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
  • Zagrożenie korupcją.
  • Obiekt przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 składa się z 3 budynków połączonych ze sobą funkcjonalnie, oznaczonych jako A, B i C. Bud. A i C są dostępne i dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych i posiadają: wejście do bud. na poziomie chodnika zewn., wejście do obiektu odbywa się bez żadnych barier; automatyczne drzwi wejściowe ułatwiające dostęp osobom niepełnosprawnym, które oznaczono kontrastowymi wzorami ułatwiającymi rozpoznanie ich przez osoby słabowidzące; na korytarzach posadzkę z wyraźnym, kontrastowym wzorem ułatwiającym rozpoznanie ciągów komunikacyjnych oraz okładzinę schodów z ryflowaniem każdego stopnia schodowego; oznakowanie bud. w sposób ułatwiający jego użytkowanie przez osoby słabowidzące oraz numerację pokoi dost. dla potrzeb osób słabowidzących; odpowiednią szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiającą poruszanie się osobom na wózku inwalidzkim, a także drzwi wew. o odpowiedniej szerokości; 2 windy, które są w pełni dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych i wyposażone m. in. w: szerokie wejścia, głosowy system powiadamiający o aktualnym przystanku, oznakowanie umożliwiające użytkowanie przez osoby niewidome i słabowidzące oraz platformę transportową, która umożliwia wjazd osobie na wózku inwalidzkim; łazienki dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Bud. B jest częściowo dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych: winda ułatwiająca poruszanie się, łazienka dost. dla osób niepełnosprawnych. Z uwagi na konstrukcję bud. utrudnione jest poruszanie się w nim osób niepełnosprawnych. Utrudniona jest komunikacja pomiędzy bud. B a bud. A i C, wynikająca z różnicy poziomów (czterostopniowy bieg schodowy).

Zakres zadań

  • Prowadzi sprawy związane z działaniem Centrów Integracji Cudzoziemców i Powiatowych Centrów Pomocy Rodzinie w obszarze integracji społecznej, w tym bierze udział w krajowym programowaniu i wdrażaniu w obszarze komponentu integracyjnego.
  • Inicjuje działania i współpracę z innymi organami administracji publicznej szczebla rządowego i samorządowego odnośnie polityki integracji cudzoziemców, w tym wymienia informacje i konsultuje z jednostkami organizacyjnymi pomocy społecznej w zakresie wsparcia udzielanego cudzoziemcom.
  • Opracowuje, konsultuje i opiniuje dokumenty strategiczne, implementacyjne, programowe związane z prowadzeniem polityki rozwoju w Polsce oraz przygotowuje wkłady z zakresu integracji społecznej do materiałów sprawozdawczych dotyczących tych dokumentów.
  • Opracowuje i przygotowuje informacje oraz bierze udział w projektach międzynarodowych i spotkaniach gremiów powoływanych przez instytucje UE oraz inne organizacje międzynarodowe w zakresie problematyki integracji cudzoziemców.
  • Opracowuje, konsultuje i opiniuje dokumenty, programy i stanowiska dotyczące grup społecznych narażonych na wykluczenie znajdujących się w kręgu podmiotowym właściwości departamentu.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych lub w obszarze wsparcia cudzoziemców
  • Znajomość języka angielskiego (co najmniej na poziomie B2)
  • Wiedza z zakresu problematyki integracji cudzoziemców (formy akulturacji)
  • Znajomość ustawy o cudzoziemcach (Dział V i VI)
  • Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego (Dział I i II)
  • Rzetelność
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Umiejętność współpracy
  • Komunikatywność
  • Umiejętność obsługi komputera: MS Office
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka obcego na wymaganym poziomie lub oświadczenie o znajomości języka obcego na wymaganym poziomie
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-10-09 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Nowogrodzka 1/3/5
00-513 Warszawa

Aplikację można złożyć:
- przez Internet za pomocą ePUAP
- mailowo na adres: rekrutacja@mrpips.gov.pl
- osobiście w siedzibie urzędu
- przesłać pocztą
z wyraźnym dopiskiem w liście motywacyjnym, temacie maila, na kopercie: DIS-1
(o ważności aplikacji decyduje data wpływu do MRPiPS)

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie, jednak bez podania wymaganych danych osobowych nie jest możliwy udział w naborze.


Administrator danych i kontakt do niego: Minister Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej; adres siedziby administratora: ul. Nowogrodzka 1/3/5, 00-513 Warszawa; info@mrpips.gov.pl 


Kontakt do inspektora ochrony danych: iodo@mrpips.gov.pl lub na adres siedziby administratora.


Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.


Informacje o odbiorcach danych: dane osobowe mogą być ujawniane innym podmiotom na podstawie przepisów prawa. Administrator nie będzie przekazywał danych osobowych do państwa trzeciego lub do organizacji międzynarodowej.


Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz przez okres wynikający z przepisów o archiwizacji.


Podstawa prawna przetwarzania danych: ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz Kodeks pracy w związku z art. 6 ust 1 lit. c) RODO.


Uprawnienia: prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, prawo żądania od administratora danych dostępu do danych i ich sprostowania.


W trakcie przetwarzania danych osobowych nie dochodzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania.

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista FinOps

    Bank Millennium S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Bieżący monitoring kosztów konsumpcji usług chmurowych wraz z reaktywną obsługą odchyleń od normy; Proaktywna identyfikacja obszarów do optymalizacji; definiowanie i wdrażanie rekomendacji; Współpraca z architektami, zespołami wdrożeniowymi i aplikacyjnymi w zakresie wyceny i...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. finansowych

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obowiązki: Wprowadzanie faktur do systemu; Księgowanie faktur kosztowych; Wprowadzanie i klasyfikacja dokumentów księgowych zgodnie z przepisami prawa polskiego i międzynarodowymi standardami rachunkowości w celu sporządzenia sprawozdania finansowego; Wspomaganie klasyfikacji i rejetsracji...
  • Starszy Specjalista ds. przygotowania i monitorowania wykonania planu finansowego w zakresie projektów realizowanych ze środków unijnych

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, ul. Żelazna 59A    praca stacjonarna
    specjalista senior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: przygotowywanie częściowego budżetu Wód Polskich (środki na finansowanie i współfinansowanie realizowane z projektów pochodzących z Unii Europejskiej), udział w tworzeniu i nadzorowanie realizacji planu finansowego w zakresie środków...
  • Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Departamencie Finansowo-Księgowym

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Główne zadania: udział w pracach związanych z przygotowaniem planu finansowego oraz jego zmian, dokonywanie bieżących analiz realizacji planu finansowego w celu optymalnego wydatkowania środków, wystawianie limitów zaciągania zobowiązań do wysokości planu finansowego, ustalanie limitów...
  • Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy

    Pomysłowi Księgowi   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   5 000 - 30 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    W związku z dynamicznym rozwojem i regularnie powiększającą się bazą naszych klientów, do naszego zespołu poszukujemy kolejnych osób na stanowisko "samodzielna księgowa / samodzielny księgowy", realizujących swoje zadania zdalnie. Współpraca odbywa się poprzez kontrakt B2B lub umowę...
  • Młodszy Specjalista / Specjalista w Wydziale Planowania, Departament Inwestycji i Renaturyzacji

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, ul. Żelazna 59A    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: udział w udzielaniu wsparcia merytorycznego jednostkom Wód Polskich w zakresie przepisów prawa i wytycznych dotyczących środków z budżetu państwa, Funduszy Europejskich i innych źródeł finansowania oraz prowadzenia procesu inwestycyjnego,...
  • Główny specjalista ds. funduszy europejskich i projektów

    Związek Rzemiosła Polskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Udział w wykonywaniu zadań, związanych z przygotowywaniem i realizacją podejmowanych przez ZRP projektów, finansowanych z funduszy unijnych i innych środków zewnętrznych. Doradztwo i wspieranie merytoryczne innych komórek organizacyjnych w zakresie przygotowywania i realizowania projektów....
  • Specjalista ds. wdrożenia danych księgowych

    Multi Parts Poland sp. z o.o.   Warszawa, ul. Bema 83, 01-233    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   7 000 - 8 500 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Zbieranie, wprowadzanie i przetwarzanie informacji biznesowych. Przygotowywanie i kontrola danych przed wprowadzeniem do systemów ERP/Finansowych, obejmujących: Zamówienia klientów oraz do dostawców, Odbiór produktów, Faktury zakupowe i wyjściowe, Raporty E-commerce.
  • Młodszy Specjalista w Dziale Finansowym

    SIXT Rent a Car   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Zadania kluczowe: Prowadzenie rejestru umów kredytowych, pożyczkowych i leasingowych oraz ewidencjonowanie ich w dedykowanym systemie; Weryfikacja faktur, not i innych dokumentów oraz kontrola poprawności danych w wewnętrznej bazie; Wsparcie w obsłudze dokumentacji finansowej oraz współpracy...
  • Pracownik ds. raportowania i analiz

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 7 000 zł brutto/mies.
    19 godz.
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: udział w sporządzaniu projektów planów działalności inwestycyjnej Centrum oraz harmonogramów nakładów dla zadań realizowanych w Regionie, współudział w opracowywaniu programów inwestycji, przygotowanie raportów z realizacji Planu...