Główny specjalista

Ministerstwo Infrastruktury w Warszawie
Warszawa
specjalista (mid)
praca stacjonarna
1 dzień temu
Ministerstwo Infrastruktury w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 141959

Warunki pracy

Ministerstwo zajmuje trzy budynki „A”, „B” i „C” o następujących uwarunkowaniach technicznych:
• węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością w budynku ”B” (parter) oraz w budynku „A” (dostęp przy pomocy osób trzecich)
• wejście do budynków przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne w budynkach przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• windy dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• brak podjazdu dla osób z niepełnosprawnością na wysoki parter w budynku A, na którym usytuowana jest jedna z sal konferencyjnych
 


Inne warunki, dotyczące charakteru stanowiska pracy:


- praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner


- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz


Rekrutacja zdalna (cały proces, od aplikowania do rozmowy kwalifikacyjnej, jest prowadzony zdalnie, bez wychodzenia z
domu)

Zakres zadań

  • Prowadzi sprawy organizacji kontroli zewnętrznej prowadzonej w Ministerstwie przez organy kontrolne, z wyłączeniem kontroli prowadzonych w ramach systemów zarządzania i kontroli funduszy UE, w zakresie obsługi kontroli zewnętrznej prowadzonej w Ministerstwie przez Najwyższą Izbę Kontroli i inne organy kontrolne oraz monitorowania komórek organizacyjnych Ministerstwa w zakresie terminowego przekazywania propozycji stanowisk; monitorowania realizacji zaleceń pokontrolnych, będących we właściwości Departamentu sformułowanych po kontrolach przeprowadzonych przez organy kontroli zewnętrznej; współpracy z kontrolerami kontroli zewnętrznej, w zakresie organizacji działań kontrolnych na terenie Ministerstwa.
  • Zapewnia obsługę organizacyjną procesu udzielania odpowiedzi na pytania zadawane w trakcie kontroli, sporządzania projektów właściwych pism w oparciu o otrzymane materiały, parafowania, podpisywania oraz zgłaszania zastrzeżeń do dokumentów z kontroli, konsultowania i przygotowania stanowiska Ministra do informacji NIK o wynikach przeprowadzonych kontroli, we współpracy z komórkami organizacyjnymi Ministerstwa i jednostkami kontrolowanymi przez zewnętrzne organy kontroli.
  • Prowadzi sprawy związane z tworzeniem i opiniowaniem projektów aktów normatywnych i innych dokumentów rządowych oraz z tworzeniem i opiniowaniem projektów aktów wewnętrznych, procedur związanych z kontrolami zewnętrznymi.
  • Prowadzi zadania z zakresu sprawozdawczości z prowadzonych postępowań kontrolnych.
  • Monitoruje realizację i terminowość wykonania wniosków i zaleceń pokontrolnych sformułowanych po kontrolach przeprowadzonych przez organy kontroli zewnętrznej.
  • Prowadzi sprawy związane z tworzeniem i opiniowaniem projektów aktów normatywnych i innych dokumentów rządowych oraz z tworzeniem i opiniowaniem projektów aktów wewnętrznych, procedur związanych z kontrolami zewnętrznymi oraz wykonania zadań w ramach zarządzania kryzysowego oraz powszechnego obowiązku obrony w zakresie planowania operacyjnego określonych odrębnymi przepisami.
  • Prowadzi inne sprawy będące we właściwości zespołu, w tym opracowuje propozycje materiałów do projektu ustawy budżetowej państwa oraz sprawozdań z wykonania budżetu państwa, prowadzi analizę dotyczącą potrzeb szkoleniowych i realizacji szkoleń przez pracowników Zespołu.
  • Bierze udział w kontrolach planowych i doraźnych komórek organizacyjnych Ministerstwa, organów i jednostek podległych lub nadzorowanych przez Ministra, podmiotów, które otrzymały środki budżetowe z części budżetu państwa, której dysponentem jest Minister, kontrolach projektów realizowanych z udziałem środków budżetu państwa.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej lub na stanowisku związanym z prowadzeniem kontroli lub obsługą kontroli zewnętrznych
  • Znajomość zagadnień z zakresu funkcjonowania administracji publicznej
  • Znajomość zagadnień z zakresu kodeksu postępowania administracyjnego
  • Znajomość zagadnień z zakresu praktycznego stosowania prawa dotyczącego trybu prowadzenia kontroli przez organy kontroli (Najwyższa Izba Kontroli, Urząd Kontroli Skarbowej, Kancelaria Prezesa Rady Ministrów i inne)
  • Umiejętność organizacji pracy i zorientowanie na osiąganie celów
  • Skuteczna komunikacja
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego - np. kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk, zakresów czynności lub kopie innych zaświadczeń (należy potwierdzić zamknięty okres i obszar tematyczny doświadczenia zawodowego)
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (nadmiarowych, nie związanych z wymaganiami i dokumentami określonymi w ogłoszeniu) przekazanych do celów naboru
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-09-10 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Infrastruktury
ul. Chałubińskiego 4/6; 00-928 Warszawa

Dokumenty, z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym „Oferta pracy DK-108/24", należy przesłać lub złożyć w siedzibie MI w Kancelarii Głównej w godzinach 9:30 – 16:00

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Infrastruktury z siedzibą w Warszawie, przy ul.Chałubińskiego 4/6, zwany dalej „Administratorem danych”; 2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji naboru kandydatów do korpusu służby cywilnej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej; 3) podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, Kodeks pracy oraz udzielona przez Panią/Pana zgoda w zakresie w jakim zostały przez Panią/Pana podane dane dodatkowe (nadmiarowe) niewymagane przez wskazane akty prawne; 4) administrator danych przewiduje możliwość powierzenia przetwarzania danych innym podmiotom świadczącym na rzecz Administratora danych usługi z zakresu IT; 5) zgodnie z art. 29 ww. ustawy o służbie cywilnej imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne, oraz wynik naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze; 6) podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niepodanie danych, które są wymagane przepisami ww. ustaw, lub brak zgody na przetwarzanie danych podanych dodatkowo, będzie skutkowało odrzuceniem oferty kandydata; 7) posiada Pani/Pan prawo do: • żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, • wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, • cofnięcia zgody i usunięcia danych w zakresie danych, które zostały podane dodatkowo (nadmiarowo) i nie są wymagane przez wskazane akty prawne; 8) Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu; 9)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat, zgodnie z regulacjami wewnętrznymi wydanymi na podstawie art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z2018 r. poz. 217, z późn. zm.) w zakresie: imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania (miasto). Pozostałe dane będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej(z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska) 10) dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Infrastruktury: Inspektor ochrony danych, Ministerstwo Infrastruktury, ul. Chałubińskiego 4/6, 00-928 Warszawa, adres e-mail: inspektor.RODO@mi.gov.pl

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista ds. monitoringu rozmów telefonicznych

    Diabetyk24 Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Regularne monitorowanie rozmów pracowników z pacjentami (infolinia, chat, mail). Aktywne ocenianie na karcie monitoringu rozmowy. Tworzenie notatek i dokumentacja spostrzeżeń. Przygotowywanie raportów z wynikami odsłuchów i analiz. Współpraca z IOD w zakresie wyjaśnienia incydentów RODO.
  • Starszy inspektor kontroli państwowej w Departamencie Infrastruktury

    Najwyższa Izba Kontroli   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
  • Specjalista kontroli państwowej w Departamencie Infrastruktury

    Najwyższa Izba Kontroli   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
  • Pracownik ds. obsługi kontroli i audytu

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 6 000 zł brutto/mies.
    1 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: obsługa kontroli i audytów przeprowadzanych przez zewnętrzne i wewnętrzne organy kontroli i audytu, nadzorowanie realizacji wniosków i zaleceń pokontrolnych, koordynowanie działań związanych z rozpatrywaniem skarg, wniosków i interpelacji...
  • Specjalista / Starszy Specjalista w Wydziale Audytu Wewnętrznego

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, Żelazna 59A    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: współpracę przy opracowywaniu rocznych planów audytu wewnętrznego, realizację zadań audytowych zgodnie z planem audytu, przeprowadzanie pod nadzorem audytora: czynności doradczych, audytów zleconych oraz audytów poza planem, czynności...
  • Specjalista ds. kontroli jakości / Kontroler jakości

    Euroser Dairy Group   Błonie, k. Warszawy    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Codziennie obowiązki: przeprowadzanie dziennych obchodów zakładu w zakresie GHP/GMP, kontrolowanie i weryfikacja zgodności: towarów, opakowań i wyrobów gotowych, monitorowanie poprawności etykiet na opakowaniach, weryfikowanie i archiwizacja kart zapisów na produkcji i magazynie, codzienna...
  • Specjalista ds. kontroli jakości

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Bielany Wrocławskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Fizyczna weryfikacja towaru zgodnie ze specyfikacją, Prowadzenie statystyk z wykonanych kontroli jakościowych, Współpraca z innymi działami magazynu, Weryfikacja jakościowa 100% produktów specjalnych, Weryfikacja zwrotów rynkowych, Kontakt z klientem zagranicznym,...
  • Kontroler Jakości

    MOJ S.A.   Osowiec, k-Opola    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Kontrola międzyoperacyjna i końcowa wyrobów (odkuwki matrycowe), Kontrola jakości dostaw (materiały hutnicze), Nadzór jakościowy nad przebiegiem procesu produkcyjnego, Odbiór wyrobu gotowego, Wystawianie dokumentów odbiorowych, Sporządzanie dokumentacji jakościowej (ISO9001).
  • Starszy inspektor kontroli państwowej

    Najwyższa Izba Kontroli   Rzeszów    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
  • Specjalista kontroli państwowej

    Najwyższa Izba Kontroli   Rzeszów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...