Główny specjalista

Ministerstwo Aktywów Państwowych w Warszawie
Warszawa
specjalista (mid)
praca stacjonarna
2 dni temu
Ministerstwo Aktywów Państwowych w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 141978

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Praca przy komputerze.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
praca w budynku przy ul. Krucza 36/Wspólna 6,
miejsce pracy: III p.,
budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście do budynku jest utwardzone
z wkładem antypoślizgowym, wyposażone w automatyczne drzwi rozsuwne, pochylnię i transporter
przyschodowy. Windy przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, posiadające przyciski sterujące
umożliwiające odczyt w alfabecie Braille’a, sygnalizację dźwiękową oraz niektóre - syntezator mowy. Budynek
może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo: korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami,
niektóre toalety przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • Koordynuje sprawy z obszaru kontroli zarządczej w Ministerstwie, w tym opracowuje roczny plan działalności Ministra Aktywów Państwowych dla działów administracji rządowej kierowanych przez Ministra i sprawozdania z jego realizacji.
  • Koordynuje przeprowadzenie samooceny systemu kontroli zarządczej.
  • Prowadzi i koordynuje sprawy związane z opracowaniem i wdrażaniem rozwiązań w Ministerstwie i Departamencie w zakresie zarządzania ryzykiem.
  • Przygotowuje zbiorcze informacje w zakresie funkcjonowania kontroli zarządczej i zarządzania ryzykiem.
  • Publikuje informacje i dokumenty w zakresie realizowanych zadań na wewnętrznej stronie intranetowej Ministerstwa oraz na stronie gov.pl Ministerstwa.
  • Bierze udział w przygotowywaniu projektów wewnętrznych aktów normatywnych z zakresu właściwości Wydziału oraz przygotowuje uwagi do projektów aktów prawnych i innych dokumentów rządowych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze kontroli zarządczej lub zarządzania ryzykiem w administracji publicznej
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość zagadnień związanych z kontrolą zarządczą
  • Znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem procesami, projektami i ryzykiem
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • Umiejętności: dobrej organizacji pracy, analizy i syntezy informacji, komunikatywność, pracy w zespole, rzetelność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Szkolenie z zakresu: zarządzanie ryzykiem lub kontrola zarządcza
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia wyższego
  • W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii dyplomu ukończenia studiów wraz z tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego oraz pisemną informację z Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej o dyplomie wydanym przez zagraniczną uczelnię
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów obowiązków lub kopie innych zaświadczeń). Należy potwierdzić zamknięty okres i obszar tematyczny doświadczenia zawodowego
  • Kopię poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgodę na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaW przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii dyplomu ukończenia studiów wraz z tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego oraz pisemną informację z Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej o dyplomie wydanym przez zagraniczną uczelnięKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego dotyczącego przeszkolenia z zakresu zarządzanie ryzykiem lub kontroli zarządczejKopię dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie B2

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-09-11 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Aktywów Państwowych
ul. Krucza 36/Wspólna 6
00-522 Warszawa
Aplikacje można również przesyłać za pośrednictwem ePUAP lub składać osobiście w Kancelarii Głównej MAP: Warszawa, ul. Krucza 36/Wspólna 6

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz.
UE L Nr 119, str. 1), zwanego dalej „RODO”, Ministerstwo Aktywów Państwowych przekazuje informacje dotyczące
przetwarzania danych osobowych kandydatów do celów przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy:



  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Aktywów Państwowych, z siedzibą
    w Warszawie (00-522), ul. Krucza 36/Wspólna 6.
  • W sprawach związanych z ochroną danych osobowych należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony
    Danych: iodo@map.gov.pl.
  • Dane osobowe przekazane w toku naboru są przetwarzane w celu przeprowadzenia postepowania
    rekrutacyjnego, a w przypadku decyzji o zatrudnieniu również w powyższym celu o czym zostanie Pani/Pan
    poinformowana/y odrębnie.
  • Dane osobowe przekazane w toku naboru są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w zw.
    z przepisami ustaw: z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465, ze zm.) oraz ustawy
    z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2024 r. poz. 409), a także w zakresie przekraczającym
    art. 221 Kodeksu pracy – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO, tj. wyrażonej zgody.
    Dane osobowe przekazane w toku naboru nie będą przetwarzane w innym celu niż określony w pkt 3.
     Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom do tego uprawnionym na podstawie odrębnych
    przepisów oraz podmiotom z którymi Ministerstwo Aktywów Państwowych zawarło umowę powierzenia
    w zakresie świadczonych przez nie na rzecz Ministerstwa usług.
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  • Dane osobowe przekazane w toku naboru będą przechowywane przez okres jego trwania oraz wynikający
    z obowiązującego w Ministerstwie Aktywów Państwowych Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt.
    W przypadku braku zatrudnienia przez okres 3 miesięcy po jego zakończeniu nastąpi ich usunięcie.
  • Kandydat ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia ich przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania i prawo do przenoszenia danych w sytuacjach przewidzianych prawem. Wymienione prawa mogą być ograniczone, w sytuacji, gdy administrator jest zobowiązany prawnie do przetwarzania danych, w celu realizacji obowiązku ustawowego, np. prawo do usunięcia danych przysługuje w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej.
  • W zakresie danych przetwarzanych na podstawie zgody – przysługuje Pani/Panu prawo do jej wycofania w każdym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • Kandydatowi przysługuje prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  • Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne.
  • Dane osobowe przekazane w toku naboru nie będą poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista ds. monitoringu rozmów telefonicznych

    Diabetyk24 Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Regularne monitorowanie rozmów pracowników z pacjentami (infolinia, chat, mail). Aktywne ocenianie na karcie monitoringu rozmowy. Tworzenie notatek i dokumentacja spostrzeżeń. Przygotowywanie raportów z wynikami odsłuchów i analiz. Współpraca z IOD w zakresie wyjaśnienia incydentów RODO.
  • Starszy inspektor kontroli państwowej w Departamencie Infrastruktury

    Najwyższa Izba Kontroli   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
  • Specjalista kontroli państwowej w Departamencie Infrastruktury

    Najwyższa Izba Kontroli   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
  • Pracownik ds. obsługi kontroli i audytu

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 6 000 zł brutto/mies.
    1 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: obsługa kontroli i audytów przeprowadzanych przez zewnętrzne i wewnętrzne organy kontroli i audytu, nadzorowanie realizacji wniosków i zaleceń pokontrolnych, koordynowanie działań związanych z rozpatrywaniem skarg, wniosków i interpelacji...
  • Specjalista / Starszy Specjalista w Wydziale Audytu Wewnętrznego

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, Żelazna 59A    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: współpracę przy opracowywaniu rocznych planów audytu wewnętrznego, realizację zadań audytowych zgodnie z planem audytu, przeprowadzanie pod nadzorem audytora: czynności doradczych, audytów zleconych oraz audytów poza planem, czynności...
  • Specjalista ds. kontroli jakości / Kontroler jakości

    Euroser Dairy Group   Błonie, k. Warszawy    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Codziennie obowiązki: przeprowadzanie dziennych obchodów zakładu w zakresie GHP/GMP, kontrolowanie i weryfikacja zgodności: towarów, opakowań i wyrobów gotowych, monitorowanie poprawności etykiet na opakowaniach, weryfikowanie i archiwizacja kart zapisów na produkcji i magazynie, codzienna...
  • Specjalista ds. kontroli jakości

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Bielany Wrocławskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Fizyczna weryfikacja towaru zgodnie ze specyfikacją, Prowadzenie statystyk z wykonanych kontroli jakościowych, Współpraca z innymi działami magazynu, Weryfikacja jakościowa 100% produktów specjalnych, Weryfikacja zwrotów rynkowych, Kontakt z klientem zagranicznym,...
  • Kontroler Jakości

    MOJ S.A.   Osowiec, k-Opola    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Kontrola międzyoperacyjna i końcowa wyrobów (odkuwki matrycowe), Kontrola jakości dostaw (materiały hutnicze), Nadzór jakościowy nad przebiegiem procesu produkcyjnego, Odbiór wyrobu gotowego, Wystawianie dokumentów odbiorowych, Sporządzanie dokumentacji jakościowej (ISO9001).
  • Starszy inspektor kontroli państwowej

    Najwyższa Izba Kontroli   Rzeszów    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
  • Specjalista kontroli państwowej

    Najwyższa Izba Kontroli   Rzeszów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...