Główny specjalista

Ministerstwo Aktywów Państwowych w Warszawie
Warszawa
specjalista (mid)
praca stacjonarna
6 godz. temu
Ministerstwo Aktywów Państwowych w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 140357

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca przy komputerze.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca w budynku przy ul. Krucza 36/Wspólna 6,
- miejsce pracy: III p.,
- budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście do budynku jest utwardzone z wkładem antypoślizgowym, wyposażone w automatyczne drzwi rozsuwne, pochylnię i transporter
przyschodowy. Windy przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, posiadające przyciski sterujące umożliwiające odczyt w alfabecie Braille’a, sygnalizację dźwiękową oraz niektóre - syntezator mowy. Budynek
może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo: korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami, niektóre toalety przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • Prowadzi sprawy związane z obsługą kontroli zewnętrznych, w tym koordynuje działania w zakresie przygotowania projektów odpowiedzi w imieniu Ministra i członków kierownictwa Ministerstwa, w porozumieniu z właściwymi komórkami organizacyjnymi Ministerstwa oraz monitoruje terminowość udzielanych odpowiedzi
  • Opracowuje projekty zastrzeżeń do wystąpień pokontrolnych lub innych dokumentów pokontrolnych, na podstawie dokumentacji przekazanej przez komórki merytoryczne, oraz monitoruje działania podjęte w wyniku przeprowadzonych kontroli, w tym stopnień realizacji wniosków i zaleceń pokontrolnych
  • Analizuje dokumentację pokontrolną zewnętrznych organów kontroli, oraz na podstawie informacji merytorycznych przekazanych przez komórki organizacyjne Ministerstwa, opracowuje projekty stanowiska Ministra do informacji o wynikach kontroli
  • Przygotowuje i opiniuje projekty aktów normatywnych, w tym opracowuje wkład do projektu regulaminu organizacyjnego Ministerstwa w zakresie zadań Departamentu oraz projektu wewnętrznego regulaminu organizacyjnego Departamentu i jego aktualizację
  • Przygotowuje zbiorcze informacje dotyczące kontroli zewnętrznych oraz uczestniczy w koordynowaniu zadań wynikających z ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
  • Koordynuje sprawy związane z ochroną danych osobowych w Departamencie, w tym współpracuje z Inspektorem Ochrony Danych, przygotowuje i przedkłada do podpisu upoważnienia do przetwarzania danych osobowych oraz prowadzi ewidencję tych upoważnień
  • Przygotowuje i aktualizuje projekty upoważnień i pełnomocnictw w zakresie właściwości Departamentu, a także uczestniczy w pracach związanych z przygotowaniem i realizacją zamówień publicznych prowadzonych przez Departament

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe prawnicze
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub na stanowisku związanym z obsługą prawną lub obsługą kontroli
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej
  • Znajomość ustawy o Najwyższej Izbie Kontroli
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość ustawy o rachunkowości
  • Znajomość ustawy o Radzie Ministrów
  • Znajomość ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • Umiejętności: dobrej organizacji pracy, analitycznego i logicznego myślenia i argumentowania, poprawnego redagowania zrozumiałych i konkretnych pism, pracy w zespole, komunikatywność, systematyczność, rzetelność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii dyplomu ukończenia studiów wraz z tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego oraz pisemną informację z Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej o dyplomie wydanym przez zagraniczną uczelnię
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów obowiązków lub kopie innych zaświadczeń). Należy potwierdzić zamknięty okres i obszar tematyczny doświadczenia zawodowego
  • Kopię poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” lub zgodę na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaW przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii dyplomu ukończenia studiów wraz z tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego oraz pisemną informację z Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej o dyplomie wydanym przez zagraniczną uczelnię

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-31 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Aktywów Państwowych
ul. Krucza 36/Wspólna 6
00-522 Warszawa
z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: „ogłoszenie nr 140357”
Aplikacje można również przesyłać za pośrednictwem ePUAP lub składać osobiście w Kancelarii Głównej MAP:
Warszawa, ul. Krucza 36/Wspólna 6

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L Nr 119, str. 1), zwanego dalej „RODO”, Ministerstwo Aktywów Państwowych przekazuje informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych kandydatów do celów przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy:



  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Aktywów Państwowych, z siedzibą w Warszawie (00-522), ul. Krucza 36/Wspólna 6.
  • W sprawach związanych z ochroną danych osobowych należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych: iodo@map.gov.pl.
  • Dane osobowe przekazane w toku naboru są przetwarzane w celu przeprowadzenia postepowania rekrutacyjnego, a w przypadku decyzji o zatrudnieniu również w powyższym celu o czym zostanie Pani/Pan poinformowana/y odrębnie.
  • Dane osobowe przekazane w toku naboru są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w zw. z przepisami ustaw: z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465, ze zm.) oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2024 r. poz. 409), a także w zakresie przekraczającym art. 221 Kodeksu pracy – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO, tj. wyrażonej zgody. Dane osobowe przekazane w toku naboru nie będą przetwarzane w innym celu niż określony w pkt 3.
  • Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom do tego uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów oraz podmiotom z którymi Ministerstwo Aktywów Państwowych zawarło umowę powierzenia w zakresie świadczonych przez nie na rzecz Ministerstwa usług.
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  • Dane osobowe przekazane w toku naboru będą przechowywane przez okres jego trwania oraz wynikający z obowiązującego w Ministerstwie Aktywów Państwowych Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt. W przypadku braku zatrudnienia przez okres 3 miesięcy po jego zakończeniu nastąpi ich usunięcie.
  • Kandydat ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia ich przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania i prawo do przenoszenia danych w sytuacjach przewidzianych prawem. Wymienione prawa mogą być ograniczone, w sytuacji, gdy administrator jest zobowiązany prawnie do przetwarzania danych, w celu realizacji obowiązku ustawowego, np. prawo do usunięcia danych przysługuje w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej.
  • W zakresie danych przetwarzanych na podstawie zgody – przysługuje Pani/Panu prawo do jej wycofania w każdym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • Kandydatowi przysługuje prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  • Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne.
  • Dane osobowe przekazane w toku naboru nie będą poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Starszy Prawnik

    Legal House Poland sp z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: samodzielna bieżąca obsługa klientów; udział w zespołach w ramach realizacji projektów biznesowych; prowadzenie sporów gospodarczych (samodzielnie lub w zespole) udział w negocjowaniu warunków transakcji; nadzór nad pracą młodszych prawników w ramach powierzonych...
  • Prawnik

    AB INDUSTRY S.A.   Macierzysz, k. Warszawy    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Obsługa prawno – administracyjna projektów realizowanych przez firmę, Przygotowywanie i negocjowanie umów z dostawcami zagranicznymi, podwykonawcami i klientami w języku polskim i angielskim, Prowadzenie korespondencji firmowej w sprawach wymagających zaangażowania prawnego, Przygotowywanie...
  • Prawnik

    SP EUROPE Sp. z o.о.   Pruszków    praca zdalna
    specjalista senior / mid / junior  umowa o pracę  część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    OPIS STANOWISKA: Obsługa prawna stosunków umownych z kontrahentami na etapie zawierania, zmiany i rozwiązywania umów, w tym umów z kontrahentami zagranicznymi; Obsługa prawna stosunków pracy z pracownikami firmy; Przygotowanie dokumentów w celu uzyskania wszelkiego rodzaju zezwoleń;...
  • Starszy Specjalista ds. Kontraktów / Prawnik

    KTI Poland S.A.   Płock    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    OPIS STANOWISKA: Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku Starszego Specjalisty ds. Kontraktów / Prawnika w szczególności należeć będzie: Sporządzanie umów i kontraktów z dostawcami, podwykonawcami oraz usługodawcami oraz udział w przygotowaniu kontraktów (w tym kontraktów EPC)...
  • Prawnik / Radca Prawny

    CAPITAL SERVICE   Ostrołęka    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Na co dzień będziesz zajmować się m.in.: Sporządzaniem i nadzorowaniem procesu sporządzania korespondencji prowadzonej przez Spółkę z organami nadzoru; Nawiązywaniem i utrzymywaniem relacji z organami nadzoru; Opracowywaniem dokumentacji produktów i usług finansowych oferowanych przez...
  • Prawnik / Radca Prawny

    Omega Kancelarie Prawne Sp. z o.o.   Siedlce      dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Zakres obowiązków: Sporządzanie pism procesowych, opinii prawnych oraz pozostałych dokumentów; Współpraca z Radcami Prawnymi; Udział w rozprawach; Analizowanie i kompletowanie dokumentacji niezbędnej do prowadzenia sprawy, Kontakt z Klientem, Wsparcie w bieżącej obsłudze prawnej stałych klientów,
  • Radca Prawny w Zespole Radców Prawnych

    Straż Miejska m.st. Warszawy   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Zadania: Obsługa prawna Straży Miejskiej m.st. Warszawy, w tym m.in.: opiniowanie wewnętrznych aktów prawnych ; monitorowanie aktów prawnych związanych z funkcjonowaniem Straży Miejskiej; opiniowanie oświadczeń woli, projektów umów, porozumień i innych uzgodnień zawieranych przez...
  • Asystent Sędziego

    SĄD OKRĘGOWY W WARSZAWIE   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent
    20 godz.
    I. Miejsce świadczenia pracy: al. „Solidarności” 127, ul. Czerniakowska 100, ul. Płocka 9, Płocka 5a oraz Przyokopowa 33. II. Liczba wolnych miejsc na umowę na czas określony: 56 III. Termin konkursu: wyznaczam na dzień 30 sierpnia 2024 r., godz. 10.00, w siedzibie Sądu Okręgowego w...
  • Asystent / Asystentka Prawna – Płatne Praktyki

    Wonga.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    praktykant/stażysta / asystent  umowa zlecenie / o staż/praktykę  rekrutacja online
    21 godz.
    Zakres obowiązków: Pomoc w przygotowywaniu dokumentów i opinii prawnych na potrzeby Spółki. Weryfikacja dokumentów we współpracy z zespołem. Cykliczny research dotyczący aktualnych zagadnień prawnych. Nadzór nad obiegiem dokumentów w dziale. Prowadzenie działowych baz danych. Zakres...
  • Legal Advisor

    Aon Polska Services Sp. z o. o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    What the day will look like: Commercial legal advice and contract drafting to Aon business units mainly in the UK, Ireland, and EMEA. Advise on product development and legal documentation; Work with the business on client-related issues such as tender, submissions. Working together with Aon Law team...