Główny specjalista

Państwowa Agencja Atomistyki w Warszawie
Warszawa
specjalista (mid)
praca stacjonarna
5 godz. temu
Państwowa Agencja Atomistyki w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 140363

Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów, obsłudze urządzeń biurowych. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, oświetlenie naturalne i sztuczne.


Realizacja zadań związana z:



  • pracą po godzinach na wniosek i za zgodą pracodawcy

Wejście do budynku „A" i „D" jest przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Węzeł sanitarny, szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne, platformy podjazdowe na schodach oraz windy przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością, mogą pojawić się trudności lub możliwa pomoc osób trzecich dla osób z niepełnosprawnością narządu ruchu.


W budynkach nie występują szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.

Zakres zadań

  • dekretuje i księguje na odpowiednich kontach dowody księgowe oraz rozlicza delegacje zagraniczne, dokonuje płatności zobowiązań zgodnie z ustalonymi terminami w dokumentach źródłowych celem zapewnienia rzetelnej ewidencji księgowej, w ramach dostępnych źródeł finansowania. Opiniuje pod względem finansowym projekty umów, angażuje wnioski i inne dokumenty funkcjonujące w jednostce
  • obsługuje system TREZOR w zakresie sprawozdawczości oraz zapewnienia środków na wydatki w celu racjonalnego wykorzystywania otrzymywanych środków z Ministerstwa Finansów
  • monitoruje plan finansowy i analizuje konta kosztów i wydatków oraz konta rozrachunków dotyczących zaewidencjonowanych dowodów księgowych, rozlicza karty służbowe kredytowe, uzgadnia salda rachunków środków budżetowych – w celu potwierdzenia prawidłowości ujęcia w ewidencji księgowej dokonanych operacji gospodarczych, zgodnie z ich treścią ekonomiczną w danym okresie sprawozdawczym
  • koordynuje sporządzanie sprawozdań budżetowych, statystycznych, z operacji finansowych i sprawozdania finansowego na podstawie uzgodnionych danych wynikających z ewidencji księgowej oraz obsługuje system TREZOR w zakresie wykonywanych zadań na stanowisku w celu realizacji obowiązków sprawozdawczych zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • prowadzi ewidencję dochodów budżetowych oraz należności, monitoruje wpływy, terminowo nalicza odsetki od nieterminowych wpłat oraz rozlicza konta należności w rozbiciu na kontrahentów, tytuły należności i paragrafy klasyfikacji budżetowej w celu prawidłowego i terminowego sporządzenia sprawozdań budżetowych oraz statystycznych RBN, RBZ
  • sporządza informacje/notatki/wyjaśnienia/tworzy odpowiedzi w sprawach dotyczących budżetu w zakresie realizowanych zadań w ramach prowadzonych kontroli finansowych, w tym NIK, w celu przedłożenia prawidłowych danych wynikających z ewidencji księgowej
  • archiwizuje dokumenty wytworzone w ramach realizowanych zadań po zakończeniu okresu przechowywania w komórce, w tym również w elektronicznym obiegu zarządzania dokumentami, w celu zgodności i prawidłowości działania z przepisami prawa

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze rachunkowości budżetowej
  • Znajomość przepisów prawa z zakresu ustawy o finansach publicznych wraz z przepisami wykonawczymi
  • Znajomość przepisów prawa z zakresu ustawy o rachunkowości i przepisów podatkowych
  • Znajomość przepisów prawa z zakresu ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • Posiadanie umiejętności w zakresie obsługi komputera i aplikacji biurowych MsOffice
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Umiejętność współpracy
  • Komunikacja w zespole i organizacji
  • Radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
  • Umiejętność obsługi systemu finansowo-księgowego Quorum (moduł: AZF, FK)
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Studia podyplomowe z zakresu rachunkowości lub audytu lub finansów publicznych
  • Przeszkolenie w zakresie rachunkowości budżetowej
  • Umiejętność obsługi systemu obsługi budżetu państwa TREZOR, bankowości elektronicznej NBP

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o umiejętności obsługi systemu finansowo-księgowego Quorum (moduł: AZF, FK)
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie ukończenia studiów podyplomowych z zakresu rachunkowości lub audytu lub finansów publicznych Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego z przeszkolenia w zakresie rachunkowości budżetowej

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-31 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Zachęcamy do aplikowania w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP).
Dokumenty można także dostarczyć osobiście w zamkniętej kopercie lub wysłać na adres:
Państwowa Agencja Atomistyki
ul. Nowy Świat 6/12
00-400 Warszawa
z dopiskiem: Kadry "Główny Specjalista DBF/WFK (140363)”

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).


Administrator danych i kontakt do niego: Prezes Państwowej Agencji Atomistyki, 00-400 Warszawa, ul. Nowy Świat 6/12


Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@paa.gov.pl, 00-400 Warszawa, ul. Nowy Świat 6/12


Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru


Informacje o odbiorcach danych: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów


Okres przechowywania danych:


czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji


Uprawnienia:


prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;


prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;


prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;


prawo do usunięcia danych osobowych;


- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;


prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.


Podstawa prawna przetwarzania danych:


art. 6 ust. 1 lit. b RODO;


art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;


art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.


Informacje o wymogu podania danych:


Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.


Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.


Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Pracownik Wydziału Zabezpieczenia Przewozów

    "Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o.   Warszawa, ul. Lubelska 26    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    16 godz.
    Opis stanowiska: Kontrola i nadzorowanie jakości usług świadczonych na rzecz Spółki KM przez podmioty zewnętrzne, obejmujących m.in. udostępnianie infrastruktury kolejowej do realizacji przewozów pasażerskich i prowadzenie ruchu pociągów oraz jazd manewrowych na terenie stacji zwrotnych...
  • Starszy specjalista ds. walidacji modeli

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Na co dzień w naszym zespole: zajmujesz się walidacją ilościową oraz jakościową modeli stosowanych do zarządzania ryzykiem, w tym modeli IRB, oceniasz zgodność modeli z wymogami nadzorczymi, weryfikujesz poprawność wdrożenia modeli, proponujesz działania podnoszące jakość modeli,...
  • Specjalista ds. modelowania ryzyka

    Aon Polska Sp. z o. o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje codzienne zadania: Analizowanie wpływu katastrof naturalnych na portfele majątkowe zakładów ubezpieczeń, z wykorzystaniem opracowanych wewnętrznie modeli Aon oraz licencjonowanych zewnętrznie modeli katastrof; Analiza i przetwarzanie danych klientów; Testowanie i ocena modeli...
  • Główny Specjalista / Ekspert w Departamencie Analiz i Strategii

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Główne zadania: Udział w pracach Sekcji, w tym przygotowanie opracowań i realizacja działań podejmowanych w ramach projektów badawczych w obszarze rozwoju kapitału ludzkiego oraz przedsiębiorczości i innowacyjności (m.in. w ramach: Bilansu Kapitału Ludzkiego, projektów Rozwój i...
  • Specjalista w Wydziale Kontroli Wewnętrznej

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, ul. Żelazna 59A    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: organizowanie i przeprowadzanie jednoaspektowych kontroli wewnętrznych, udział w organizowaniu wieloaspektowych kontroli wewnętrznych, przygotowywanie sprawozdań z przeprowadzonych kontroli wewnętrznych za rok poprzedni, monitorowanie...
  • Główny Specjalista / Ekspert w Wydziale Modelowania i Prognozowania Ruchu w Departamencie Analiz Transportowych

    Centrum Unijnych Projektów Transportowych   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Dołącz do CUPT! Centrum Unijnych Projektów Transportowych (CUPT) – Instytucja zajmującą się zarządzaniem funduszami pochodzącymi z Unii Europejskiej, przeznaczonymi na wspieranie inwestycji infrastrukturalnych w sektorze transportu. Obecnie poszukujemy doświadczonego specjalisty, który...
  • Ekonomista Kontraktu

    ALTOR Sp. z o. o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Współpraca przy bieżącej koordynacji i administracji projektem w zakresie rzeczowo-finansowym, kontrola dokumentów pod kątem formalnym, merytorycznym i rachunkowym oraz poprawności i zgodności z umowami, Weryfikacja realizacji umów i zleceń pod względem finansowym, Zarządzanie...
  • Specjalista ds. Zamówień i Zakupów

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Co będziesz robić? Realizacja zamówień na dostawy i usługi do wartości 130 000 PLN. Kontrola i nadzór nad realizacją umów. Ewidencja i rozliczanie dokumentów finansowych. Koordynacja prac jednostek na obszarze Kampusu Grunwaldzkiego. Wsparcie kierownictwa w planowaniu dostaw i usług....
  • Specjalista w Zespole Administracyjno-Technicznym

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Nazwa stanowiska: specjalista; Wymiar etatu: pełny etat; Liczba etatów: 1; Główne obowiązki Prowadzenie postępowań/zamówień na dostawy i usługi realizowane przez ZATKG o wartości poniżej 130 000 PLN. Bieżąca kontrola realizacji umów oraz zamówień. Rozliczanie i ewidencjonowanie...
  • R2R Process Expert

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca stacjonarna
    ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Tasks & Responsibilities: participation in the LUCA Digital Finance R2R sub-project with responsibility over General Ledger, Fixed Assets and Taxes, first contact point for all process related issues and questions for LUCA Digital Finance implementation partner as well as all METRO colleagues, be...