Główny specjalista

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie
Warszawa
specjalista (mid)
praca stacjonarna
5 godz. temu
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 140371

Warunki pracy

Budynek przy ul. Stefana Batorego 5:


Wejście do budynku od strony ul. Rakowieckiej 2a w Warszawie (Biuro Przepustek) wyposażone w windę zewnętrzną dla osób niepełnosprawnych.


Wejście do budynku przy ul. Stefana Batorego 5 wyposażone w podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Szerokość ciągów komunikacyjnych i drzwi wewnętrznych dostosowane są do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wewnątrz budynku znajdują się windy ułatwiające poruszanie się. Na parterze i piętrach: I, II, III i IV  (z pięciu pięter budynku) znajdują się łazienki dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.


 


Warunki dotyczące charakteru pracy:



  • praca administracyjno - biurowa,
  • obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.

Zakres zadań

  • Opracowuje zbiorcze plany wydatków majątkowych w częściach budżetu państwa, których dysponentem jest Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji.
  • Opracowuje wytyczne do realizacji Programu modernizacji w odniesieniu do sposobu dokonywania zmian w planach wydatków dysponentów, sposobu zaciągania zobowiązań na kolejne lata oraz sprawozdawczości.
  • Opiniuje wnioski o dokonanie zmian w planach wydatków dysponentów w zakresie wydatków majątkowych oraz w zakresie przedsięwzięć rzeczowych Programu modernizacji, w tym przygotowuje propozycje decyzji o przeniesieniach dla Ministra SWiA w tym zakresie.
  • Opiniuje wnioski dysponentów dotyczące zaciągania zobowiązań na kolejne lata w ramach Programu modernizacji oraz przygotowuje propozycje zgody dla Ministra SWiA.
  • Proceduje w Systemie Informatycznym TREZOR wnioski dysponentów w zakresie zmian odnoszących się do przedsięwzięć rzeczowych Programu modernizacji.
  • Bierze udział w opracowywaniu Informacji dla Sejmu RP z realizacji Programu modernizacji.
  • Współuczestniczy w opracowywaniu okresowych informacji dla potrzeb kierownictwa resortu, w tym z Programu modernizacji oraz prowadzi bazy danych w odniesieniu do przedsięwzięć rzeczowych Programu modernizacji.
  • Przygotowuje stanowiska Departamentu, w odniesieniu do interpelacji poselskich oraz wniosków o udostępnienie informacji publicznej, dotyczących realizacji "Programu modernizacji …".

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • Co najmniej dwa lata doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych w komórkach finansowych lub logistycznych
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub wyrażenie zgody na wszczęcie procedury zmierzającej do zapewnienia dostępu do informacji niejawnych opatrzonych klauzulą "poufne"
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o: Policji, Straży Granicznej, Państwowej Straży Pożarnej i Służbie Ochrony Państwa, rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie szczegółowego sposobu i trybu finansowania inwestycji z budżetu państwa
  • Kreatywność, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, negocjowanie
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów, umiejętność współpracy, skutecznego komunikowania się, rzetelność, gotowość do doskonalenia zawodowego
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • List motywacyjny oraz Curriculum Vitae (CV) – zawierające dane kontaktowe i informacje wynikające z wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze.
  • Oświadczenie o posiadaniu wykształcenia wyższego (zawierające informacje z dyplomu ukończenia studiów/ świadectwa ukończenia szkoły tj. nr dokumentu, rodzaj wykształcenia, uczelnia/szkoła, która wydała dyplom/świadectwo, wydział, kierunek, specjalizacja).
  • Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe co najmniej dwa lata w jednostkach sektora finansów publicznych w komórkach finansowych lub logistycznych tj. świadectwa pracy lub zaświadczenia lub referencje lub zakresy obowiązków lub opisy stanowisk pracy lub inne dokumenty; należy dołączyć dokumenty potwierdzające rodzaj i długość wymaganego doświadczenia.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych dot. dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne lub oświadczenie o posiadaniu poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne (zawierające informacje o organie, który wydał dokument, datę wydania i nr dokumentu, rodzaj klauzuli, okres ważności).
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-31 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
Biuro Kadr, Szkolenia i Organizacji – WZZL
ul. Stefana Batorego 5,
02-591 Warszawa
Z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: DB-WIiNR – główny specjalista

Dokumenty można składać również osobiście w Biurze Przepustek przy ul. Rakowieckiej 2a w Warszawie w godz. 8.00-16.00

Aplikacje można składać także przez ePUAP: /MSWIA/domyslna oraz /MSWIA/SkrytkaESP

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Administratorem danych osobowych osób aplikujących o pracę w MSWiA jest Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji, mający siedzibę w Warszawie przy ul. Stefana Batorego 5, kod pocztowy: 02-591.


Kontakt: tel. (22) 2500 112 lub fax (22) 601 39 88 lub pisemnie na adres siedziby.


Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym, za pośrednictwem poczty elektronicznej iod@mswia.gov.pl,  może się Pani/Pan skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem. Dane osoby aplikującej do służby cywilnej w odpowiedzi na ogłoszenie o naborze w MSWiA przetwarzane są w celu realizacji rekrutacji na stanowisko w służbie cywilnej, na podstawie przepisów ustawy o służbie cywilnej, Kodeksu pracy oraz przepisów dotyczących bezpieczeństwa.


Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwane dalej RODO.


Odbiorcami danych będą podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa oraz podmioty działające na zlecenie administratora.


Podanie danych wymaganych przepisami prawa jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. Niepodanie tych danych spowoduje brak Pani/Pana udziału w procesie rekrutacji.


Podanie danych w zakresie wykraczającym poza katalog danych określonych w przepisach prawnych jest dobrowolne i nie stanowi wymogu przeprowadzenia procesu rekrutacji (m. in. wizerunku, numeru PESEL). W tym zakresie osobie przesyłającej aplikację w odpowiedzi na ogłoszenia o naborze przysługuje prawo do dostępu do treści tych danych, ich sprostowania oraz żądania ograniczenia ich przetwarzania, a także do ich usunięcia.


W przypadku przetwarzania danych podanych dobrowolnie przysługuje Pani/Panu również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.


Aplikacje będą niszczone po upływie okresu niezbędnego do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej, uwzględniając art. 33 ustawy o służbie cywilnej, jednakże nie później niż po upływie terminu wynikającego z przepisu art. 291 Kodeksu pracy.


Osobie przesyłającej aplikację w odpowiedzi na ogłoszenia o naborze przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania oraz żądania ograniczenia ich przetwarzania w przypadkach określonych w RODO.


Przysługuje Pani/ Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych mającego siedzibę w Warszawie przy ul. Stawki 2, kod pocztowy: 00-193.

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Rozliczeń Usług Medycznych

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Fieldorfa 40    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Praca w LUX MED Onkologia ul. Fieldorfa 40​, Warszawa. Twoją rolą będzie: Rozliczanie świadczeń zdrowotnych (zabiegów, chemioterapii, badań). Weryfikacja i poprawianie błędów sprawozdawczych. Obsługa portalu SZOI. Sporządzanie zestawień i analiz.​
  • Starszy Specjalista ds. Rozliczeń Usług Medycznych

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szamocka 6​    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Praca w LUX MED Onkologia ul. Szamocka 6​, Warszawa. Twoją rolą będzie: Przeprowadzanie analiz produktowych w celu korzystniejszego rozliczania świadczeń. Weryfikacja i poprawianie błędów sprawozdawczych. Generowanie żądań rozliczenia i wystawianie faktur oraz korekt w systemie...
  • Doradca klienta zamożnego

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Na co dzień w naszym zespole:dbasz o dobry wizerunek PKO Banku Polskiego S.A,identyfikujesz potrzeby klientów w zakresie inwestowania, oszczędzania, kredytowania oraz ubezpieczeń,nawiązujesz współpracę z klientami zamożnymi poprzez ich samodzielne pozyskiwanie i budowanie z nimi trwałych...
  • Doradca firm

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Na co dzień w naszym zespole:dbasz o dobry wizerunek PKO Banku Polskiego S.A,nawiązujesz współpracę z klientami z sektora małych i średnich przedsiębiorstw o przychodach rocznych ze sprzedaży do 15 mln PLN,opiekujesz się klientami instytucjonalnymi znajdującymi się w przypisanym...
  • Starszy Specjalista ds. finansowo-księgowych i analiz

    Spółdzielnia Mieszkaniowa "Mokotów"   Warszawa, ul. Łowicka 10    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Do obowiązków osoby zatrudnionej na w/w stanowisku należeć będzie: nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów księgowych, weryfikacja i księgowanie faktur zakupu i innych dokumentów księgowych, wystawianie faktur sprzedaży, not księgowych, not korygujących, PK,...
  • New Business Manager

    WeNet Group SA   Warszawa, Mokotów, ul. Postępu 14A    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    21 godz.
    Twój zakres obowiązków Sprzedaż produktów i usług marketingu internetowego opartych o najnowsze technologie (w tym AI). Pozyskiwanie klientów i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych. Przygotowywanie ofert i prezentacji sprzedażowych. Prowadzenie spotkań i negocjacji handlowych...
  • Specjalista ds. Obsługi Księgowej

    GRUPA PZU   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Ewidencja, rozliczenia oraz uzgadnianie zapisów w systemie finansowo-księgowym dokumentów w zakresie zdarzeń ubezpieczeniowych; Weryfikacja dokumentacji, kontrola jej kompletności i poprawności; Obsługa rozrachunków i realizacja płatności; Rozliczanie transakcji na rachunkach bankowych w...
  • Koordynator ds. Księgowych

    Victor Energy Sp.zo.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Bieżąca komunikacja oraz wymiana dokumentów i informacji z zewnętrznym biurem rachunkowym. Uzgadnianie sald i rozrachunków z kontrahentami. Wystawianie faktur sprzedażowych na podstawie instrukcji i danych przekazywanych przez kierowników projektów. Weryfikacja...
  • Pracownik ds. przejściowych świadectw płatności (PŚP) (zespół IRR 6/2)​

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie spraw związanych z monitorowaniem realizacji projektu w zakresie kontrolingu, sporządzanie, analizowanie i weryfikowanie sprawozdań dotyczących realizacji projektu, obsługa systemu informatycznego SAP i Platformy Zakupowej w zakresie...
  • Młodszy Specjalista ds. Kontroli Kosztów

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Rejestrowanie w systemie wewnętrznym wizyt użytkowników kart MultiSport; Rejestracja dokumentów kosztowych grupy Benefit Systems oraz opisywanie ich danymi nagłówkowymi; Kontakt z Partnerem biznesowym i wyjaśnianie niejasności zawartych na raportach...