Główny specjalista

Ministerstwo Aktywów Państwowych w Warszawie
Warszawa
specjalista (mid)
praca stacjonarna
2 dni temu
Ministerstwo Aktywów Państwowych w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 140235

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca przy komputerze.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca w budynku przy ul. Krucza 36/Wspólna 6,
- miejsce pracy: II piętro,
- budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście do budynku jest utwardzone z wkładem antypoślizgowym, wyposażone w automatyczne drzwi rozsuwne, pochylnię i transporter
przyschodowy. Windy przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, posiadające przyciski sterujące umożliwiające odczyt w alfabecie Braille’a, sygnalizację dźwiękową oraz niektóre - syntezator mowy. Budynek
może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo: korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami, niektóre toalety przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • Przygotowuje analizy, raporty i zestawienia oraz proponuje rozwiązania w zakresie kształtowania struktury zatrudnienia i polityki wynagradzania pracowników Ministerstwa
  • Prowadzi prace związane z planowaniem i wykorzystywaniem środków budżetowych na realizowane zadania, w tym z zakresu gospodarowania funduszem wynagrodzeń Ministerstwa
  • Prowadzi sprawy związane z ewidencją czasu pracy, weryfikuje listy obecności, rejestruje urlopy wypoczynkowe, bezpłatne oraz inne nieobecności pracowników, w tym zatrudnionych na stanowisku kierowcy samochodu osobowego, w szczególności monitoruje, weryfikuje i analizuje czas pracy pracowników, wykorzystanie godzin nadliczbowych
  • Koordynuje i przygotowuje sprawozdania pozostające we właściwości Biura dotyczące m.in. stanu zatrudnienia w Ministerstwie, w szczególności na potrzeby Głównego Urzędu Statystycznego, Szefa Służby Cywilnej, PFRON
  • Przygotowuje projekty odpowiedzi na interpelacje, zapytania posłów, interwencje poselskie i senatorskie, oświadczenia senatorów oraz pisma posłów i senatorów, a także wnioski o udostępnienie informacji publicznej i ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego
  • Prowadzi sprawy z zakresu wykonywania pracy zdalnej przez pracowników Ministerstwa, w tym weryfikuje kompletność, terminowość oraz zgodność składanych wniosków z obowiązującym w Ministerstwie regulaminem, ewidencjonuje zgody na pracę zdalną w systemie ewidencji kadrowej oraz współpracuje z komórką właściwą do spraw administracyjnych w zakresie wypłaty ryczałtu odpowiadającego przewidywanym kosztom ponoszonym przez pracownika w związku z wykonywaniem pracy zdalnej
  • Opiniuje projekty wewnętrznych aktów normatywnych i aktów prawnych dotyczących realizowanych zadań
  • Bierze udział w formułowaniu priorytetów, tworzeniu oraz wdrażaniu procesów i procedur wewnętrznych dotyczących spraw pracowniczych, jak również monitoruje funkcjonowanie istniejących rozwiązań w tym zakresie
  • Wprowadza, analizuje i weryfikuje dane w teleinformatycznych systemach ewidencji kadrowej w zakresie realizowanych zadań

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi kadrowej, w tym prowadzenia ewidencji czasu pracy lub analizy danych
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Znajomość ustawy – Kodeks pracy wraz z aktami wykonawczymi
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi
  • Znajomość ustawy o pracownikach urzędów państwowych wraz z aktami wykonawczymi
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość zasad wynagradzania osób zajmujących kierownicze stanowiska państwowe
  • Znajomość zagadnień dotyczących budżetu zadaniowego
  • Znajomość zasad organizacji i funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • Umiejętność biegłej obsługi arkusza kalkulacyjnego oraz edytora tekstu
  • Umiejętność rozliczania czasu pracy
  • Umiejętności interpersonalne: radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, analitycznego myślenia, komunikatywność, pracy w zespole, rzetelność, dobrej organizacji pracy
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie z zakresu rozliczania czasu pracy
  • Umiejętność obsługi programu kadrowo–płacowego Quorum

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii dyplomu ukończenia studiów wraz z tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego oraz pisemną informację z Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej o dyplomie wydanym przez zagraniczną uczelnię
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów obowiązków lub kopie innych zaświadczeń). Należy potwierdzić zamknięty okres i obszar tematyczny doświadczenia zawodowego
  • Kopię poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” lub zgodę na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaW przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii dyplomu ukończenia studiów wraz z tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego oraz pisemną informację z Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej o dyplomie wydanym przez zagraniczną uczelnięKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów obowiązków lub kopie innych zaświadczeń). Należy potwierdzić zamknięty okres i obszar tematyczny doświadczenia zawodowegoKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego dotyczącego przeszkolenia z zakresu rozliczania czasu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-27 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Aktywów Państwowych
ul. Krucza 36/Wspólna 6
00-522 Warszawa
z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: „ogłoszenie nr 140235”
Aplikacje można również przesyłać za pośrednictwem ePUAP lub składać osobiście w Kancelarii Głównej MAP:
Warszawa, ul. Krucza 36/Wspólna 6

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L Nr 119, str. 1), zwanego dalej „RODO”, Ministerstwo Aktywów Państwowych przekazuje informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych kandydatów do celów przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy:



  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Aktywów Państwowych, z siedzibą w Warszawie (00-522), ul. Krucza 36/Wspólna 6.
  • W sprawach związanych z ochroną danych osobowych należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych: iodo@map.gov.pl.
  • Dane osobowe przekazane w toku naboru są przetwarzane w celu przeprowadzenia postepowania rekrutacyjnego, a w przypadku decyzji o zatrudnieniu również w powyższym celu o czym zostanie Pani/Pan poinformowana/y odrębnie.
  • Dane osobowe przekazane w toku naboru są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w zw. z przepisami ustaw: z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465, ze zm.) oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2024 r. poz. 409), a także w zakresie przekraczającym art. 221 Kodeksu pracy – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO, tj. wyrażonej zgody. Dane osobowe przekazane w toku naboru nie będą przetwarzane w innym celu niż określony w pkt 3.
  • Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom do tego uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów oraz podmiotom z którymi Ministerstwo Aktywów Państwowych zawarło umowę powierzenia w zakresie świadczonych przez nie na rzecz Ministerstwa usług.
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  • Dane osobowe przekazane w toku naboru będą przechowywane przez okres jego trwania oraz wynikający z obowiązującego w Ministerstwie Aktywów Państwowych Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt. W przypadku braku zatrudnienia przez okres 3 miesięcy po jego zakończeniu nastąpi ich usunięcie.
  • Kandydat ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia ich przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania i prawo do przenoszenia danych w sytuacjach przewidzianych prawem. Wymienione prawa mogą być ograniczone, w sytuacji, gdy administrator jest zobowiązany prawnie do przetwarzania danych, w celu realizacji obowiązku ustawowego, np. prawo do usunięcia danych przysługuje w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej.
  • W zakresie danych przetwarzanych na podstawie zgody – przysługuje Pani/Panu prawo do jej wycofania w każdym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • Kandydatowi przysługuje prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  • Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne.
  • Dane osobowe przekazane w toku naboru nie będą poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Analityk Hurtowni Danych

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat
    22 godz.
    Forma współpracy: B2B; Model pracy: praca hybrydowa (1-2 razy w miesiącu spotkania w biurze w Warszawie) Rekrutacja: 100% zdalna; Zakres obowiązków na tym stanowisku będzie obejmował: Udział w projektach pozyskania nowych źródeł danych dla Korporacyjnej Hurtowni Danych. Analizę wymagań...
  • Starszy specjalista ds. informacji ryzyka zabezpieczeń

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole: tworzysz, utrzymujesz oraz rozwijasz bazy danych oraz narzędzia o charakterze pomocniczym na potrzeby zarządzania procesem oceny i monitorowania zabezpieczeń oraz zasilania modeli ilościowych, sporządzasz analizy i raporty na podstawie dużych zbiorów danych...
  • Analityk Danych Biznesowych / Power BI

    Szpital Medicover   Warszawa, Aleja Rzeczypospolitej 5    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Do innowacyjnego Działu Analiz i IT poszukujemy doświadczonego i zaangażowanego w swojej branży Analityka Danych Biznesowych IT ze specjalizacją w BI/Power BI. Jesteśmy otwarci na zatrudnienie osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Rodzaj umowy: Umowa o pracę; Tryb pracy: hybrydowy –...
  • Starszy Konsultant / Starsza Konsultantka - Aktuariat (obszar Actuarial Tools)

    PwC   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twoja przyszła rola: udział w projektach związanych z budowaniem, testowaniem i dokumentacją modeli aktuarialnych w systemach aktuarialnych takich jak: Prophet, Risk Agility FM, itp., tworzenie narzędzi aktuarialnych wspierających procesy aktuarialne związane z gromadzeniem danych...
  • Młodszy Analityk Danych

    Climatic Sp. z o.o. Sp. k.   Reguły, k. Warszawy    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Twój zakres zadań: Przygotowywanie zapytań do baz danych (PowerQuerry, SQL) Tworzenie zestawów danych z różnych źródeł; Sporządzanie prostych raportów i zestawień; Przygotowywanie narzędzi do analizy danych; Monitorowanie poprawności wprowadzanych danych;
  • HC Controlling & Digital Specialist

    PwC   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Twoja przyszła rola: aktywny udział w procesie budżetowania i forecastowania kosztów ludzkich, monitorowanie realizacji budżetu – pełnienie funkcji kontrolingowej w tym zakresie, budowa wskaźników pozwalających na monitorowanie procesów oraz ich raportowanie, przygotowywanie raportów,...
  • Starszy Specjalista ds. Kontroli Produkcji

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    17 godz.
    Zadania: Koordynacja i analiza usterek powstałych w trakcie obsługi w oparciu o pracochłonność oraz koszt; Kontrola poprawności i zasadności usterek; Weryfikacja poprawności zabudżetowania obszaru produkcji. Wymagania: Znajomość procesów technologicznych i produkcyjnych z uwzględnieniem...
  • Główny Specjalista / Ekspert w Departamencie Analiz i Strategii

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Główne zadania: Udział w pracach Sekcji, w tym przygotowanie opracowań i realizacja działań podejmowanych w ramach projektów badawczych w obszarze rozwoju kapitału ludzkiego oraz przedsiębiorczości i innowacyjności (m.in. w ramach: Bilansu Kapitału Ludzkiego, projektów Rozwój i...
  • Analityk

    KRKA Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    CEL PRACY przygotowywanie raportów i analiz ilościowych i jakościowych w oparciu o dane wewnętrzne i zewnętrzne firmy; dokonywanie analiz porównawczych; śledzenie zmian i trendów zachodzących na rynku; administracja systemów CRM;
  • Senior Performance & Reward Specialist

    PwC   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Twoja przyszła rola: praca przy rozwijaniu funkcjonującego w organizacji systemu wynagrodzeń dla wszystkich linii biznesowych PwC Polska, budowanie, modyfikacja i zarządzanie mechanizmami wynagrodzeń zmiennych, analiza danych z obszaru C&B oraz realizacja okresowych przeglądów wynagrodzeń,...