Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Główny specjalista

Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
Olsztyn
praca stacjonarna
838 dni temu
Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Olsztyn
Ogłoszenie o naborze Nr 105848

Warunki pracy

- praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu,


- kontakt z klientem zewnętrznym,


- okresowe wyjazdy służbowe,


- narzędzia i materiały pracy - komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godzin dziennie),


- wyznaczone stanowiska do parkowania dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika, podjazdy dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika i Al. Marsz. J. Piłsudskiego – wejście do budynku z asystentem, winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych, ciągi komunikacyjne, drzwi oraz toaleta o odpowiedniej szerokości dostosowane do poruszania się na wózku.

Zakres zadań

  • Przygotowuje projekty decyzji administracyjnych wojewody w I instancji, II Instancji oraz w trybach nadzwyczajnych w celu załatwienia wniosku, odwołania prawidłowo i w przepisowym terminie;
  • Przygotowuje projekty odpowiedzi wojewody do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w celu weryfikacji prawnej decyzji wojewody przez sąd oraz rozpatruje skargi i wnioski obywateli z zakresu administracji architektoniczno- budowlanej skierowane do wojewody, w celu załatwienia spraw;
  • Rozpatruje sprawy, odwołań do Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego od decyzji administracyjnych wojewody w I instancji oraz w postępowaniu nadzwyczajnym w zakresie administracji architektoniczno - budowlanej, w celu załatwienia odwołania lub przekazania Głównemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego, w celu weryfikacji rozstrzygnięcia wojewody przez organ II instancji;
  • Załatwia inne sprawy w zakresie administracji architektoniczno – budowlanej wynikające z ustawy prawo budowlane (przygotowanie potwierdzeń przyjęcia zgłoszeń robót budowlanych; przygotowanie postanowień udzielających odstępstwa od warunków technicznych, sprawdzanie terminowości wydawanych decyzji administracyjnych przez starostów), w celu załatwienia wniosku w sposób prawidłowy i w ustawowym terminie.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe budowlane
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • co najmniej 5 lat doświadczenia w obszarze budownictwa
  • uprawnienia budowlane
  • znajomość ustawy Prawo budowlane
  • znajomość Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
  • znajomość instrukcji kancelaryjnej - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
  • wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • co najmniej 1 rok doświadczenia w administracji