Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Olsztyn
Ogłoszenie o naborze Nr 105848
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu,
- kontakt z klientem zewnętrznym,
- okresowe wyjazdy służbowe,
- narzędzia i materiały pracy - komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godzin dziennie),
- wyznaczone stanowiska do parkowania dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika, podjazdy dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika i Al. Marsz. J. Piłsudskiego – wejście do budynku z asystentem, winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych, ciągi komunikacyjne, drzwi oraz toaleta o odpowiedniej szerokości dostosowane do poruszania się na wózku.
Zakres zadań
- Przygotowuje projekty decyzji administracyjnych wojewody w I instancji, II Instancji oraz w trybach nadzwyczajnych w celu załatwienia wniosku, odwołania prawidłowo i w przepisowym terminie;
- Przygotowuje projekty odpowiedzi wojewody do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w celu weryfikacji prawnej decyzji wojewody przez sąd oraz rozpatruje skargi i wnioski obywateli z zakresu administracji architektoniczno- budowlanej skierowane do wojewody, w celu załatwienia spraw;
- Rozpatruje sprawy, odwołań do Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego od decyzji administracyjnych wojewody w I instancji oraz w postępowaniu nadzwyczajnym w zakresie administracji architektoniczno - budowlanej, w celu załatwienia odwołania lub przekazania Głównemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego, w celu weryfikacji rozstrzygnięcia wojewody przez organ II instancji;
- Załatwia inne sprawy w zakresie administracji architektoniczno – budowlanej wynikające z ustawy prawo budowlane (przygotowanie potwierdzeń przyjęcia zgłoszeń robót budowlanych; przygotowanie postanowień udzielających odstępstwa od warunków technicznych, sprawdzanie terminowości wydawanych decyzji administracyjnych przez starostów), w celu załatwienia wniosku w sposób prawidłowy i w ustawowym terminie.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe budowlanedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- co najmniej 5 lat doświadczenia w obszarze budownictwa
- uprawnienia budowlane
- znajomość ustawy Prawo budowlane
- znajomość Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie
- znajomość ustawy o służbie cywilnej
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
- znajomość instrukcji kancelaryjnej - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
- wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- co najmniej 1 rok doświadczenia w administracji