Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
Biuro Geodety Województwa
poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze:
wymiar etatu: 1
wykształcenie: wyższe o profilu informatycznym lub geoinformatycznym lub wykształcenie wyższe pokrewne do informatycznego
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań dotyczących Systemu Informacji Przestrzennej Województwa Wielkopolskiego (SIPWW), tj.
- wdrażanie SIPWW, w szczególności:
- prowadzenie bieżącego nadzoru merytorycznego przy realizacji projektu SIPWW,
w tym współdziałanie z wykonawcami projektu podczas prac wdrożeniowych i odbiorach; - funkcjonowanie, utrzymanie, rozwój infrastruktury informacji przestrzennej, w szczególności:
- administrowanie Geoportalem SIPWW oraz portalem informacyjnym SIPWW;
- administrowanie aplikacjami GIS, serwerami danych przestrzennych, środowiskiem bazodanowym, systemami operacyjnymi na potrzeby SIPWW, w tym przydzielanie dostępu do funkcjonalności SIPWW i magazynów danych przestrzennych oraz publikowanie danych, metadanych i usług przestrzennych;
- prowadzenie helpdesku dla użytkowników systemu SIPWW.
- dbanie o rozwój Geoportalu, zgodnie z oczekiwaniami użytkowników i postępem technicznym, w tym testowanie, wdrażanie i integracja produktów/danych/usług SIPWW;
- min. 4 letni staż pracy w obszarze IT lub GIS;
- znajomość zagadnień dotyczących Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych;
- umiejętność analitycznego myślenia, diagnozowania i rozwiązywania problemów oraz podejmowania decyzji;
- samodzielność, zaangażowanie, kreatywność, odpowiedzialność i umiejętność pracy w zespole;
- zznajomość systemów GIS;
- doświadczenie w np. administrowaniu geoportalem, aplikacjami, serwerami danych przestrzennych, środowiskiem bazodanowym, szyną usług, oprogramowaniem zarządzającym, zarządzaniu systemami operacyjnymi, w tworzeniu, udostępnianiu, konfigurowaniu, monitorowaniu usług danych przestrzennych;
- znajomość ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej;
- znajomość zagadnień z zakresu bezpieczeństwa informacji;
- determinacja do rozwoju i poszerzania kompetencji w obszarze geoinformatyki;
- zdolność przestrzennego myślenia;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- samodyscyplina, komunikatywność;
- prawo jazdy kat. B
Siedziba Biura Geodety Województwa przy ulicy Kościuszki 95 w Poznaniu. Stanowisko związane z pracą przy komputerze.
Budynek wyposażony jest w platformę schodową dla osób niepełnosprawnych.
- możliwość rozwoju zawodowego
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę, pakiet socjalny.
- CV zawierające wyłącznie niezbędne dla procesu rekrutacji informacje: imię i nazwisko, miejsce zamieszkania, telefon lub adres mail do celów kontaktowych, przebieg doświadczenia zawodowego, posiadane kwalifikacje
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
- kopie świadectw pracy i/lub aktualne zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy
- własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenia:
- „Posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam z pełni praw publicznych." zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(tekst jednolity Dz. U. z 2019 roku poz. 1282) - „Nie byłem/am skazany/na prawomocnym wyrokiem sądu, za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe."
zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(tekst jednolity Dz. U. z 2019 roku poz. 1282) - „Cieszę się nieposzlakowaną opinią"
zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(tekst jednolity Dz. U. z 2019 roku poz. 1282) - „Posiadam obywatelstwo polskie"
zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(tekst jednolity Dz. U. z 2019 roku poz. 1282)
Oświadczenia do druku – pobierz - Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 roku poz. 1282) jest zobowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Poznaj
Województwo Wielkopolskie UMWW
Urząd Marszałkowski - jednostka administracji samorządowej. Biuro Informacyjne Wielkopolski w Brukseli funkcjonuje w srtrukurach urzędu.