Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia poszukuje kandydatów na stanowisko
Zapraszamy do składania aplikacji i udziału w procesie rekrutacji do Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia. Praca w Centrali NFZ to szansa zdobycia unikalnej wiedzy i licznych kompetencji. Jesteśmy organizacją publiczną, nadzorowaną przez Ministra Zdrowia. Zarządzamy i odpowiadamy za środki finansowe przeznaczone na leczenie, pełnimy rolę płatnika publicznego, działamy na rzecz wszystkich Pacjentów.
Praca w Funduszu to nauka, doświadczenie i satysfakcja z tworzenia wartości, które mają realny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość.
Naszym pracownikom oferujemy:
- pracę w organizacji sprawnie zarządzanej i skoncentrowanej na realizacji konkretnych celów i zadań;
- możliwość intensywnego rozwoju - pracownikom oferujemy kursy i szkolenia podnoszące kwalifikacje;
- możliwość awansu zawodowego;
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę;
- godne wynagrodzenia - zgodnie z obowiązującymi przepisami wewnętrznymi i Zakładowym Układem Zbiorowym Pracy dla Pracowników Zatrudnionych w NFZ;
- atrakcyjne wsparcie socjalne finansowane z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w postaci dofinansowania do wypoczynku pracowników, a także ich dzieci;
- opiekę pracodawcy i wsparcie związków zawodowych dbających o poszanowanie godności pracownika i bezwzględnie eliminującego wszelkie przejawy patologii i nieprawidłowości, takie jak nepotyzm czy mobbing.
Kogo szukamy:
- osób ambitnych, nastawionych na wspólne osiąganie celów;
- ludzi marzących o sukcesie zawodowym;
- osób o wysokim poziomie motywacji osobistej;
- pracowników z inicjatywą i zapałem do pracy;
- kandydatów w różnym wieku; młodzi zdobędą doświadczenie, starsi podzielą się wcześniej nabytymi umiejętnościami;
- osób o wysokiej kulturze osobistej.
Szczegóły oferty:
Wymiar etatu: 2 etaty
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa / Centrala NFZ
Główne obowiązki:
- identyfikowanie i analizowanie obszarów ryzyka do strategii i planów rocznych i wieloletnich we współpracy z Wydziałem Analiz Kontrolnych oraz określanie wytycznych w zakresie ryzyka dla kontroli;
- udział w definiowaniu i rekomendowaniu do akceptacji Prezesa Funduszu celów działalności kontrolnej oraz określeniu i ewaluacji zakresu kontroli umów ze świadczeniodawcami, ordynacji i refundacji recept;
- współudział w opracowywaniu przedstawianej Prezesowi Funduszu do akceptacji strategii działalności kontrolnej Funduszu na okres 3 lat;
- udział w określaniu przedkładanych Prezesowi Funduszu do akceptacji rocznych planów kontroli koordynowanych w zakresie świadczeń opieki zdrowotnej, ordynacji i refundacji recept;
- przygotowywanie kontroli koordynowanych w zakresie świadczeń opieki zdrowotnej, ordynacji i refundacji recept oraz koordynacja ich przeprowadzania przez OW NFZ i opracowywanie zbiorczej informacji o wynikach tych kontroli;
- prowadzenie analiz wyników kontroli koordynowanych i przekazywanie do Wydziału Analiz Kontrolnych wniosków z tych analiz oraz wynikających z nich dalszych potrzeb analitycznych w danym obszarze;
- współudział we wskazywaniu priorytetów działalności kontrolnej i wytycznych do rocznych planów kontroli OW NFZ;
- współudział w określaniu wskaźników i mierników efektywności działalności kontrolnej OW NFZ oraz ich ewaluacji;
- nadzorowanie i monitorowanie realizacji planów kontroli OW NFZ, przebiegu działalności kontrolnej oraz wyników kontroli przeprowadzanych przez Oddziały, w tym inicjowanie kontroli działalności kontrolnej w OW NFZ;
- współudział w określaniu i monitorowanie stosowania jednolitych metodyk działalności kontrolnej i ich ewaluacja;
- systematyczna ocena funkcjonowania rozwiązań stosowanych w obszarze kontroli i rekomendowanie usprawnień;
- analizowanie wyników kontroli zewnętrznych przeprowadzanych w Funduszu przez uprawnione organy kontroli pod kątem ich przydatności w pracy Departamentu;
- wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonych
Wykształcenie: wyższe - preferowane wykształcenie medyczne lub pokrewne (zdrowie publiczne), ekonomiczne, informatyczne, prawnicze, administracyjne.
Wymagania konieczne:
- minimum 5 lat pracy zawodowej;
- bardzo dobra znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień związanych z funkcjonowaniem krajowego systemu opieki zdrowotnej, w tym dotyczących ubezpieczeń zdrowotnych;
- bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
- umiejętność analitycznego i syntetycznego myślenia oraz formułowania wniosków;
- rzetelność i terminowość;
- duża odporność na stres.
Wymagania pożądane:
- doświadczenie zawodowe w obszarze związanym ze statystyką medyczną, z analizą danych i typowaniem obszarów do kontroli, przeprowadzaniem i koordynacją kontroli oraz opracowywaniem dokumentów w wymienionym zakresie;
- ukończone kursy/szkolenia/studia podyplomowe z zakresu zagadnień dotyczących opracowań statystycznych danych medycznych, jednorodnych grup pacjentów i klasyfikacji medycznych, w tym w szczególności w obszarze sprawozdawczości z realizacji świadczeń opieki zdrowotnej, kontroli;
- doświadczenie zawodowe w podmiotach realizujących umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub jednostkach organizacyjnych NFZ na stanowisku obejmującym podobny zakres obowiązków;
- umiejętność planowania i organizacji pracy własnej;
- umiejętność pracy w zespole;
- komunikatywność i kreatywność.
Wymagane dokumenty:
- podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- podpisany list motywacyjny;
- podpisane CV;
- kopie dokumentów potwierdzające 5 lat pracy zawodowej na podstawie stosunku pracy, a także okresy aktywności zawodowej wynikające z umów, do których stosuje się przepisy o zleceniu, jak również wykonywaniu działalności gospodarczej;
- w przypadku posiadania kopie dokumentów potwierdzające wymagania konieczne i pożądane wskazane powyżej;
- podpisane oświadczenia o treści:
- „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacyjnego DK/18/182”
- „Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego wizerunku w związku z przekazaną fotografią dołączoną do dokumentów.”
UWAGA! Dołączenie wizerunku kandydata jest dobrowolne. - „Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego numeru telefonu, niezbędnego do kontaktu w bieżącym procesie rekrutacji.”
- „Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego adresu e-mail, niezbędnego do kontaktu w bieżącym procesie rekrutacji.”
Informacja o metodach i technikach rekrutacji:
- weryfikacja ofert pod względem formalnym i spełnienia wymagań wskazanych w ogłoszeniu rekrutacyjnym zostanie dokonana przez pracowników Biura Kadr i Szkoleń;
- formy weryfikowania kompetencji kandydatów ustali komisja rekrutacyjna, która może w szczególności stosować następujące narzędzia i techniki selekcji: kwestionariusze, formularze, rozmowę kwalifikacyjną, test wiedzy i umiejętności oraz zadania symulacyjne.
Informacje dodatkowe dotyczące rekrutacji:
- kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej;
- lista kandydatów spełniających wymagania formalne, którzy po analizie dokumentów zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będzie zamieszczona przy ogłoszeniu o naborze;
- kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy po analizie dokumentów zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej o terminie, miejscu oraz formie przeprowadzenia naboru;
- kandydaci, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowani.
Informacja dla osób niepełnosprawnych:
- kandydaci z orzeczeniem o niepełnosprawności powinni dołączyć do aplikacji kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;
- kandydaci z orzeczeniem o niepełnosprawności będą traktowani na równi z pozostałymi kandydatami ubiegającymi się o dane stanowisko;
- komisja wyłania najlepszych kandydatów, jeśli wśród nich znajdzie się osoba z niepełnosprawnością będzie miała pierwszeństwo w zatrudnieniu.