Główny Specjalista w Wydziale Prawnym
w Departamencie Kontroli
Numer ogłoszenia: DK/21/54
Miejsce pracy: Warszawa/ Centrala NFZ
1 etat / umowa o pracę
Termin składania ofert: 31.03.2021 r.
Szczegóły oferty
GŁÓWNE ZADANIA:
- współpraca z Biurem Prawnym oraz komórkami organizacyjnymi realizującymi obsługę prawną oddziałów wojewódzkich Funduszu w zakresie obsługi prawnej postępowań sądowych, będących wynikiem realizacji zadań, o których mowa w dziale IIIA ustawy o świadczeniach;
- udzielanie porad i wyjaśnień oraz sporządzanie opinii w zakresie obowiązujących przepisów prawa, dotyczących realizacji zadań, o których mowa w dziale IIIA ustawy o świadczeniach;
- opiniowanie pod względem prawnym projektów:
- stanowisk w sprawie rozpatrywanych przez departament środków odwoławczych dotyczących kontroli,
- stanowisk w sprawie zażaleń, o których mowa w art. 160 ustawy o świadczeniach, dotyczących czynności Prezesa Funduszu, o których mowa w Dziale IIIA tej ustawy, realizowanych przez Departament Kontroli innych niż kontrola,
- postanowień w sprawie rozpatrzenia sprzeciwu, o którym mowa w art. 61d ust. 6 ustawy o świadczeniach,
- - decyzji administracyjnych w sprawie nałożenia sankcji, o której mowa w art. 61s ust. 2 pkt 3 lit. b ustawy o świadczeniach;
- prowadzenie rejestrów:
- rozpatrywanych przez departament środków odwoławczych dotyczących kontroli,
- stanowisk w sprawie zażaleń, o których mowa w art. 160 ustawy o świadczeniach, dotyczących czynności Prezesa Funduszu, o których mowa w Dziale IIIA tej ustawy, realizowanych przez Departament Kontroli innych niż kontrola,
- decyzji administracyjnych w sprawie nałożenia sankcji, o której mowa w art. 61s ust. 2 pkt 3 lit. b ustawy o świadczeniach;
- opracowywanie wniosków do odpowiednich organów o podjęcie właściwych czynności i postępowań związanych z wykrytymi nieprawidłowościami, w oparciu o informacje przekazane przez Wydział Analiz Kontrolnych, Wydział Realizacji Kontroli i Terenowe Wydziały Kontroli I-XVI oraz współpraca z tymi organami w zakresie zgłoszonych wniosków;
- przygotowywanie postanowień o wyłączeniu kontrolera, osoby, o której mowa w art. 61e ust. 2 ustawy o świadczeniach, lub biegłego, w oparciu o informacje przekazane przez Wydział Realizacji Kontroli i Terenowe Wydziały Kontroli I-XVI;
- przygotowywanie decyzji administracyjnych o odmowie udzielenia informacji publicznej, w oparciu o informacje przekazane przez właściwe komórki organizacyjne departamentu;
- opracowywanie projektów pełnomocnictw udzielanych przez Prezesa Funduszu koniecznych do realizacji zadań w obszarze kontroli;
- przygotowywanie projektów regulacji prawnych dotyczących realizacji zadań, o których mowa w dziale IIIA ustawy o świadczeniach, we współpracy z właściwymi merytorycznie komórkami organizacyjnymi departamentu.
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe prawnicze;
- minimum 5 lat pracy zawodowej.
Wymagania dodatkowe:
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za popełnione z winy umyślnej przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
- doświadczenie zawodowe w zakresie stosowania przepisów prawa lub legislacji;
- bardzo dobra znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień związanych z funkcjonowaniem krajowego systemu opieki zdrowotnej, w tym dotyczących kontroli realizowanych przez Narodowy Fundusz Zdrowia;
- bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, PowerPoint) oraz baz wiedzy prawnej;
- doświadczenie zawodowe w administracji publicznej;
- doświadczenie zawodowe w obszarze związanym ze świadczeniami medycznymi, w obszarze farmaceutycznym, przeprowadzaniem i koordynacją kontroli oraz opracowywaniem dokumentów w wymienionym zakresie;
- ukończone kursy/szkolenia/studia podyplomowe z zakresu zagadnień związanych ze zdrowiem, zarządzaniem, kontrolą;
- umiejętność analitycznego i syntetycznego myślenia oraz formułowania wniosków;
- umiejętność wykonywania zadań pod presją czasu;
- umiejętność planowania i organizacji pracy własnej;
- otwartość i łatwość nawiązywania kontaktu;
- rzetelność i terminowość;
- umiejętność pracy w zespole.
Wymagane dokumenty:
- CV;
- podpisany kwestionariusz osobowy;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenia (zaświadczenie) lub prowadzenia działalności gospodarczej;
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
ZAPRASZAMY
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dostępni pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl.
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl.
Naszym pracownikom oferujemy:
- Pracę w organizacji sprawnie zarządzanej, skoncentrowanej na realizacji celów
- Pracę zgodnie z metydyką LEAN MANAGEMENT
- Stabilne zatrudnienie na Umowę o Pracę
- Profesjonalny system szkoleń
- Opiekę mentora
- Możliwości awansu zawodowego
- Miłą atmosferę w pracy
- Atrakcyjne wsparcie socjalne (ZFŚS)
- Inicjatywy dbające o zdrowie
NASZE WARTOŚCI:
- OTWARTOŚĆ NA PACJENTA
- EFEKTYWNOŚĆ
- INNOWACYJNOŚĆ
- SATYSFAKCJA PRACOWNIKÓW