Główny Specjalista
w Wydziale Kontroli Wewnętrznej
w Biurze Nadzoru Wewnętrznego
Numer ogłoszenia: BNW/21/153
Miejsce pracy: Warszawa
(umowa o pracę / pełen etat)
Termin składania ofert: 16.08.2021 r.
Szczegóły oferty
- przeprowadzanie w komórkach organizacyjnych Centrali i oddziałach wojewódzkich Funduszu kontroli planowych oraz doraźnych, zleconych przez Prezesa Funduszu;
- dokumentowanie wyników kontroli, a w szczególności zbieranie dowodów kontroli, sporządzanie akt kontroli, sporządzanie wystąpień pokontrolnych i sprawozdań z przeprowadzonych kontroli;
- przedstawianie wniosków służących rozwiązywaniu problemów i spraw zdiagnozowanych na podstawie przeprowadzonych kontroli wewnętrznych i wymagających działań naprawczych;
- opracowywanie programu lub tematyki do przeprowadzanych postępowań kontrolnych;
- monitorowanie wykonywania przez komórki organizacyjne Centrali i oddziały wojewódzkie Funduszu wniosków i zaleceń pokontrolnych sformułowanych przez Najwyższą Izbę Kontroli i inne uprawnione organy kontroli zewnętrznej;
- monitorowanie wykonywania przez komórki organizacyjne Centrali i oddziały wojewódzkie Funduszu wniosków i zaleceń pokontrolnych sformułowanych w toku przeprowadzanych planowych i doraźnych kontroli wewnętrznych;
- prowadzenie rejestru upoważnień i realizacji kontroli wewnętrznej;
- współuczestniczenie w opracowywaniu planu pracy, planu kontroli i okresowych sprawozdań wynikających z Regulaminu organizacyjnego.
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawnicze, medyczne, administracyjne lub zdrowie publiczne;
- lata pracy zawodowej: minimum 5 lat stażu pracy;
- dyspozycyjność, gotowość do pracy związanej z częstymi delegacjami służbowymi poza Warszawę.
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie zawodowe w administracji publicznej lub w jednostkach związanych z ochroną zdrowia;
- doświadczenie związane z przeprowadzaniem czynności kontrolnych;
- znajomość ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych z rozporządzeniami do ustawy;
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego;
- znajomość prawa zamówień publicznych;
- bardzo dobra znajomość zagadnień dotyczących systemu ochrony zdrowia;
- ukończone szkolenia/kursy/studia podyplomowe dotyczące zagadnień kontroli;
- znajomość pakietu MS Office;
- umiejętność radzenia sobie ze stresem i pracy pod presją czasu;
- organizacja pracy i zarządzanie własnym czasem;
- asertywność;
- logiczne i analityczne myślenie;
- chęć rozwoju;
- skupienie na celu i nastawienie na realizację zadań;
- umiejętność pracy w zespole;
- zaangażowanie, profesjonalizm, wysoka kultura osobista.
Wymagane dokumenty:
- CV;
- podpisany kwestionariusz osobowy;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej;
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów) .
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl.
Naszym pracownikom oferujemy:
- Pracę w organizacji sprawnie zarządzanej, skoncentrowanej na realizacji celów
- Pracę zgodnie z metydyką LEAN MANAGEMENT
- Stabilne zatrudnienie na Umowę o Pracę
- Profesjonalny system szkoleń
- Opiekę mentora
- Możliwości awansu zawodowego
- Miłą atmosferę w pracy
- Atrakcyjne wsparcie socjalne (ZFŚS)
- Inicjatywy dbające o zdrowie
NASZE WARTOŚCI:
- OTWARTOŚĆ NA PACJENTA
- EFEKTYWNOŚĆ
- INNOWACYJNOŚĆ
- SATYSFAKCJA PRACOWNIKÓW