Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. oceny ryzyka

    Monevia sp. z o.o.   Bydgoszcz    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Na czym będzie polegać Twoja praca? ocena ryzyka transakcji w oparciu o dostępne narzędzia pracy; negocjacje dotyczące spłat należności, wyjaśnianie spraw reklamacyjnych; kontakty telefoniczne oraz mailowe z dłużnikami; weryfikacja merytoryczna dokumentów transakcyjnych;
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Windykacji i Restrukturyzacji Warszawa
Główny Specjalista w Wydziale Handlu i Dystrybucji, Departament Postępowań w sprawach Zatorów Płatniczych

Główny Specjalista w Wydziale Handlu i Dystrybucji, Departament Postępowań w sprawach Zatorów Płatniczych

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Warszawa
praca stacjonarna
rekrutacja online
1404 dni temu

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Ogłoszenie nr 72805 / 04.01.2021

Główny Specjalista
w Wydziale Handlu i Dystrybucji, Departament Postępowań w sprawach Zatorów Płatniczych

 WYMIAR ETATU: 1; STANOWISKA: 1; MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: WARSZAWA

ADRES URZĘDU:

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów 

pl. Powstańców Warszawy 1 

00-950 Warszawa

 

 

Czym będziesz się zajmować


Osoba na tym stanowisku:

  • Inicjuje i prowadzi postępowania w sprawie nadmiernego opóźniania się ze spełnieniem świadczeń pieniężnych, w szczególności przygotowuje w toku tych postępowań projekty decyzji i innych rozstrzygnięć w celu przeciwdziałania zatorom płatniczym.
  • Uczestniczy w kontrolach prowadzonych w celu zgromadzenia materiału dowodowego wskazującego na nadmierne opóźnianie się ze spełnianiem świadczeń pieniężnych oraz sporządza odpowiednią dokumentację z przeprowadzanych czynności kontrolnych w celu utrwalenia przebiegu i wyników kontroli.
  • Rozpatruje zawiadomienia i zgłoszenia dotyczące podejrzenia wystąpienia nadmiernego opóźniania się ze spełnianiem świadczeń pieniężnych i przygotowuje projekty odpowiedzi i propozycje dalszych działań.
  • Przygotowuje projekty pism i wystąpień do przedsiębiorców, organizacji, instytucji, organów administracji w sprawach dotyczących przeciwdziałania zatorom płatniczym.
  • Współpracuje z organami krajowymi, organami Unii Europejskiej i organami krajów członkowskich Unii Europejskiej w obszarze przeciwdziałania zatorom płatniczym, w tym reprezentuje Prezesa UOKiK na forach międzynarodowych.
  • Monitoruje, gromadzi i analizuje aktualne orzecznictwo krajowe i UE z zakresu przeciwdziałania powstawania zatorom płatniczym w celu stosowania jednolitej linii orzeczniczej wydawanych rozstrzygnięć.
  • Współpracuje z przedsiębiorcami, organami administracji i innymi podmiotami w obszarze przeciwdziałania zatorom płatniczym.
Kogo poszukujemy


Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)Wykształcenie: wyższe

  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w obszarze praktycznego stosowania prawa
  • Wiedza specjalistyczna i umiejętność jej wykorzystania z zakresu: ustawy o zmianie niektórych ustaw w celu
  • ograniczenia zatorów płatniczych, podstaw finansów i rachunkowości przedsiębiorstw, kodeksu postępowania administracyjnego.
  • Posiadanie kompetencji: myślenie analityczne, zorientowanie na osiąganie celów, rzetelność, komunikacja.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)

  • Wykształcenie: wyższe prawo lub administracja
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze prowadzenia postępowań lub kontroli
  • Posiadane kompetencje: kreatywność, umiejętność podejmowania decyzji i odpowiedzialność.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • „trzynaste” wynagrodzenie,
  • możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami,
  • bogaty pakiet szkoleń, możliwość studiów oraz studiów podyplomowych, platforma do nauki języka angielskiego oraz niemieckiego,
  • bogaty i różnorodny pakiet socjalny (np. dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego/jej dzieci, niskooprocentowane pożyczki, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, dopłatę do żłobka/przedszkola/klubiku dziecięcego, dofinansowanie do kosztów udziału w imprezach sportowo-kulturalnych),
  • możliwość zakupu karty sportowej Multisport, stojaki rowerowe przed budynkiem,
  • możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego w ramach pakietu grupowego ubezpieczenia pracownika
  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • dobrą lokalizację – centrum Warszawy, miłą atmosferę pracy.
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np.większa czcionka w materiałach drukowanych).
  • Zwiększamy czas poszczególnych metod i technik naboru dla osób ze szczególnymi potrzebami.Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • Praca 8 godzin dziennie 5 dni w tygodniu.
  • Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
  • Praca w pokoju na 6 piętrze budynku.
  • Praca w programie Skype dla firm (praca w słuchawkach).
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

  • sprawdzian z wiedzy wskazanej w ogłoszeniu
  • rozmowa kwalifikacyjna
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. oceny ryzyka

    Monevia sp. z o.o.   Bydgoszcz    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Na czym będzie polegać Twoja praca? ocena ryzyka transakcji w oparciu o dostępne narzędzia pracy; negocjacje dotyczące spłat należności, wyjaśnianie spraw reklamacyjnych; kontakty telefoniczne oraz mailowe z dłużnikami; weryfikacja merytoryczna dokumentów transakcyjnych;