PSE S.A. poszukuje kandydatów na stanowisko:
Główny Specjalista w Sekcji Organizacyjnej w Biurze Strategii i Organizacji
Miejsce pracy: Warszawa, Konstancin-Jeziorna
Nr Ref.: BS/SO/GS – 01-15
Miejsce pracy: Konstancin-Jeziorna
Podstawowy zakres obowiązków na stanowisku:
- analiza i ocena procesów gospodarczych oraz ciągów zadań nieprocesowych, weryfikacja i modelowanie schematów procesów gospodarczych i procedur organizacyjnych,
- analiza i dostosowanie struktury organizacyjnej przedsiębiorstwa do przebiegu procesów, modelowanie struktury organizacyjnej i etatyzacji,
- ocena zgodności procedur z przebiegiem procesów i zadań nieprocesowych, przyjętymi standardami i strukturami organizacyjnymi,
- projektowanie i graficzne opracowywanie struktur organizacyjnych,
- opracowywanie oraz stosowanie zasad i standardów w podejściu do regulaminów, struktur organizacyjnych, procesów gospodarczych oraz procedur organizacyjnych,
- współpraca z właścicielami i uczestnikami procesów gospodarczych i procedur w opracowaniu procedur merytorycznych, aktualizacje procedur,
- monitorowanie kompletności i spójności regulacji wewnętrznych, w tym także spójności z regulacjami zewnętrznymi,
- badanie i ocena regulaminów organizacyjnych pod kątem:
- zgodności z przebiegiem procesów i strukturami organizacyjnymi,
- pełnionych funkcji, realizowanych zadań i powstających produktów,
- podziału odpowiedzialności pomiędzy ośrodkami odpowiedzialności,
- przyjętych standardów;
- administrowanie i aktualizowanie księgi procesów i księgi procedur PSE S.A.,
- gromadzenie wiedzy organizacyjnej o PSE S.A. oraz jej wykorzystanie rozpowszechnianie w celu wsparcia realizacji celów operacyjnych i strategicznych,
- wdrażanie narzędzi monitorowania efektywności organizacji i walidacji realizowanych procesów gospodarczych,
- dokonywanie weryfikacji, kontroli materiałów i działań pod względem merytorycznym i formalnym,
- przygotowywanie propozycji zmian, uzasadnień i wniosków do Zarządu PSE S.A
Wymagania
- wykształcenie - wyższe – preferowane z zakresu organizacji i zarządzania lub prawa i administracji,
- minimum 5 lat doświadczenia w pracy na stanowisku o podobnym zakresie zadań,
- umiejętność analitycznego i logicznego myślenia oraz syntetyzowania informacji,
- umiejętność szeregowania zadań i skutecznego ich wykonywania wg stopnia ważności,
- umiejętność starannej realizacji wielowątkowych zadań o różnych stopniu złożoności z zachowaniem należytego poziomu jakości,
- rzetelność i skrupulatność w realizacji zadań,
- odpowiedzialność i silne nastawienie na realizację celów,
- konsekwentność w realizacji podejmowanych działań, pragmatyzm,
- samodzielność i inicjatywa w działaniu,
- umiejętność pracy zespołowej,
- umiejętność organizacji pracy w sposób wydajny, przewidywanie zdarzeń, weryfikacja planów w zależności od zmieniających się okoliczności,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- umiejętność jasnego i skutecznego porozumiewania się, otwartość na innych,
- otwartość na zmiany, chęć rozwijania się, samodoskonalenie,
- wysokie kompetencje interpersonalne,
- wysokie umiejętności formułowania wypowiedzi i sporządzania dokumentów,
- bardzo dobra praktyczna znajomość pakietu MS Office,
- Preferowanymi cechami dodatkowymi będą pasja, zaangażowanie, entuzjazm.