Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia poszukuje LEKARZA
do zatrudnienia na stanowisku:
Wymiar etatu: 1 etat
-
udział w opracowaniu rocznych i wieloletnich planów kontroli;
-
przygotowanie i przeprowadzanie kontroli świadczeń i refundacji zgodnie z planem kontroli lub kontroli doraźnych, w tym mających na celu w szczególności:
- ocenę jakości i efektywności udzielania świadczeń zdrowotnych;
- stwierdzanie nieprawidłowości oraz przekazywanie wniosków z kontroli do Sekcji Zwalczania Nadużyć i Współpracy z Organami;
-
przygotowanie i przeprowadzenie we współpracy z Działem Kontroli Wewnętrznej kontroli oddziałów wojewódzkich Funduszu w zakresie działalności kontrolnej, zgodnie z planem kontroli lub kontroli doraźnych;
-
rozpatrywanie zażaleń na czynności dyrektorów oddziałów wojewódzkich Funduszu, dotyczących kontroli realizacji umów;
-
monitorowanie wykonania zaleceń pokontrolnych;
-
wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonych;
-
realizacja celów wyznaczonych na dany okres rozliczeniowy.
Wykształcenie: wyższe medyczne
Opis wykształcenia: lekarz
-
minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe;
-
bardzo dobra znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień związanych z funkcjonowaniem krajowego systemu opieki zdrowotnej, w tym dotyczących ubezpieczeń zdrowotnych;
-
znajomość innych aktów prawnych mających zastosowanie w ochronie zdrowia;
-
operatywność w działaniach;
-
dyspozycyjność, gotowość do pracy związanej z wyjazdami służbowymi poza Warszawę;
-
duża odporność na stres;
-
bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office.
-
ukończona aplikacja kontrolerska w Najwyższej Izbie Kontroli lub ukończone szkolenia, kursy, studia podyplomowe z zakresu zagadnień dotyczących kontroli;
-
doświadczenie zawodowe w obszarze kontroli;
-
znajomość specyfiki pracy w podmiotach zaliczanych do sektora finansów publicznych;
-
doświadczenie zawodowe w administracji publicznej;
-
umiejętność myślenia analitycznego i syntetycznego oraz formułowania wniosków;
-
komunikatywność i kreatywność.
-
podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i prawo wykonywania zawodu lekarza;
-
podpisane: list motywacyjny i CV;
-
kopie świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające:
- minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe;
-
podpisane oświadczenie o treści - „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacyjnego - zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. 2014 poz.1182 z późn. zm.).
-
Weryfikacja ofert pod względem formalnym i spełnienia wymagań wskazanych
w ogłoszeniu rekrutacyjnym zostanie dokonana przez Biuro Kadr i Szkoleń.
-
formy weryfikowania kompetencji kandydatów ustali Komisja Rekrutacyjna, która może
w szczególności stosować następujące narzędzia i techniki selekcji: kwestionariusze, formularze, rozmowę kwalifikacyjną, test wiedzy i umiejętności oraz zadania symulacyjne.
-
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej;
-
Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy - po analizie dokumentów zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej o terminie i miejscu przeprowadzenia testu wiedzy oraz rozmowy kwalifikacyjnej;
-
Kandydaci, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowani.