Główny Specjalista w Dziale Promocji Usług i Prostego Języka
w Departamencie Obsługi Klientów
Numer ogłoszenia: DOK/20/249
Miejsce pracy: Warszawa
Umowa na zastępstwo
Termin składania ofert 15.01.2021 r.
Szczegóły oferty
- upraszczanie pism, formularzy, artykułów na stronę internetową i innych tekstów zgodnie z zasadami prostego języka;
- tworzenie i redagowanie tekstów zgodnie z zasadami prostego i poprawnego języka oraz standardów dostępności;
- współtworzenie tekstów z innymi osobami;
- ocena językowa tekstów współpracowników i udzielania na jej podstawie informacji zwrotnej;
- promocja prostego języka wśród pracowników NFZ;
- projektowanie i tworzenie materiałów edukacyjnych (ulotek, publikacji, biuletynów, poradników);
- prowadzenie szkoleń i warsztatów na temat prostego języka;
- obsługa kanałów komunikacji wewnętrznej (newsletter, intranet);
- tworzenie tez i prezentacji do wystąpień;
- proponowanie i pisanie artykułów na stronę Pacjent.gov.pl;
- współpraca z organizacjami pozarządowymi w ramach Forum Organizacji Pacjentów (FOP);
- realizacja projektów edukacyjnych i promocyjnych we współpracy z organizacjami FOP.
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: wyższe humanistyczne
- Lata pracy zawodowej: minimum 5 lat pracy zawodowej, w dziale prostego języka, ewentualnie komunikacji, obsługi klientów, marketingu lub innym, którego jednym z zadań był prosty język
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie we wdrażaniu prostego języka w dużej organizacji o rozproszonej strukturze
- (centrala – oddziały/jednostki podległe);
- znajomość zasad prostego i poprawnego języka;
- lekkie pióro;
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Microsoft Office;
- kreatywność i inicjatywa;
- umiejętność pracy i rozmowy z osobami na różnych szczeblach;
- umiejętność syntetycznego myślenia i trafnego formułowania wniosków;
- samodzielność w działaniu i umiejętność współpracy w zespole;
- kandydat złoży (dobrowolnie) wraz z dokumentami rekrutacyjnymi przykłady napisanych przez
- siebie tekstów – artykuł, publikacja lub pismo.
Wymagane dokumenty:
- CV,
- podpisany kwestionariusz osobowy,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej,
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie
- dokumentów).
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl.
Naszym pracownikom oferujemy:
- Pracę w organizacji sprawnie zarządzanej, skoncentrowanej na realizacji celów
- Pracę zgodnie z metydyką LEAN MANAGEMENT
- Stabilne zatrudnienie na Umowę o Pracę
- Profesjonalny system szkoleń
- Opiekę mentora
- Możliwości awansu zawodowego
- Miłą atmosferę w pracy
- Atrakcyjne wsparcie socjalne (ZFŚS)
- Inicjatywy dbające o zdrowie
NASZE WARTOŚCI:
- OTWARTOŚĆ NA PACJENTA
- EFEKTYWNOŚĆ
- INNOWACYJNOŚĆ
- SATYSFAKCJA PRACOWNIKÓW