Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa powstała w 1994 r. w celu wspierania rozwoju rolnictwa i obszarów wiejskich. Jesteśmy największą Agencją płatniczą w Europie. Zajmujemy się wdrażaniem instrumentów współfinansowanych z budżetu Unii Europejskiej oraz udzielamy pomocy ze środków krajowych. Zatrudniamy ponad 11 tys pracowników w całej Polsce. Naszym pracownikom oferujemy stałe zatrudnienie, przejrzyste zasady wynagradzania, możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
Główny Specjalista w Departamencie Administracyjno-Gospodarczym
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: ARiMR/DAG/44/21
Stanowisko pracy: Koordynator Zespołu Archiwum
Liczba poszukiwanych kandydatów/ wymiar etatu: 1 osoba / 1 etat – umowa o pracę
Oferujemy:
- przejrzyste zasady wynagradzania,
- możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
- pracę w największej agencji płatniczej w Europie,
- możliwość udziału w projektach usprawniających procesy biznesowe.
Główne obowiązki:
- Koordynowanie działań związanych z przejmowaniem akt spraw zakończonych, powstałych w komórkach organizacyjnych Centrali ARiMR.
- Opiniowanie wprowadzonych funkcjonalności do systemów informatycznych wspomagających działalność ARiMR pod kątem zgodności z przepisami kancelaryjno-archiwalnymi.
- Udział w pracach komisji / zespołów dotyczących zakresu kompetencyjnego Zespołu Archiwum Zakładowego, w tym zespołu powołanego do wdrożenia systemu klasy EZD (proponowanie/opiniowanie rozwiązań i funkcjonalności).
- Koordynowanie prac dotyczących wypożyczeń, udostępnień, ewidencjonowania zasobu archiwalnego oraz wycofywania akt zewidencjonowanych w Archiwum Zakładowym Centrali.
- Koordynowanie prac związanych z przygotowaniem i przekazaniem dokumentacji niearchiwalnej do brakowania.
- Koordynowanie prac związanych z przekazywaniem materiałów archiwalnych do Archiwum Akt Nowych oraz przygotowaniem akt do ekspertyz.
- Sporządzanie sprawozdań dotyczących działalności Archiwum Zakładowego.
- Opracowywanie i aktualizacja instrukcji regulujących obszar kancelaryjno-archiwalny.
- Opiniowanie wewnętrznych aktów prawnych w zakresie obowiązujących przepisów kancelaryjno-archiwalnych.
- Koordynowanie prac związanych z metodycznym postępowaniem z kartami w archiwach zakładowych terenowych jednostek organizacyjnych ARiMR.
- Prowadzenie szkoleń dla pracowników ARiMR z zakresu obowiązujących przepisów kancelaryjno-archiwalnych.
Wymagania konieczne
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej 3-letni udokumentowany staż pracy,
- co najmniej 2-letnie doświadczenie na stanowiskach związanych z pracą archiwum zakładowego,
- znajomość Ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz Rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy,
- znajomość pakietu MS Office,
- nienaganna znajomość zasad pisowni jęz. polskiego.
Wymagania pożądane:
- dbałość o szczegóły, zaangażowanie, samodzielność, sumienność, umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- ukończone kursy kwalifikacyjne tj. Kursy Kancelaryjno-Archiwalne I stopnia lub/i II stopnia, organizowane przez Stowarzyszenie Archiwistów Polskich.