Dyrektor Generalny Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad poszukuje kandydatów na stanowisko:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Pełen adres miejsca wykonywania pracy:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
ul. Wronia 53
00-874 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przeprowadzanie, samodzielnie lub w zespole, planowych i pozaplanowych kontroli wewnętrznych w komórkach organizacyjnych centrali i oddziałach GDDKiA pod względem legalności, gospodarności, celowości i rzetelności, w tym dokumentowanie ustaleń kontroli,
- przygotowywanie projektów programów kontroli, w tym przeprowadzanie analiz przedkontrolnych obejmujących problemy oraz stan prawny obszaru objętego kontrolą,
- opracowywanie projektów wystąpień pokontrolnych i sprawozdań,
- analiza zastrzeżeń jednostki kontrolowanej do projektów wystąpień pokontrolnych i sporządzanie projektów stanowisk w celu wydania prawidłowej oceny kontrolowanego obszaru działalności GDDKiA;
- monitoring realizacji wniosków i zaleceń pokontrolnych,
- opracowywanie projektów pism i materiałów związanych z prowadzonymi kontrolami,
- udział w pracach dotyczących opracowywania rocznego Planu kontroli wewnętrznej,
- systematyczne porządkowanie i archiwizowanie dokumentacji pokontrolnej tj. przeniesienie danych w inne miejsce w pamięci masowej.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych,
- praca w siedzibie urzędu, możliwa również poza siedzibą urzędu w ramach wyjazdów służbowych,
- podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem,
- większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie,
- praca pod presją czasu wymagająca szczególnej koncentracji i samodzielności
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
- praca w pokoju wieloosobowym,
- pomieszczenie higieniczno – sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych,
- praca wymagająca przemieszczania się po budynku, utrudniona dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich ze względu na samozamykające się drzwi.
Pracownikom oferujemy:
- stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte
i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, - dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego
w zależności od udokumentowanego stażu pracy, - trzynaste wynagrodzenie,
- ruchomy czas pracy lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,
- skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz szerokie możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych),
- pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, karty sportowe,
- możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie,
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe;
- 3 lata doświadczenia zawodowego;
- aktualne poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
- znajomość co najmniej czterech z następujących obszarów wiedzy objętych ustawą: o drogach publicznych, Prawo budowlane, o finansach publicznych, o rachunkowości, Prawo zamówień publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego,
- wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy
i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja.
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne, prawnicze, administracyjne lub techniczne związane z drogownictwem lub studia podyplomowe w zakresie kontroli lub audytu;
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (B2);
- 3 lata doświadczenia w prowadzeniu kontroli;
- myślenie analityczne.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys (CV) i list motywacyjny;
- oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem
za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- oświadczenie kandydatki/kandydata o posiadaniu polskiego obywatelstwa;
- kopia aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
Kopie innych dokumentów i oświadczeń:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,
- oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
Termin składania dokumentów: 09.04.2019 r.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Ul. Wronia 53
00-874 Warszawa (z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym BKA 4)