Główny Specjalista /Starszy Specjalista / Specjalista
w Dziale Realizacji Kontroli w Terenowym Wydziale Kontroli VII
w Warszawie w Departamencie Kontroli
Numer ogłoszenia: DK/22/43
Miejsce pracy: Warszawa
1 etat/umowa o pracę
Termin składania ofert 08.03.2022 r.
Szczegóły oferty
- przeprowadzanie czynności sprawdzających i kontroli realizowanych przez Terenowy Wydział Kontroli VII w Warszawie;
- przeprowadzanie analizy danych, w tym gromadzenie materiałów i informacji niezbędnych do przygotowania i przeprowadzenia kontroli;
- opracowywanie projektu programu kontroli lub tematyki kontroli;
- sporządzanie wystąpień z przeprowadzonych kontroli oraz opracowywanie wniosków, zaleceń pokontrolnych i wykonywanie innych czynności związanych z prowadzeniem postępowań kontrolnych;
- bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Wydziału w zakresie prowadzonych postepowań kontrolnych;
- obsługa aplikacji informatycznych w zakresie wykonywanych zadań
Wymagania konieczne:
- w przypadku ubiegania się o stanowisko: głównego specjalisty - wykształcenie wyższe oraz minimum 5 lat pracy zawodowej;
- w przypadku ubiegania się o stanowisko: starszego specjalisty - wykształcenie wyższe oraz minimum 4 lata pracy zawodowej;
- w przypadku ubiegania się o stanowisko: specjalisty - wykształcenie wyższe oraz minimum 3 lata pracy zawodowej.
Wymagania dodatkowe:
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za popełnione z winy umyślnej przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
- pożądane doświadczenie zawodowe w obszarze związanym z przeprowadzaniem i koordynacją kontroli oraz opracowywaniem dokumentów w wymienionym zakresie;
- znajomość zasad funkcjonowania powszechnego ubezpieczenia zdrowotnego i systemu opieki zdrowotnej: ustawa z 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych
- ze środków publicznych (t. j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1285 z późn. zm.) ze szczególnym uwzględnieniem Działu IIIA;
- znajomość problematyki związanej z metodyką prowadzenia kontroli realizacji umów: zarządzenie Nr 58/2019/DK Prezesa NFZ z dnia 4 czerwca 2019 r. w sprawie kontroli prowadzonych przez Narodowy Fundusz Zdrowia z późn. zm.;
- umiejętność analitycznego i syntetycznego myślenia oraz formułowania wniosków;
- dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Microsoft Office (w szczególności Word i Excel);
- odpowiedzialność, decyzyjność, dyspozycyjność;
- rzetelność, uczciwość;
- samodzielność, dobra organizacja pracy własnej;
- predyspozycje psychofizyczne do pracy kontrolnej;
- komunikatywność.
Wymagane dokumenty:
- CV;
- podpisany kwestionariusz osobowy;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie (zaświadczenie) lub prowadzenia działalności gospodarczej;
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dostępni pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl
Naszym pracownikom oferujemy:
- Pracę w organizacji sprawnie zarządzanej, skoncentrowanej na realizacji celów
- Pracę zgodnie z metydyką LEAN MANAGEMENT
- Stabilne zatrudnienie na Umowę o Pracę
- Profesjonalny system szkoleń
- Opiekę mentora
- Możliwości awansu zawodowego
- Miłą atmosferę w pracy
- Atrakcyjne wsparcie socjalne (ZFŚS)
- Inicjatywy dbające o zdrowie
NASZE WARTOŚCI:
- OTWARTOŚĆ NA PACJENTA
- EFEKTYWNOŚĆ
- INNOWACYJNOŚĆ
- SATYSFAKCJA PRACOWNIKÓW