Główny Specjalista /Starszy Specjalista / Specjalista
w Dziale Realizacji Kontroli w Terenowym Wydziale Kontroli VII
w Warszawie w Departamencie Kontroli
Numer ogłoszenia: DK/22/42
Miejsce pracy: Warszawa
1 etat/umowa o pracę
Termin składania ofert 07.03.2022 r.
Szczegóły oferty
- wspieranie kontrolerów, w zakresie stosowania i interpretowania przepisów prawa pozostających w związku z prowadzonymi postępowaniami;
- opracowywanie dokumentów wymagających wiedzy i doświadczenia z dziedziny prawa;
- opiniowanie pod względem prawnym projektów stanowisk w sprawie rozpatrywanych przez Departament Kontroli środków odwoławczych dotyczących kontroli oraz wydawanych decyzji administracyjnych;
- opracowywanie zawiadomień o możliwości popełnienia przestępstwa i współpraca
z organami ścigania; - współpraca z Biurem Prawnym oraz komórkami organizacyjnymi realizującymi obsługę prawną oddziałów wojewódzkich Funduszu w zakresie obsługi prawnej postępowań sądowych, będących wynikiem realizacji zadań, o których mowa w dziale IIIA ustawy o świadczeniach;
- opracowywanie odpowiedzi na wnioski o udzielnie informacji publicznej w zakresie kompetencji Departamentu Kontroli.
Wymagania konieczne:
- w przypadku ubiegania się o stanowisko: głównego specjalisty - wykształcenie wyższe prawnicze oraz minimum 5 lat pracy zawodowej;
- w przypadku ubiegania się o stanowisko: starszego specjalisty - wykształcenie wyższe prawnicze oraz minimum 4 lata pracy zawodowej;
- w przypadku ubiegania się o stanowisko: specjalisty - wykształcenie wyższe prawnicze oraz minimum 3 lata pracy zawodowej.
Wymagania dodatkowe:
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za popełnione z winy umyślnej przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
- doświadczenie zawodowe w administracji publicznej w obszarze związanym z systemem opieki zdrowotnej lub funkcjonowaniem podmiotów leczniczych;
- doświadczenie zawodowe w zakresie stosowania przepisów prawa lub legislacji;
- doświadczenie zawodowe w zakresie opracowywania zawiadomień o możliwości popełnienia przestępstwa;
- umiejętność analitycznego myślenia i formułowania wniosków;
- bardzo dobra znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień związanych
z funkcjonowaniem krajowego systemu opieki zdrowotnej, w tym dotyczących kontroli realizowanych przez Narodowy Fundusz Zdrowia; - umiejętność wykonywania zadań pod presją czasu;
- umiejętność planowania i organizacji pracy własnej;
- otwartość i łatwość nawiązywania kontaktu;
- rzetelność i terminowość;
- umiejętność pracy w zespole.
Wymagane dokumenty:
- CV;
- podpisany kwestionariusz osobowy;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie (zaświadczenie) lub prowadzenia działalności gospodarczej;
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dostępni pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl
Naszym pracownikom oferujemy:
- Pracę w organizacji sprawnie zarządzanej, skoncentrowanej na realizacji celów
- Pracę zgodnie z metydyką LEAN MANAGEMENT
- Stabilne zatrudnienie na Umowę o Pracę
- Profesjonalny system szkoleń
- Opiekę mentora
- Możliwości awansu zawodowego
- Miłą atmosferę w pracy
- Atrakcyjne wsparcie socjalne (ZFŚS)
- Inicjatywy dbające o zdrowie
NASZE WARTOŚCI:
- OTWARTOŚĆ NA PACJENTA
- EFEKTYWNOŚĆ
- INNOWACYJNOŚĆ
- SATYSFAKCJA PRACOWNIKÓW