Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne.
Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Główny Specjalista/ Starszy Specjalista/ Specjalista ds. Zarządzania Finansami
Praca Stała
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: SF/057/ABU
Zadania:
- współpraca z instytucjami finansowymi w sprawie zaciągania i obsługi kredytów, emisji obligacji, zawierania transakcji instrumentów finansowych i ich wyceny, lokowania wolnych środków finansowych itp.
- kalkulacja przychodów i kosztów odsetkowych od instrumentów finansowych
- przygotowywanie prognozy płynności finansowej w ustalonych horyzontach czasowych
- wprowadzanie płatności do systemu bankowego
- wykonywanie zleconych zadań związanych z realizacją polityki zarządzania ryzykiem walutowym i stopy procentowej oraz ryzykiem płynności i lokowania nadwyżek finansowych
- realizacja czynności związanych z zamknięciem okresu w obszarze zarządzania finansami,w szczególności w zakresie kompletnego ujęcia transakcji finansowych dotyczących danego okresu
- przygotowywanie informacji dotyczących przepływów finansowych na potrzeby sprawozdawczości, Zarządu i innych organów nadzoru
- archiwizacja dokumentacji
- przygotowywanie pism, wyjaśnień, opracowań w zakresie przydzielonych zadań
- zastępowanie podczas nieobecności innych pracowników wydziału oraz Naczelnika Wydziału
- wykonywanie wszelkich bieżących prac wynikających z funkcjonowania wydziału oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez Naczelnika lub kierownictwo Departamentu
- wykształcenie wyższe
- znajomość przepisów ustawy o rachunkowości
- bardzo dobra znajomość zagadnień dotyczących zarządzania finansami i ryzykiem
- znajomość SAP FI
- znajomość systemów bankowości elektronicznej
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność samodzielnego organizowania pracy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pracę w stabilnej firmie,
- atrakcyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy,