Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa powstała w 1994 r. w celu wspierania rozwoju rolnictwa i obszarów wiejskich. Jesteśmy największą Agencją płatniczą w Europie. Zajmujemy się wdrażaniem instrumentów współfinansowanych z budżetu Unii Europejskiej oraz udzielamy pomocy ze środków krajowych. Zatrudniamy ponad 11 tys pracowników w całej Polsce. Naszym pracownikom oferujemy stałe zatrudnienie, przejrzyste zasady wynagradzania, możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
Główny Specjalista / Specjalista w Departamencie Wsparcia Krajowego
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: ARiMR/DWK/60/21
Stanowisko pracy ds. kontroli
Liczba poszukiwanych kandydatów/ wymiar etatu: 1 osoba/ 1 etat - umowa o pracę
Oferujemy:
- przejrzyste zasady wynagradzania,
- możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
- pracę w największej agencji płatniczej w Europie.
Główne obowiązki:
- Przeprowadzanie kontroli w bankach i innych podmiotach współpracujących z Agencją
- oraz w biurach powiatowych i oddziałach regionalnych Agencji, a także przeprowadzanie kontroli bezpośrednich u beneficjentów pomocy krajowej.
- Opracowanie tematyki kontroli i sporządzanie wykazów aktów prawnych dotyczących przedmiotu kontroli w celu przygotowania podstawy formalno-merytorycznej.
- Przygotowanie i opracowanie programów kontroli w celu rzetelnego przygotowania się do realizacji czynności kontrolnych.
- Sporządzanie protokołów z kontroli, wystąpień pokontrolnych, dokonywanie analiz informacji o wykonaniu zaleceń pokontrolnych w celu opracowania wyników z przebiegu kontroli w danym podmiocie oraz monitorowanie wykonania zaleceń zawartych w tych wystąpieniach.
- Opracowywanie informacji o stanie kontrolowanych obszarów oraz wskazywanie problemów, których rozwiązanie wymaga zmiany procedur, zarządzeń, regulaminów.
- Opracowywanie regulaminów wewnętrznych oraz książek procedur w celu określenia wytycznych oraz standardów pracy Wydziału Kontroli.
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie wyższe, preferowany kierunek: ekonomia, finanse, prawo, prawo rolnicze, administracja lub kierunki pokrewne,
- Co najmniej roczny staż pracy w obszarze kontroli lub audytu lub administracji publicznej,
- Znajomość przepisów i procedur dotyczących kontroli,
- Znajomość zagadnień związanych z przeciwdziałaniem nadużyciom finansowym,
- Znajomość ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz ustawy o kontroli w administracji rządowej,
- Znajomość przepisów prawa bankowego, cywilnego, kodeksu postępowania administracyjnego oraz przepisów związanych z obsługą finansowo księgową,
- Znajomość zadań realizowanych przez ARiMR,
- Umiejętność pozyskiwania i analizy informacji,
- Umiejętność planowania kontroli,
- Komunikatywność, dyspozycyjność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole,
- Prawo jazdy kat. B,
- Gotowość do częstych wyjazdów,
- Znajomość obsługi MS Office.
Wymagania pożądane:
- Dyspozycyjność, odpowiedzialność, dokładność, komunikatywność, umiejętność pracy
- w zespole.
- Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu.