Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia poszukuje kandydatów na stanowisko:
Wymiar etatu: 1 etat
- Współtworzenie / nadzór nad przygotowaniem i wdrożeniem długoterminowej strategii informatyzacji Narodowego Funduszu Zdrowia
- Kierowanie projektami / udział w projektach, przygotowanie dokumentacji projektowej,
- Udział w przygotowaniu i monitorowanie realizacji strategii efektywnego i bezpiecznego zarządzania procesem wsparcia informatycznego kluczowych funkcji i zadań Funduszu,
- Opracowywanie planów rozwoju technologii informatycznych (systemy operacyjne, bazy danych, aplikacje, hardware) Funduszu,
- Opracowywanie przy współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Centrali Funduszu i oddziałami wojewódzkimi Funduszu rekomendacji wdrażania nowych funkcjonalności informatycznych oraz ocena użyteczności dotychczasowych,
- Przygotowanie analiz eksperckich i rekomendacji rozwiązań w obszarze IT.
Wykształcenie: wyższe
Preferowane: informatyka, zarządzanie, telekomunikacja, teleinformatyka
- Minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe – preferowane w branży teleinformatycznej, mile widziane w sektorze ochrony zdrowia,
- Doświadczenie w kierowaniu / realizacji projektów tworzenia i wdrażania strategii,
- Minimum 2-letnie udokumentowane doświadczenie w przygotowywaniu, prowadzeniu lub nadzorowaniu projektów teleinformatycznych,
- Doświadczenie współpracy i zarządzania relacjami z dostawcami usług, rozwiązań informatycznych i usług doradczych,
- Dobra znajomość przepisów i zagadnień związanych z funkcjonowaniem krajowego systemu opieki zdrowotnej, w tym w szczególności w zakresie świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych oraz systemie informacji w ochronie zdrowia.
-
Myślenie strategiczne,
-
Zarządzania projektami,
-
Zarządzanie ryzykiem,
-
Planowanie i przygotowanie harmonogramów, przygotowanie dokumentacji projektowej, raportowanie,
-
Umiejętności analityczne,
-
Umiejętność pracy pod presją czasu,
-
Wysoka kultura komunikacji i kompetencje interpersonalne,
-
Bardzo dobra umiejętność posługiwania się pakietem Microsoft Office
-
Ukończone szkolenia, kursy, studia podyplomowe rozwijające umiejętność w zakresie zarządzania projektami - Certyfikat PRINCE2 (co najmniej PRINCE2 Foundation) lub certyfikat PMP,
-
Znajomość narzędzi wsparcia procesów zarządzania (np. Microsoft Project),
-
Umiejętność prezentacji, syntetycznego formułowania wniosków i podsumowań,
-
Znajomość specyfiki pracy w podmiotach sektora finansów publicznych, w szczególności praktyki przygotowania i przeprowadzenia przetargów.
-
Podpisane: list motywacyjny i CV,
-
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
-
Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
-
Kopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających minimum 5-letni staż pracy,
-
Podpisane oświadczenie o treści "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacyjnego" - zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2014 r. poz. 1182 ze zm.).
Weryfikacja ofert pod względem formalnym i spełnienia wymagań wskazanych w ogłoszeniu rekrutacyjnym zostanie dokonana przez Biuro Kadr i Szkoleń.
-
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej,
-
Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy - po analizie dokumentów - zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej o terminie i miejscu przeprowadzenia testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej,
-
Kandydaci, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowani.