Główny Specjalista
Samodzielne stanowisko ds. Audytu ZSZ
w Biurze Bezpieczeństwa Informacji i Ciągłości Działania
Numer ogłoszenia: BBICD/21/40
Miejsce pracy: Warszawa
Termin składania ofert 09.03.2021 r.
Szczegóły oferty
- nadzór i koordynacja działań systemowych Zintegrowanego Systemu Zarządzania;
- inicjowanie i nadzorowanie procesu oceny ryzyka utraty bezpieczeństwa informacji i ciągłości działania w Funduszu;
- udział w planowaniu oraz realizacji audytów zgodności z normami ISO/IEC 27001 oraz ISO/IEC 22301;
- udział w przygotowaniu przeglądu ZSZ;
- monitorowanie oraz ocena działań korygujących i zapobiegawczych;
- prowadzenie rejestru działań korekcyjnych, korygujących i zapobiegawczych;
- przygotowywanie Raportów dotyczących wyników analizy ryzyka utraty bezpieczeństwa informacji i ciągłości działania, wyników analizy wpływu BIA, wyników klasyfikacji aktywów informacyjnych, wyników analizy incydentów bezpieczeństwa;
- monitorowanie realizacji podstawowych zasad bezpieczeństwa informacji w Centrali;
- udział w prowadzeniu przeglądów okresowych dokumentacji ZSZ;
- nadzór nad zgodnością funkcjonowania urządzeń, systemów i sieci informatycznych Funduszu z wymaganiami bezpieczeństwa i procedurami bezpiecznej eksploatacji, z wyłączeniem obszaru informacji niejawnych.
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: wyższe
- Lata pracy zawodowej: minimum 5 lat
Wymagania dodatkowe:
- minimum 3-letnie doświadczenie w zakresie przeprowadzania analizy ryzyka;
- doświadczenie we wdrażaniu i/lub utrzymywaniu i/lub audytowaniu systemu zarządzania ciągłością działania;
- doświadczenie w opracowywaniu wewnętrznych procedur, instrukcji oraz innych regulacji;
- doświadczenie w zakresie identyfikacji i oceny ryzyka;
- praktyczna znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem bezpieczeństwem informacji i ciągłością działania;
- znajomość zasad i metod przeprowadzania analizy ryzyka;
- zainteresowanie obszarem bezpieczeństwa informacji i ciągłości działania;
- znajomości przepisów prawa związanych z ciągłością działania, bezpieczeństwem informacji oraz ochroną danych osobowych;
- wiedza z zakresu zarządzania incydentami bezpieczeństwa;
- znajomość normy systemu zarządzania ciągłością działania ISO 22301 (SZCD);
- znajomość normy systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji ISO 27001 (SZBI);
- znajomość normy systemu zarządzania ryzykiem ISO 31000;
- posiadanie certyfikatu auditora wiodącego ISO 27001 lub/i ISO 22301;
- znajomość przepisów prawa z zakresu bezpieczeństwa informacji oraz ciągłości działania;
- umiejętności przygotowania i prowadzenia prezentacji i szkoleń;
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office;
- umiejętność analitycznego myślenia, dobra organizacja pracy, zdolność szybkiego uczenia się,
- umiejętność długofalowego planowania działań, komunikatywność, skuteczność w działaniu,
- umiejętność pracy w zespole, samodzielność i odpowiedzialność w realizacji zadań, dokładność;
- komunikatywna znajomość języka angielskiego;
- znajomość metodologii prowadzenia projektów.
Wymagane dokumenty:
- CV,
- podpisany kwestionariusz osobowy,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej,
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów) .
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl.
Naszym pracownikom oferujemy:
- Pracę w organizacji sprawnie zarządzanej, skoncentrowanej na realizacji celów
- Pracę zgodnie z metydyką LEAN MANAGEMENT
- Stabilne zatrudnienie na Umowę o Pracę
- Profesjonalny system szkoleń
- Opiekę mentora
- Możliwości awansu zawodowego
- Miłą atmosferę w pracy
- Atrakcyjne wsparcie socjalne (ZFŚS)
- Inicjatywy dbające o zdrowie
NASZE WARTOŚCI:
- OTWARTOŚĆ NA PACJENTA
- EFEKTYWNOŚĆ
- INNOWACYJNOŚĆ
- SATYSFAKCJA PRACOWNIKÓW