PGE Ekoserwis S.A jest częścią Grupy Kapitałowej PGE, która jest największym w Polsce przedsiębiorstwem sektora elektroenergetycznego. Gwarantuje bezpieczne i stabilne dostawy energii elektrycznej do ponad pięciu milionów klientów. Stale się zmienia, by realizować strategiczne cele, w tym osiągnięcie neutralności klimatycznej do 2050 r. Jest liderem transformacji energetycznej w Polsce.
PGE Ekoserwis S.A. to firma produkcyjno - handlowo - usługowa, zapewniająca kompleksową obsługę elektrowni i elektrociepłowni w zakresie zarządzania Ubocznymi Produktami Spalania (UPS) oraz dostaw materiałów na bazie UPS, a także świadcząca usługi w obszarach pomocniczych dla wytwórców energii elektrycznej i ciepła.
W naszej firmie dużą wagę przywiązujemy do tego, aby zapewnić naszym pracownikom bezpieczne warunki pracy, stabilne zatrudnienie przy jednoczesnym stawianiu im ciekawych wyzwań zawodowych.
Do PGE Ekoserwis S.A. poszukujemy osoby na stanowisko:
Główny Specjalista - Koordynator ds. Obsługi Sprzedaży
Miejsce pracy: Bełchatów
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialne za:
- Aktywny udział we wszystkich procesach Departamentu Handlu.
- Utrzymanie stałego kontaktu z kontrahentami firmy zgodnie z przyjętymi standardami.
- Obsługę oraz nadzór nad realizacją umów.
- Znajomość procesów logistycznych, handlowych.
- Weryfikację kompletności załączonych dokumentów wysyłanych do oraz otrzymywanych od kontrahenta, a także monitorowanie ich terminowości.
- Dbanie o właściwy przepływ informacji poprzez zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów.
- Archiwizację dokumentacji związanej z obsługą kontrahentów.
- Koordynację zamówień klientów i dokumentacji z tym związanej.
- Przygotowywanie zestawień i raportów dotyczących odbiorów UPS na potrzeby kierownictwa i kontrahentów.
- Raportowanie wyników prowadzonych działań.
- Zwiększenie efektywności działań rynkowych.
- Monitoring, analiza sprzedaży oraz kosztów.
- Współpracę z Departamentem Handlu, Logistyki i Zagospodarowania oraz pozostałymi działami Spółki.
- Znajomość i przygotowywanie niezbędnej dokumentacji handlowej w procesie sprzedaży.
Od kandydata oczekujemy:
- Wykształcenia średniego.
- Stażu pracy: ponad 10 lat w tym co najmniej 3 lata w obszarze handlu w przypadku wykształcenia średniego; ponad 5 lat w tym co najmniej 3 lata w obszarze handlu w przypadku wykształcenia wyższego.
- Wiedzy na temat przygotowywania umów handlowych, obsługi procesu sprzedażowego oraz dotyczącej technik sprzedaży.
- Umiejętności obsługi programów pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point) oraz urządzeń biurowych.
- Odpowiedzialności, rzetelności i uczciwości, kreatywności oraz odporności na stres.
- Prawa jazdy kat. B.
Mile widziane:
- Wykształcenie wyższe.
- Doświadczenie zawodowe w obszarze branży energetycznej lub OZE.
- Znajomość rynku Ubocznych Produktów Spalania.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Znajomość języka angielskiego (poziom zawansowany biznesowy).
- Znajomość systemu SAP.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oraz system premiowy.
- Dobrą atmosferę pracy w dynamicznym zespole.
- Możliwość osobistego rozwoju i zdobywanie nowych doświadczeń.
Atrakcyjne świadczenia dodatkowe:
- Dofinansowanie przez Pracodawcę opieki medycznej.
- Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% wynagrodzenia brutto.
- Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej.
- Bogaty pakiet świadczeń socjalnych (min. „wczasy pod gruszą”).
- Szkolenia umożliwiające rozwój kompetencji oraz poszerzenie wiedzy.
Zatrudnienie – od zaraz, po sprawdzeniu kwalifikacji i kompetencji.