PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
- Koordynacja badań i analiz dotyczących systemu rad sektorowych, w tym w szczególności:
- przygotowywanie wytycznych/zasad/standardów w obszarze prowadzenia badań/analiz przez rady w celu zachowania ich wysokiej jakości,
- opracowywanie i aktualizacja zasad monitoringu i kontroli badań/analiz prowadzonych przez rady, ich wdrożenie oraz kontrola przestrzegania,
- udzielanie wsparcia metodologicznego i merytorycznego,
- dbanie o zachowanie spójności prowadzonych badań i analiz rad z badaniami i analizami realizowanymi przez inne instytucje.
- Nadzorowanie merytoryczne realizowanych przez wykonawcę zewnętrznego zleceń w zakresie zadań związanych z koordynacją.
- Przygotowywanie analiz w obszarze poszukiwanych przez pracodawców kwalifikacji/kompetencji oraz różnego typu analiz ad-hoc w ramach bieżących potrzeb.
- Udział w wypracowywaniu skutecznych mechanizmów koordynacji systemu rad sektorowych oraz w pracach dotyczących budowania koncepcji funkcjonowania systemu rad sektorowych.
- Udział w pracach dotyczących wdrożenia mechanizmów mających na celu kontrolę i monitoring przestrzegania stosowanych standardów.
- Współpraca z interesariuszami systemu rad sektorowych, wykonawcami zewnętrznymi, partnerami instytucjonalnymi w zakresie analiz, badań lub identyfikowania potrzeb informacyjnych dotyczących poszukiwanych kompetencji.
- Przygotowywanie materiałów analitycznych z zakresu zainteresowania systemu rad sektorowych (prezentacje, analizy, itp.).
- Prezentowanie przygotowanych materiałów, wyników analiz na warsztatach/spotkaniach.
- wykształcenie wyższe;
- min. 3 lata doświadczenia w realizacji projektów doradczych / szkoleniowych / informacyjnych lub w realizacji projektów (np. konkursowych) finansowanych ze środków publicznych, obejmujących w szczególności praktyczną umiejętność w zakresie:
- sposobu opisywania i sposobów identyfikowania poszukiwanych kompetencji,
- planowania, prowadzenia lub koordynowania badań społecznych z wykorzystaniem technik ilościowych i jakościowych,
- wystąpień publicznych i przygotowania materiałów na wystąpienia (np.: konferencje, szkolenia, warsztaty).
- ogólna wiedza z zakresu rynku pracy i rynku edukacji;
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1;
- bardzo dobra obsługa MS Word, MS Excel i MS PowerPoint;
- komunikatywność, w tym łatwość porozumiewania się w mowie i piśmie w języku polskim;
- umiejętność pracy w zespole.
Dodatkowo (wymagania pożądane):
- wykształcenie wyższe z obszaru socjologia / ekonomia i finanse / administracja / zarządzanie / psychologia;
- doświadczenie w obszarze przygotowywania dokumentacji przetargowej;
- praktyczna wiedza o funkcjonowaniu administracji publicznej;
- praktyczna znajomość procesów legislacyjnych.
- umowę o pracę;
- premię regulaminową;
- prywatną opiekę medyczną;
- grupowe ubezpieczenie na życie;
- szkolenia;
- atrakcyjną lokalizację;
- wydarzenia integracyjne;
- programy socjalne.
Poznaj
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
ul.Pańska 81/83
00-834 Warszawa
Dlaczego warto?
Praca w PARP daje możliwość zdobywania doświadczenia w prestiżowych krajowych i międzynarodowych projektach. Dzięki polityce personalnej pracownicy mają możliwość optymalnego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. Dbamy o rozwój kompetencji, życzliwą atmosferę i budujemy przyjazne relacje zespołowe oparte na wzajemnym szacunku i zaufaniu.