PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
- Udział w przygotowaniu i realizacji strategii komunikacji o systemie rad sektorowych z uwzględnieniem różnych interesariuszy systemu, w tym w szczególności:
- analiza odbiorców komunikatów i sposobów dotarcia do interesariuszy systemu,
- prowadzenie monitoringu wydarzeń organizowanych przez rady sektorowe oraz z obszaru związanego z systemem rad sektorowych,
- przygotowywanie udziału przedstawicieli PARP w wydarzeniach, w tym materiałów do wystąpień,
- przygotowywanie i aktualizacja angażujących komunikatów o systemie rad sektorowych z wykorzystaniem różnych mediów.
- Udział w przygotowaniu i realizacji konkursów na najlepsze inicjatywy w obszarze współpracy na linii biznes-edukacja-administracja publiczna i podnoszenia kompetencji, w tym:
- przygotowanie założeń konkursowych, w tym regulaminu konkursu,
- współpraca nad ustaleniem i pozyskaniem patronatów nad konkursem, zarówno instytucjonalnych jak i medialnych,
- koordynacja procesu oceny,
- przygotowanie merytoryczne uroczystości wręczenia nagród oraz konferencji.
- Współpraca z przedstawicielami rad sektorowych oraz z właściwymi zespołami PARP.
- wykształcenie wyższe;
- min. 3 lata doświadczenia zawodowego w opracowywaniu i realizacji strategii komunikacji;
- doświadczenie w planowaniu od strony merytorycznej, jak i organizacyjnej minimum 3 konferencji z udziałem prelegentów i uczestników, w formule stacjonarnej lub hybrydowej;
- doświadczenie w przygotowywaniu dokumentacji konkursowej wraz z dokumentami towarzyszącymi (np. wzór aplikacji konkursowej, zgody i oświadczenia uczestników, itp.);
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1;
- bardzo dobra obsługa MS Word, MS Excel i MS PowerPoint;
- umiejętność pracy w zespole.
- wykształcenie wyższe (marketing, dziennikarstwo);
- doświadczenie w planowaniu od strony merytorycznej, jak i organizacyjnej minimum 6 konferencji z udziałem prelegentów i uczestników, w formule stacjonarnej lub hybrydowej (na stanowisko eksperta);
- co najmniej 6 lat doświadczenia zawodowego w opracowywaniu i realizacji strategii komunikacji (na stanowisko eksperta);
- ogólna wiedza z zakresu wyzwań dotyczących zapotrzebowania przedsiębiorców na kompetencje osób dorosłych i narzędzi, które są wykorzystywane, aby je zaspokajać;
- ogólna wiedza z zakresu instytucji zaangażowanych w identyfikację luk kompetencyjnych i ich niwelowanie;
- umiejętność przygotowywania atrakcyjnych prezentacji w programie Power Point;
- doświadczenie w obszarze przygotowywania dokumentacji przetargowej;
- doświadczenie w zakresie komunikacji Funduszy Europejskich lub działań realizowanych z Budżetu Państwa.
- umowę o pracę;
- premię regulaminową;
- prywatną opiekę medyczną;
- grupowe ubezpieczenie na życie;
- szkolenia;
- atrakcyjną lokalizację;
- wydarzenia integracyjne;
- programy socjalne.
Poznaj
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
ul.Pańska 81/83
00-834 Warszawa
Dlaczego warto?
Praca w PARP daje możliwość zdobywania doświadczenia w prestiżowych krajowych i międzynarodowych projektach. Dzięki polityce personalnej pracownicy mają możliwość optymalnego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. Dbamy o rozwój kompetencji, życzliwą atmosferę i budujemy przyjazne relacje zespołowe oparte na wzajemnym szacunku i zaufaniu.