PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
Udział w pracach Sekcji, w tym przygotowanie opracowań i realizacja działań podejmowanych w ramach projektów badawczych w obszarze rozwoju kapitału ludzkiego oraz przedsiębiorczości i innowacyjności (m.in. w ramach: Bilansu Kapitału Ludzkiego, projektów Rozwój i doskonalenie systemu sektorowych rad ds. kompetencji oraz inno_LAB). W szczególności:
- prowadzenie monitoringu rynku pracy, trendów w obszarze innowacyjności i zrównoważonego rozwoju,
- koordynacja projektów badawczych, w tym usługi infobrokeringu na potrzeby Sektorowych Rad ds. Kompetencji,
- współpraca z wykonawcami odpowiadającymi za realizację badań (techniczna i merytoryczna kontrola wykonania zadań);
- przygotowywanie opracowań o charakterze analitycznym w związku z realizowanymi projektami badawczymi;
- udział w przygotowywaniu postępowań na zamówienia publiczne na projekty badawcze.
- upowszechnianie wyników prowadzonych projektów badawczych,
- prowadzenie bieżącej sprawozdawczości z realizacji zadań,
- współpraca z organizacjami zewnętrznymi, w tym interesariuszami projektów (np.: eksperci, środowiska naukowe, organizacje branżowe i organizacje reprezentujące przedsiębiorców; administracja).
- wykształcenie wyższe (np. socjologia, nauki społeczne, administracja, psychologia i pokrewne)
- co najmniej 2 letnie doświadczenie w realizacji projektów badawczych (wykazanie udziału w konkretnych projektach badawczych poprzez opis wykonywanych zadań merytorycznych w min. 1 projekcie);
- doświadczenie w opracowywaniu raportów z badań (poświadczone autorstwem lub współautorstwem lub redakcją merytoryczną co najmniej 1 opracowania/artykułu z badań)
- znajomość metodologii badań jakościowych i ilościowych;
- umiejętność krytycznej i konstruktywnej oceny raportów z badań, narzędzi badawczych (ankiety, scenariusze wywiadów) do badań jakościowych i ilościowych;
- znajomość problematyki dotyczącej przedsiębiorczości i rynku pracy w Polsce, trendów w tym obszarze w Polsce i na świecie;
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
- dobra znajomość pakietu MS Office (Word, PowerPoint, Excel)
- znajomość wymogów dostępności cyfrowej,
- umiejętność redagowania tekstów, min. 2 letnie doświadczenie w tym obszarze,
- 12 miesięczne doświadczenie w realizacji projektu finansowanego ze środków europejskich,
- studia podyplomowe z ewaluacji, badań społecznych lub marketingowych w praktyce;
- doświadczenie w publicznych prezentacjach,
- znajomość programów służących obróbce tekstu: Adobe Pro, InDesign,
- znajomość programów komputerowych do analizy danych jakościowych i ilościowych, np.: SPSS, Maxqda.
- umowa o pracę;
- regulaminowa premia kwartalna;
- prywatna opieka medyczna;
- grupowe ubezpieczenia na życie;
- szkolenia;
- akcje charytatywne;
- atrakcyjna lokalizacja;
- wydarzenia integracyjne;
- programy socjalne.
Poznaj
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
ul.Pańska 81/83
00-834 Warszawa
Dlaczego warto?
Praca w PARP daje możliwość zdobywania doświadczenia w prestiżowych krajowych i międzynarodowych projektach. Dzięki polityce personalnej pracownicy mają możliwość optymalnego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. Dbamy o rozwój kompetencji, życzliwą atmosferę i budujemy przyjazne relacje zespołowe oparte na wzajemnym szacunku i zaufaniu.