PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
- opracowanie strategii budowania marki BKL i upowszechniania wyników badań,
- udział w przygotowywaniu postępowań na zamówienia publiczne związane z promocją i upowszechnianiem wyników badań BKL,
- koordynacja realizacji kampanii promocyjno-informacyjnej BKL, w tym współpraca z wykonawcami odpowiedzialnymi za realizację poszczególnych działań związanych z upowszechnianiem wyników badań oraz współpraca z właściwymi komórkami w PARP i partnerem,
- nadzór nad procesem publikowania i udostępniania raportów z badań oraz innych informacji powiązanych z realizacją projektu,
- udział w merytorycznym opracowywaniu programów wydarzeń organizowanych w ramach projektu oraz wsparcie zespołu podczas ich prowadzenia/moderowania,
- monitoring mediów społecznościowych i wydarzeń zewnętrznych, na których można upowszechniać wyniki badań BKL,
- przygotowanie i publikacja artykułów, notatek, postów itp. w oparciu o wyniki badań BKL,
- wystąpienia publiczne i reprezentowanie PARP i projektu BKL w trakcie wydarzeń wewnętrznych i zewnętrznych,
- pozyskanie i stała współpraca z instytucjami wspierającymi w zakresie upowszechniania wyników ( np.: partnerzy społeczni, think-tanki, partnerzy medialni).
- wykształcenie wyższe (nauki społeczne, dziennikarstwo, media i komunikacja, marketing, PR, zarządzanie i pokrewne);
- minimum 4 letnie doświadczenie w realizacji projektów promocyjno-informacyjnych (wykazanie udziału w min. 3 konkretnych projektach poprzez opis wykonywanych zadań merytorycznych);
- minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu komunikacji w social mediach;
- doświadczenie w przygotowaniu kampanii płatnych w social mediach, w tym samodzielnym przygotowaniu postów;
- doświadczenie w pisaniu artykułów, tekstów informacyjno-promocyjnych;
- doświadczenie w organizacji wydarzeń prezentujących wyniki badań o tematyce społeczno-ekonomicznej;
- umiejętności pozyskiwania, przetwarzania i przekazywania wiedzy oraz informacji,
- kreatywności;
- umiejętności współpracy w zespole oraz organizacjami zewnętrznymi;
- bardzo dobra umiejętności redagowania teksów, „lekkie pióro;
- znajomości problematyki rynku pracy i edukacji;
- znajomość języka angielski na poziomie min. B2 (zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego);
- umiejętność obsługi prostych programów graficznych (np. Canva);
- bardzo dobra znajomość środowiska MS Office oraz Internetu, w tym mediów społecznościowych.
- studia podyplomowe z promocji, marketingu, media i komunikacji lub PR;
- doświadczenie w publicznych prezentacjach,znajomość regulacji dotyczących przygotowywania treści zgodnie z wymogami ustawy o dostępności cyfrowej;
- doświadczenie w prowadzeniu/moderowaniu wydarzeń;
- znajomość programów graficznych typu InDesign;
- znajomość Prawa Zamówień Publicznych.
- umowa o pracę;
- regulaminowa premia kwartalna;
- prywatna opieka medyczna;
- grupowe ubezpieczenia na życie;
- szkolenia;
- akcje charytatywne;
- atrakcyjna lokalizacja;
- wydarzenia integracyjne;
- programy socjalne.
Poznaj
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
ul.Pańska 81/83
00-834 Warszawa
Dlaczego warto?
Praca w PARP daje możliwość zdobywania doświadczenia w prestiżowych krajowych i międzynarodowych projektach. Dzięki polityce personalnej pracownicy mają możliwość optymalnego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. Dbamy o rozwój kompetencji, życzliwą atmosferę i budujemy przyjazne relacje zespołowe oparte na wzajemnym szacunku i zaufaniu.