- wsparcie sprzedaży produktów Orange Polska
- nadzorowanie standardów obsługi klientów infolinii wsparcia sprzedaży
- bieżące identyfikowanie potrzeb i inicjowanie działań zwiększających efektywność realizowanych zadań
- zarządzanie i dbałość o rozwój pracowników infolinii
- budowanie świadomości marki Orange wśród pracowników
- dbałość o wizerunek Orange Polska
- co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w strukturach sprzedaży lub wsparcia sprzedaży i co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy na infolinii
- skuteczność w realizacji celów
- umiejętność myślenia strategicznego
- umiejętność motywowania pracowników oraz angażowania w realizację wspólnych działań
- umiejętności organizacji pracy oraz samodzielność
- otwartość i chęć do podejmowania dodatkowych wyzwań
-
szansy na wykorzystanie dotychczas zdobytych wiedzy i umiejętności
-
pakietu ciekawych, angażujących szkoleń
-
udziału w ciekawych kreatywnych projektach
-
prywatnej opieki medycznej, dostępu do obiektów sportowych
Poznaj
Orange
Dlaczego warto wybrać Orange?
Jako Orange Polska jesteśmy jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych, który zatrudnia pracowników do 20 różnych obszarów. Sukces firmy zawdzięczamy naszym pracownikom, którzy swoim zaangażowaniem i inicjatywą wprowadzają firmę na wyższy poziom.
Dlatego od zawsze dostarczamy możliwości rozwoju – od udziału w projektach ogólnopolskich i międzynarodowych po szkolenia wewnętrzne oraz możliwość uczestnictwa w społecznościach tematycznych.
Dzięki wspólnej pracy, otwartej komunikacji i przyjacielskim relacjom tworzymy przyszłość oraz miejsce pracy, którego częścią warto być.
Nasza siedziba główna znajduje się w Warszawie, w Miasteczku Orange, ale mamy także Miasteczka Regionalne oraz prawie 200 innych lokalizacji w całej Polsce.