Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Otwock Specjalista ds. zamówień publicznych Otwock
Główny Specjalista ds. zamówień publicznych

Główny Specjalista ds. zamówień publicznych

Starostwo Powiatowe w Otwocku
Otwock
praca stacjonarna
1331 dni temu

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE


Główny Specjalista ds. zamówień publicznych
Miejsce pracy: Otwock

Wymiar etatu
1,00 (pełny)


Biuro/Stanowisko

Główny Specjalista ds. zamówień publicznych


Wydział

Wydział Administracyjny

 

Zakres obowiązków

  • Zajmowanie się całokształtem spraw związanych z udzieleniem zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych obowiązującymi rozporządzeniami wydanymi na podstawie delegacji wynikających z ustawy Pzp., oraz zarządzeniem Starosty w sprawie udzielania zamówień poniżej kwoty 130.000,00 zł netto.
  • Opracowywanie zarządzeń dotyczących procedury udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym zgodnie z ustawa Prawo zamówień publicznych oraz w sprawie zamówień których wartość nie przekracza kwoty 130.000,00 zł.
  • Zarządzanie procesem przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz Zarządzeniem Starosty w sprawie udzielania zamówień, których wartość nie przekracza kwoty 130.000,00 zł netto.
  • Przygotowywanie i przekazywanie wszelkich ogłoszeń zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych do BZP i Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej.
  • Sporządzanie dokumentów, pism niezbędnych do prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawa Prawo zamówień publicznych i zrządzeniem Starosty w sprawie udzielania zamówień, których wartość nie przekracza kwoty 130.00000 zł netto.
  • Współudział przy ustalaniu kryteriów oceny ofert, warunków udziału w postępowaniu, oraz tworzeniu opisu przedmiotu zamówienia.
  • Kontrola projektów umów.
  • Udział w posiedzeniach Komisji przetargowej (otwarcie ofert elektronicznych, weryfikacja podpisów elektronicznych ,ocena ofert).
  • Uczestnictwo w negocjacjach i rokowaniach.
  • Prowadzenie rejestru przeprowadzonych postępowań.
  • Współpraca z Urzędem Zamówień Publicznych w tym przekazywanie Urzędowi Zamówień Publicznych ogłoszeń, informacji, planów.
  • Przygotowywanie opinii w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Stanie na straży przestrzegania przepisów w zakresie udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym.
  • Terminowe wykonywanie zadań związanych z prowadzonym postępowaniem.
  • Sporządzanie bieżących informacji zlecanych przez przełożonych w zakresie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych i innych spraw wynikających z powierzonych obowiązków.
  • Inne czynności zlecone przez bezpośredniego przełożonego.

 

Warunki pracy

  • Praca na stanowisku biurowym związana z bezpośrednią obsługą pracowników, w siedzibie urzędu przy ul. Komunardów 10, w godzinach poniedziałek 8:00-17:00, od wtorku do czwartku 8:00-16:00, piątek 8:00-15:00, z zastrzeżeniem regulacji wprowadzanych w związku z sytuacją epidemiologiczna w kraju.
  • Praca wymagana obsługi urządzeń: komputer, drukarka, telefon/fax, ksero, skaner.
  • Praca wymaga samodzielności, umiejętności radzenia sobie ze stresem oraz przygotowywaniem propozycji rozwiązań danego zagadnienia (problemu).
  • Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy częściami budynku lub innymi budynkami urzędu.
  • Budynek, w którym wykonywana będzie praca nie posiada windy, szerokich drzwi oraz poza parterem toalet przystosowanych do osób niepełnosprawnych.

Wymagania niezbędne

 

Wykształcenie

Wyższe I stopnia w zakresie: administracji, ekonomii, prawa, lub Studia Podyplomowe w zakresie zamówień publicznych.

 

Staż pracy

Minimum 5 lata doświadczenia zawodowego, w tym minimum 3 lata na stanowisku odpowiedzialnym za wykonywanie zadań w zakresie przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych w  rozumieniu ustawy Pzp.

 

Znajomość aktów prawnych

  • Kodeks cywilny.
  • Ustawa o pracownikach samorządowych.
  • Ustawa Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi.
  • Regulamin Pracy Starostwa.

Umiejętności

  • Biegła znajomość pakietu Office.
  • Analiza i interpretacja dokumentów urzędowych oraz prywatnych.
  • Obsługa BZP, DUUE oraz platformy zakupowej.

Wymagania dodatkowe (pożądane)

 

Wykształcenie

Wyższe II stopnia w zakresie administracji, ekonomii lub prawa.

 

Doświadczenie zawodowe

Co najmniej 2 lata doświadczenia w obszarze zamówień publicznych w administracji samorządowej.

 

2 lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku pracy odpowiedzialnym za zamówienia publiczne.

 

Ukończenie szkoleń lub kursów związanych z nowelizacją prawa zamówień publicznych, które weszło w życie w styczniu 2021 r.

 

Ukończenie szkoleń lub kursów związanych z problematyką zamówień publicznych

 

Wiedza specjalistyczna

  • Znajomość zasad przygotowywania projektów umów, porozumień, protokołów z negocjacji itp.
  • Umiejętność stosowania przepisów prawa.

Uprawnienia zawodowe lub inne umiejętności

Prawo jazdy kat. B.

 

Wymagane dokumenty

  • życiorys (CV),
  • list motywacyjny - podpisany własnoręcznie,
  • kwestionariusz osobowy (dostępny w BIP Powiatu Otwockiego),
  • informacja dotycząca rekrutacji w systemie internetowym (dostępny w BIP Powiatu Otwockiego) - podpisana własnoręcznie,
  • oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie odnośnie pracy w organach samorządu terytorialnego lub kserokopia zaświadczenia o zdaniu z wynikiem pozytywnym egzaminu kończącego służbę przygotowawczą,
  • oświadczenie o wyrażeniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowisko urzędnicze (dostępne w BIP Powiatu Otwockiego),
  • kopie dokumentów poświadczające wykształcenie (np. kopia dyplomu lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
  • kopie innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności zawodowe,
  • kopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe (np. świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, umów zleceń, zaświadczeń o odbyciu stażu),
  • kopie dokumentów potwierdzających ewentualną niepełnosprawność.

Miejsce i termin składania dokumentów

 

Dokumenty aplikacyjne należy składać - w terminie 14 dni od daty opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Otwockiego (www.bip.powiat-otwocki.pl), to jest do dnia do dnia 4 maja 2021 r. w Starostwie Powiatowym w Otwocku ul. Górna 13, 05-400 Otwock osobiście lub drogą pocztową; w przypadku posiadania uprawnień do podpisu elektronicznego dokumenty aplikacyjne można przesłać na adres: sekretarz@powiat-otwocki.pl.

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po terminie nie będą rozpatrywane.

 

Informacje dodatkowe

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Otwocku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
  • O zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku mogą ubiegać się obywatele polscy, gdyż stanowisko związane jest z wykonywaniem władzy publicznej.
  • Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne lub te, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane. Wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o terminach poszczególnych etapów naboru. Ostateczna Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Powiatu Otwockiego.
  • Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Na podstawie art. 7 ust. 1 RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora, którym jest Starostwo Powiatowe w Otwocku moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na stanowisko Głównego Specjalisty w Dziale Kadr Starostwa Powiatowego w Otwocku. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO.
  • Starosta Otwocki zastrzega sobie prawo do pozostawienia naboru bez rozstrzygnięcia.
 

Podobne oferty