OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Wymiar etatu
1,00 (pełny)
Biuro/Stanowisko
Główny Specjalista ds. zamówień publicznych
Wydział
Wydział Administracyjny
Zakres obowiązków
- Zajmowanie się całokształtem spraw związanych z udzieleniem zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych obowiązującymi rozporządzeniami wydanymi na podstawie delegacji wynikających z ustawy Pzp., oraz zarządzeniem Starosty w sprawie udzielania zamówień poniżej kwoty 130.000,00 zł netto.
- Opracowywanie zarządzeń dotyczących procedury udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym zgodnie z ustawa Prawo zamówień publicznych oraz w sprawie zamówień których wartość nie przekracza kwoty 130.000,00 zł.
- Zarządzanie procesem przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz Zarządzeniem Starosty w sprawie udzielania zamówień, których wartość nie przekracza kwoty 130.000,00 zł netto.
- Przygotowywanie i przekazywanie wszelkich ogłoszeń zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych do BZP i Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej.
- Sporządzanie dokumentów, pism niezbędnych do prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawa Prawo zamówień publicznych i zrządzeniem Starosty w sprawie udzielania zamówień, których wartość nie przekracza kwoty 130.00000 zł netto.
- Współudział przy ustalaniu kryteriów oceny ofert, warunków udziału w postępowaniu, oraz tworzeniu opisu przedmiotu zamówienia.
- Kontrola projektów umów.
- Udział w posiedzeniach Komisji przetargowej (otwarcie ofert elektronicznych, weryfikacja podpisów elektronicznych ,ocena ofert).
- Uczestnictwo w negocjacjach i rokowaniach.
- Prowadzenie rejestru przeprowadzonych postępowań.
- Współpraca z Urzędem Zamówień Publicznych w tym przekazywanie Urzędowi Zamówień Publicznych ogłoszeń, informacji, planów.
- Przygotowywanie opinii w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Stanie na straży przestrzegania przepisów w zakresie udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym.
- Terminowe wykonywanie zadań związanych z prowadzonym postępowaniem.
- Sporządzanie bieżących informacji zlecanych przez przełożonych w zakresie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych i innych spraw wynikających z powierzonych obowiązków.
- Inne czynności zlecone przez bezpośredniego przełożonego.
Warunki pracy
- Praca na stanowisku biurowym związana z bezpośrednią obsługą pracowników, w siedzibie urzędu przy ul. Komunardów 10, w godzinach poniedziałek 8:00-17:00, od wtorku do czwartku 8:00-16:00, piątek 8:00-15:00, z zastrzeżeniem regulacji wprowadzanych w związku z sytuacją epidemiologiczna w kraju.
- Praca wymagana obsługi urządzeń: komputer, drukarka, telefon/fax, ksero, skaner.
- Praca wymaga samodzielności, umiejętności radzenia sobie ze stresem oraz przygotowywaniem propozycji rozwiązań danego zagadnienia (problemu).
- Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy częściami budynku lub innymi budynkami urzędu.
- Budynek, w którym wykonywana będzie praca nie posiada windy, szerokich drzwi oraz poza parterem toalet przystosowanych do osób niepełnosprawnych.
Wymagania niezbędne
Wykształcenie
Wyższe I stopnia w zakresie: administracji, ekonomii, prawa, lub Studia Podyplomowe w zakresie zamówień publicznych.
Staż pracy
Minimum 5 lata doświadczenia zawodowego, w tym minimum 3 lata na stanowisku odpowiedzialnym za wykonywanie zadań w zakresie przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych w rozumieniu ustawy Pzp.
Znajomość aktów prawnych
- Kodeks cywilny.
- Ustawa o pracownikach samorządowych.
- Ustawa Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi.
- Regulamin Pracy Starostwa.
Umiejętności
- Biegła znajomość pakietu Office.
- Analiza i interpretacja dokumentów urzędowych oraz prywatnych.
- Obsługa BZP, DUUE oraz platformy zakupowej.
Wymagania dodatkowe (pożądane)
Wykształcenie
Wyższe II stopnia w zakresie administracji, ekonomii lub prawa.
Doświadczenie zawodowe
Co najmniej 2 lata doświadczenia w obszarze zamówień publicznych w administracji samorządowej.
2 lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku pracy odpowiedzialnym za zamówienia publiczne.
Ukończenie szkoleń lub kursów związanych z nowelizacją prawa zamówień publicznych, które weszło w życie w styczniu 2021 r.
Ukończenie szkoleń lub kursów związanych z problematyką zamówień publicznych
Wiedza specjalistyczna
- Znajomość zasad przygotowywania projektów umów, porozumień, protokołów z negocjacji itp.
- Umiejętność stosowania przepisów prawa.
Uprawnienia zawodowe lub inne umiejętności
Prawo jazdy kat. B.
Wymagane dokumenty
- życiorys (CV),
- list motywacyjny - podpisany własnoręcznie,
- kwestionariusz osobowy (dostępny w BIP Powiatu Otwockiego),
- informacja dotycząca rekrutacji w systemie internetowym (dostępny w BIP Powiatu Otwockiego) - podpisana własnoręcznie,
- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie odnośnie pracy w organach samorządu terytorialnego lub kserokopia zaświadczenia o zdaniu z wynikiem pozytywnym egzaminu kończącego służbę przygotowawczą,
- oświadczenie o wyrażeniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowisko urzędnicze (dostępne w BIP Powiatu Otwockiego),
- kopie dokumentów poświadczające wykształcenie (np. kopia dyplomu lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
- kopie innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności zawodowe,
- kopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe (np. świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, umów zleceń, zaświadczeń o odbyciu stażu),
- kopie dokumentów potwierdzających ewentualną niepełnosprawność.
Miejsce i termin składania dokumentów
Dokumenty aplikacyjne należy składać - w terminie 14 dni od daty opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Otwockiego (www.bip.powiat-otwocki.pl), to jest do dnia do dnia 4 maja 2021 r. w Starostwie Powiatowym w Otwocku ul. Górna 13, 05-400 Otwock osobiście lub drogą pocztową; w przypadku posiadania uprawnień do podpisu elektronicznego dokumenty aplikacyjne można przesłać na adres: sekretarz@powiat-otwocki.pl.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacje dodatkowe
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Otwocku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
- O zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku mogą ubiegać się obywatele polscy, gdyż stanowisko związane jest z wykonywaniem władzy publicznej.
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne lub te, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane. Wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o terminach poszczególnych etapów naboru. Ostateczna Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Powiatu Otwockiego.
- Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Na podstawie art. 7 ust. 1 RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora, którym jest Starostwo Powiatowe w Otwocku moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na stanowisko Głównego Specjalisty w Dziale Kadr Starostwa Powiatowego w Otwocku. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO.
- Starosta Otwocki zastrzega sobie prawo do pozostawienia naboru bez rozstrzygnięcia.