Najnowsze oferty pracy

  • Konsultant ds. wdrożeń

    Asseco Data Systems S.A.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    5 dni
    Zadania: przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych (zbieranie wymagań, identyfikowanie potrzeb klienta i przekładanie ich na koncepcję rozwiązania), opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej, prowadzenie prezentacji systemu, tworzenie wytycznych dla developerów i współpraca z zespołem...
  • Specjalista ds. Wdrożeń Systemów Kafeteryjnych

    Benefit Systems S.A.   Wrocław, Powstańców Śląskich 28/30    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Twoimi zadaniami będą czynności operacyjne związane z obsługą klientów biznesowych w ramach programu MultiSport oraz systemu kafeteryjnego; Będziesz odpowiedzialny za realizację procesu wdrożenia klienta, w tym pełną konfigurację systemu;...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Podkarpackie Rzeszów Konsultant ds. Wdrożeń Rzeszów
Główny specjalista ds. wdrożeń produktów własnych

Główny specjalista ds. wdrożeń produktów własnych

Centralny Ośrodek Informatyki
Rzeszów
praca stacjonarna
2190 dni temu

Cyfryzacja jest strategicznym zadaniem państwa. Jej sensowny rozwój jest możliwy tylko wtedy, gdy państwo ma po swojej stronie kompetencje cyfrowe, odpowiedni zespół ekspertów oraz spójną strategię. My jesteśmy częścią tego zaplecza.

 

Centralny Ośrodek Informatyki to centrum kompetencji, software house i instytucja publiczna w jednym. Jesteśmy unikalnym w skali państwa zespołem specjalistów cyfrowych. Mamy ekspertów IT, projektujemy usługi i doświadczenie użytkownika, szkolimy, prowadzimy komunikację społeczną, zarządzamy projektami i zamówieniami publicznymi. Dzięki temu możemy realizować kluczowe w państwie projekty cyfrowe od A do Z.

011000110111101001100101011100100111011101101111011011100110000100100000011010110110111101110000001101011011011110111
Główny specjalista ds. wdrożeń produktów własnych
Miejsce pracy: Rzeszów
011000110111101001100101011100100111011101101111011011100110000100100000011010110110111101110000001101011011011110111

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie brała aktywny udział w pracach Sekcji Obsługi Klienta, mającej za zadanie wsparcie klienta na każdym etapie wdrożenia oraz późniejszego utrzymania produktów COI (eDok, Archiwum, Pracownik).

 

Zakres obowiązków
  • Wdrożenia:
    • aktywny udział w spotkaniach u potencjalnie nowych klientów (poznawanie oczekiwań klientów mające na celu wypracowanie docelowego modelu wdrożenia eDok w zakresie merytorycznym),
    • współudział w opracowywaniu ofert- w zakresie merytorycznym,
    • opracowywanie materiału analitycznego związanego z realizacją umów wdrożeniowych w zakresie merytorycznym,
    • konfiguracja oprogramowania u klientów,
    • realizacja dedykowanych szkoleń z obsługi systemów,
    • współpraca z analitykami systemowymi, architektami i programistami przy realizacji projektów,
    • wsparcie w przeprowadzaniu testów akceptacyjnych zaprojektowanych rozwiązań informatycznych,
    • uruchomienie produktu u klienta,
    • konsultacje merytoryczne w ramach realizowanych wdrożeń.
  • Utrzymanie:
    • obsługa serwisowa kilkudziesięciu (59) umów utrzymaniowych eDok w tym diagnozowanie i rozwiązywanie występujących incydentów i problemów (II linia wsparcia),
    • rekonfiguracja oprogramowania u klientów,
    • konsultacje merytoryczne w ramach realizowanych umów utrzymaniowych,
011000110111101001100101011100100111011101101111011011100110000100100000011010110110111101110000001101011011011110111
Poszukiwane kompetencje
  • wyższe wykształcenie,
  • znajomość specyfiki pracy w administracji publicznej,
  • znajomość przepisów kancelaryjnych i archiwalnych,
  • minimum roczne, doświadczenie we wdrożeniu systemów informatycznych,
  • doświadczenie w realizacji szkoleń,
  • umiejętność modelowania procesów biznesowych,
  • dbałość o wysoką jakość tworzonych rozwiązań,
  • kreatywność, odpowiedzialność oraz umiejętności pracy w zespole,
  • samodzielność, komunikatywność, zaangażowanie,
  • dyspozycyjność,
  • prawo jazdy kat. B.
Mile widziane:
  • doświadczenie w pracy z klientami z sektora publicznego,
  • znajomość Systemu eDok autorstwa COI.
011000110111101001100101011100100111011101101111011011100110000100100000011010110110111101110000001101011011011110111
Oferujemy
  • zatrudnienie na podstawie umowy na zastępstwo,
  • elastyczny czas pracy 7-17,
  • dostęp do najnowszych technologii,
  • nowoczesne biuro, dobry sprzęt i rynkowe wynagrodzenie,
  • otwarty zespół ludzi nastawionych na rozwój,
  • możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji dzięki samodzielnie proponowanym szkoleniom,
  • pakiet benefitów: m.in. prywatna opieka medyczna, karnet sportowy, wczasy pod gruszą.
011000110111101001100101011100100111011101101111011011100110000100100000011010110110111101110000001101011011011110111
 

Podobne oferty

  • Konsultant ds. wdrożeń

    Asseco Data Systems S.A.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    5 dni
    Zadania: przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych (zbieranie wymagań, identyfikowanie potrzeb klienta i przekładanie ich na koncepcję rozwiązania), opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej, prowadzenie prezentacji systemu, tworzenie wytycznych dla developerów i współpraca z zespołem...
  • Specjalista ds. Wdrożeń Systemów Kafeteryjnych

    Benefit Systems S.A.   Wrocław, Powstańców Śląskich 28/30    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Twoimi zadaniami będą czynności operacyjne związane z obsługą klientów biznesowych w ramach programu MultiSport oraz systemu kafeteryjnego; Będziesz odpowiedzialny za realizację procesu wdrożenia klienta, w tym pełną konfigurację systemu;...