Cyfryzacja jest strategicznym zadaniem państwa. Jej sensowny rozwój jest możliwy tylko wtedy, gdy państwo ma po swojej stronie kompetencje cyfrowe, odpowiedni zespół ekspertów oraz spójną strategię. My jesteśmy częścią tego zaplecza.
Centralny Ośrodek Informatyki to centrum kompetencji, software house i instytucja publiczna w jednym. Jesteśmy unikalnym w skali państwa zespołem specjalistów cyfrowych. Mamy ekspertów IT, projektujemy usługi i doświadczenie użytkownika, szkolimy, prowadzimy komunikację społeczną, zarządzamy projektami i zamówieniami publicznymi. Dzięki temu możemy realizować kluczowe w państwie projekty cyfrowe od A do Z.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie brała aktywny udział w pracach Sekcji Obsługi Klienta, mającej za zadanie wsparcie klienta na każdym etapie wdrożenia oraz późniejszego utrzymania produktów COI (eDok, Archiwum, Pracownik).
- Wdrożenia:
- aktywny udział w spotkaniach u potencjalnie nowych klientów (poznawanie oczekiwań klientów mające na celu wypracowanie docelowego modelu wdrożenia eDok w zakresie merytorycznym),
- współudział w opracowywaniu ofert- w zakresie merytorycznym,
- opracowywanie materiału analitycznego związanego z realizacją umów wdrożeniowych w zakresie merytorycznym,
- konfiguracja oprogramowania u klientów,
- realizacja dedykowanych szkoleń z obsługi systemów,
- współpraca z analitykami systemowymi, architektami i programistami przy realizacji projektów,
- wsparcie w przeprowadzaniu testów akceptacyjnych zaprojektowanych rozwiązań informatycznych,
- uruchomienie produktu u klienta,
- konsultacje merytoryczne w ramach realizowanych wdrożeń.
- Utrzymanie:
- obsługa serwisowa kilkudziesięciu (59) umów utrzymaniowych eDok w tym diagnozowanie i rozwiązywanie występujących incydentów i problemów (II linia wsparcia),
- rekonfiguracja oprogramowania u klientów,
- konsultacje merytoryczne w ramach realizowanych umów utrzymaniowych,
- wyższe wykształcenie,
- znajomość specyfiki pracy w administracji publicznej,
- znajomość przepisów kancelaryjnych i archiwalnych,
- minimum roczne, doświadczenie we wdrożeniu systemów informatycznych,
- doświadczenie w realizacji szkoleń,
- umiejętność modelowania procesów biznesowych,
- dbałość o wysoką jakość tworzonych rozwiązań,
- kreatywność, odpowiedzialność oraz umiejętności pracy w zespole,
- samodzielność, komunikatywność, zaangażowanie,
- dyspozycyjność,
- prawo jazdy kat. B.
- doświadczenie w pracy z klientami z sektora publicznego,
- znajomość Systemu eDok autorstwa COI.
- zatrudnienie na podstawie umowy na zastępstwo,
- elastyczny czas pracy 7-17,
- dostęp do najnowszych technologii,
- nowoczesne biuro, dobry sprzęt i rynkowe wynagrodzenie,
- otwarty zespół ludzi nastawionych na rozwój,
- możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji dzięki samodzielnie proponowanym szkoleniom,
- pakiet benefitów: m.in. prywatna opieka medyczna, karnet sportowy, wczasy pod gruszą.