Poczta Polska S.A.
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Do zadań pracownika należeć będzie:
- organizacja i koordynacja pracy jednostki i zespołu pracowników; planowanie celów jednostki, definiowanie zadań do realizacji, efektywna alokacja zasobów, monitorowanie i weryfikacja realizacji zadań oraz raportowanie postępów prac jednostki,
- zarządzanie zespołem, motywowanie, planowanie szkoleń, ścieżek kariery i rozwoju pracowników,
- sprawna i efektywna współpraca z wydziałami, działami, sekcjami w ramach struktur IT oraz z zewnętrznymi dostawcami ukierunkowana na realizację zadań oraz rozwiązywanie problemów,
- wyznaczanie całościowej Strategii IT Poczty Polskiej oraz kierunków rozwoju Informatyki Poczty Polskiej jak i samej jednostki IT we wszystkich aspektach,
- Propagowanie wiedzy o strategii IT i promowanie stosowania tych koncepcji wewnątrz organizacji jak i u jej partnerów;
- Ocena ryzyka i zagrożeń dla realizowanej strategii, podejmowanie działań prewencyjnych, wyprzedzających jak również zapobiegających.
Od Kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia wyższego, kierunki informatyczne, techniczne, ekonomiczne, zarządzanie lub pokrewne,
- min. 5 lat doświadczenia w pracy w obszarze o podobnym profilu, w tym min. 2 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym (dłuższe doświadczenie kierownicze będzie dodatkowym atutem),
- praktycznej znajomość nowoczesnych praktyk w zarządzaniu IT i aktualnych praktykach rynkowych dotyczących tych obszarów,
- umiejętności analizowania i oceniania możliwości rozwoju organizacji IT, właściwego definiowania potrzeb biznesowych i dopasowywania poziomu i dojrzałości organizacji IT do wymaganych oczekiwań i potrzeb,
- wysokich umiejętności zarządzania zespołami, potwierdzonych praktycznym doświadczeniem,
- wysokich umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych.
W zamian oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pakiet świadczeń socjalnych.
Zachęcamy do udziału w rekrutacji także osoby z orzeczoną niepełnosprawnością, które spełniają określone kryteria kwalifikacyjne.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym