- poszukiwanie najlepszych benchmarków rynkowych, formułowanie wniosków dotyczących zmian w modelu obsługi klientów biznesowych
- nadzór nad jakością obsługi klienta w kanale poprzez monitoring transakcji, audyty jakości i analizę wyników badań satysfakcji klientów
- definiowanie wskaźników jakościowych, efektywnościowych i kosztowych w kanale call center, tworzenie analiz i rekomendacji dotyczących możliwej poprawy wyników
- przygotowywanie planów działań i inicjatyw ukierunkowanych na wzrost efektywności i satysfakcji obsługi klienta w kanale call center zarówno frontline jak i backline
- tworzenie usprawnień w zakresie automatyzacji i robotyzacji kroków procesowych przy współpracy z zespołami Customer Journey, wdrażanie i monitorowanie efektów wdrożenia
- analiza trendów sprzedażowych pod kątem budowania wartości klientów, formułowanie rekomendacji zmian dotyczących modelu utrzymania i dosprzedaży usług
- min. 2 letnie doświadczenie w pracy z jakością obsługi klienta
- umiejętność spojrzenia na procesy z perspektywy klienta
- doświadczenie w analizie i ocenie efektywności procesów, standardów w obsłudze klienta
- doświadczenie przy projektach badawczych jako dodatkowy atut
- zaawansowana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: socjologia, psychologia, metody ilościowe, marketing
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Power Point, Excel)
- umiejętność analitycznego myślenia oraz wyciągania wniosków
- innowacyjność i skuteczność w realizacji zadań
- komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu relacji
- szansy na wykorzystanie mojej wiedzy
- pracy w gronie ekspertów
- możliwości wpływania na poprawę satysfakcji klientów
Poznaj
Orange
Dlaczego warto wybrać Orange?
Jako Orange Polska jesteśmy jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych, który zatrudnia pracowników do 20 różnych obszarów. Sukces firmy zawdzięczamy naszym pracownikom, którzy swoim zaangażowaniem i inicjatywą wprowadzają firmę na wyższy poziom.
Dlatego od zawsze dostarczamy możliwości rozwoju – od udziału w projektach ogólnopolskich i międzynarodowych po szkolenia wewnętrzne oraz możliwość uczestnictwa w społecznościach tematycznych.
Dzięki wspólnej pracy, otwartej komunikacji i przyjacielskim relacjom tworzymy przyszłość oraz miejsce pracy, którego częścią warto być.
Nasza siedziba główna znajduje się w Warszawie, w Miasteczku Orange, ale mamy także Miasteczka Regionalne oraz prawie 200 innych lokalizacji w całej Polsce.