Poczta Polska S.A.
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Główny Specjalista ds. Regulacji Stanów Prawnych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: PI/MK/GSRSP/0914
Do zadań pracownika będzie należeć:
- opiniowanie wniosków inwestycyjnych związanych z regulacją stanów prawnych oraz przygotowywanie planów i prowadzenie wizji na nieruchomościach,
- zapewnienie właściwego poziomu merytorycznego przygotowywanych dokumentów niezbędnych do uzyskania zgód właścicielskich na poziomie ostatecznej oceny ich kompletności i faktycznym stanem nieruchomości w odniesieniu do ustanowienia ograniczonego prawa rzeczowego,
- weryfikacja, analiza i przygotowywanie wniosków o ustanowienie ograniczonych praw rzeczowych na rzecz oraz na nieruchomościach będących własnością PP S.A.,
- zbieranie, weryfikacja i analiza danych nieruchomości pozostających we wspólnym władaniu PP S.A. i innych firm i instytucji,
- aktualizacja baz danych w aplikacji informatycznej wykorzystywanej do zarządzania nieruchomościami w zakresie regulacji stanów prawnych oraz projektowych baz danych i zestawień dotyczących nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym,
- przygotowywanie i przekazywanie danych koniecznych do sporządzania planów rzeczowo-finansowych oraz monitorowanie bieżącej aktualizacji baz danych w aplikacji informatycznej wykorzystywanej do zarządzania nieruchomościami w zakresie regulacji stanów prawnych.
- uczestniczenie w planowaniu, monitorowaniu i raportowaniu planów rzeczowo-finansowych i planów inwestycyjnych w obszarze regulacji stanów prawnych,
- weryfikacja operatów szacunkowych wykonywanych w celu regulacji stanów prawnych nieruchomości, rozliczenia nakładów inwestycyjnych na nieruchomości, służebności i innych obciążeń i praw związanych z nieruchomościami.
- sporządzanie wniosków w sprawie regulacji stanu prawnego nieruchomości (m.in. wnioski o nabycie nieruchomości, wnioski o ustanowienie prawa użytkowania, wnioski o zamianę nieruchomości).
- wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: Zarządzanie Nieruchomościami, Administracja, Zarządzanie, Geodezja),
- ukończonych studiów podyplomowych z obszaru nieruchomości, licencje z obszaru nieruchomości mile widziane,
- minimum 6-letniego doświadczenia zawodowego w obszarze nieruchomości w tym w obrocie nieruchomościami,
- znajomości regulacji prawnych w zakresie nieruchomości - ze szczególnym uwzględnieniem prawa rzeczowego i budowlanego,
- dobrej znajomości rynku nieruchomości,
- bardzo dobrej znajomości programów pakietu MS Office,
- umiejętności analitycznych,
- dobrej organizacji pracy i zaangażowania w realizację postawionych celów.
- pakiet świadczeń socjalnych,
- możliwość rozwoju zawodowego.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym