Ogłoszenie numer: 1993716, z dnia 2018-06-21
Prezes Polskiej Agencji Kosmicznej w Gdańsku
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Główny specjalista ds. promocji i PR w Biurze Organizacyjnym
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: ogłoszenie nr 110 Główny specjalista ds. promocji i PR
Opis stanowiska
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
Polska Agencja Kosmiczna, ul. Trzy Lipy 3, 80-172 Gdańsk
Miejsce wykonywania pracy:
Polska Agencja Kosmiczna, Oddział Terenowy w Warszawie
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- współtworzenie i udział we wdrażaniu strategii wizerunkowej Polskiej Agencji Kosmicznej,
- planowanie kampanii i realizacja działań promujących agencję i jej przedsięwzięcia w różnych grupach interesariuszy,
- prowadzenie strony internetowej i Biuletynu Informacji Publicznej PAK,
- obsługa kanałów społecznościowych agencji,
- zapewnienie oprawy promocyjnej udziału Polskiej Agencji Kosmicznej w wydarzeniach branżowych (konferencjach, targach, festiwalach etc.),
- redagowanie tekstów informacyjnych i promocyjnych (newslettery, broszury, materiały edukacyjne i okolicznościowe),
- zapewnienie materiałów promocyjnych (m.in. współpraca ze studiami graficznymi, drukarniami itp.),
- prowadzenie prac związanych z udzielaniem patronatów,
- współpraca z zewnętrzną agencją PR,
- monitorowanie skuteczności prowadzonych działań promocyjnych.
Wymagania
Niezbędne:
- wykształcenie: wyższe
Pozostałe wymagania niezbędne:
- minimum 5-letnie doświadczenie na stanowiskach związanych z promocja lub PR lub komunikacją zewnętrzna,
- kreatywność i samodzielność w działaniu,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (poziom min. B2),
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- znajomość ustawy z dnia 26 września 2014 r. o Polskiej Agencji Kosmicznej (t.j.: Dz.U. z 2016 r., poz. 759 ze zm.);
- sprawność w redagowaniu tekstów informacyjnych i promocyjnych,
- doskonała znajomość polskiej gramatyki i ortografii,
- łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów,
- odpowiedzialność, terminowość, wysoka kultura osobista,
Wymagania dodatkowe (dodatkowy atut):
- wykształcenie wyższe w zakresie PR, marketing, zarządzanie, dziennikarstwo lub kierunki filologiczne,
- studia podyplomowe z zakresu promocji, PR bądź kreowania wizerunku instytucji w przestrzeni publicznej,
- doświadczenie w samodzielnym budowaniu strategii wizerunkowych/PR (możliwość przedstawienia portfolio zrealizowanych projektów),
- doświadczenie w pracy w agencji PR,
- podstawowa znajomość obsługi programów graficznych (np. Corel draw, Adobe Acrobat, AutoCAD),
- znajomość prawa prasowego i prawa autorskiego,
Oferujemy
- ciekawą, stabilną i pełną wyzwań pracę w instytucji publicznej,
- możliwość rozwoju zawodowego (szkolenia),
- pracę w godzinach 7:30-15:30.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.