Ogłoszenie numer: 4523902, z dnia 2021-04-26
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO
Główny Specjalista ds. Planowania w Wydziale Budżetu
Miejsce pracy: Olsztyn
Opis stanowiska
LICZBA LUB WYMIAR ETATÓW: 1
PODSTAWOWE OBOWIĄZKI
Do podstawowych zadań należeć będzie:
- Przygotowywanie uchwał Rady Miasta Olsztyna i zarządzeń Prezydenta Olsztyna
w przedmiocie planowania, uchwalania i realizacji budżetu miasta oraz wieloletniej prognozy finansowej, zgodnie z obowiązującym stanem prawnym. - Opracowywanie założeń, procedur i instrukcji niezbędnych do prawidłowego przebiegu procesu planowania, uchwalania i realizacji budżetu miasta oraz wieloletniej prognozy finansowej.
- Sporządzanie informacji, opracowań i analiz z zakresu budżetu miasta i jego realizacji oraz wieloletniej prognozy finansowej na potrzeby planowania, kontroli i zarządzania finansami miasta, organów miasta oraz przyjętej polityki informacyjnej miasta.
- Prowadzenie spraw szczególnie trudnych, złożonych, specjalistycznych objętych działaniami Referatu planowania, w tym ustalania rozwiązania i rekomendacji decyzji oraz udzielanie wsparcia merytorycznego w rozstrzyganiu tego rodzaju spraw pracownikom Referatu planowania, miejskim jednostkom organizacyjnym i komórkom organizacyjnym Urzędu,
- Współpraca z miejskimi jednostkami organizacyjnymi oraz komórkami organizacyjnymi Urzędu, a także z innymi podmiotami i instytucjami, w ramach ustalonych obowiązków służbowych i spraw prowadzonych na stanowisku.
Wymagania
WYMAGANIA NIEZBĘDNE (WYKSZTAŁCENIE, UPRAWNIENIA, STAŻ)
- obywatelstwo polskie,
- co najmniej 4 letni staż pracy,
- wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku ekonomia lub finanse i rachunkowość lub zarządzanie,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- znajomość przepisów:
- ustawa o finansach publicznych
- ustawa o dochodach jednostek samorządu terytorialnego
- ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- ustawa o samorządzie gminnym i powiatowym - znajomość zagadnień makroekonomicznych,
KWALIFIKACJE DODATKOWE
- co najmniej 2 lata stażu pracy w jednostce administracji publicznej na stanowisku realizującym zadania związane z gospodarką finansową, gromadzeniem i rozdysponowywaniem środków publicznych
UMIEJĘTNOŚCI
- umiejętność rozwiązywania trudnych i skomplikowanych spraw,
- umiejętność stosowania przepisów,
- umiejętność pracy w sytuacjach trudnych, stresowych oraz pod presją czasu,
- komunikatywność,
- terminowość i dokładność,
- umiejętność pracy w zespole,
- kultura osobista.
- umiejętność analitycznego myślenia,
WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA
- list motywacyjny
- skan lub zdjęcie dyplomu ukończenia studiów wyższych magisterskich,
- skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o aktualnym zatrudnieniu),
- skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe (w przypadkach ich posiadania)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.