Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Warmińsko-mazurskie Olsztyn Specjalista ds. Administracyjnych Olsztyn
Główny Specjalista ds. Planowania, Finansowania oraz rozliczania budżetu i inwestycji w wydziale inwestycji w Urzędzie Miasta Olsztyna

Główny Specjalista ds. Planowania, Finansowania oraz rozliczania budżetu i inwestycji w wydziale inwestycji w Urzędzie Miasta Olsztyna

Prezydent Olsztyna
Olsztyn
specjalista mid / senior
praca stacjonarna
1081 dni temu

Ogłoszenie numer: 6108123, z dnia 2021-12-07

OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO

Główny Specjalista ds. Planowania, Finansowania oraz rozliczania budżetu i inwestycji w wydziale inwestycji w Urzędzie Miasta Olsztyna

Miejsce pracy: Olsztyn

 

Opis stanowiska

LICZBA LUB WYMIAR ETATÓW: 1
 

PODSTAWOWE OBOWIĄZKI

Do podstawowych zadań należeć będzie:

  • Przygotowywanie materiałów planistycznych.
  • Przygotowywanie projektu planu wydatków zadań inwestycyjnych w odniesieniu do załącznika inwestycyjnego uchwały budżetowej.
  • Przygotowywanie i rekomendowanie wniosków w sprawie zmian w planie finansowym Wydziału.
  • Sporządzanie sprawozdań z wykonania budżetu wydziału oraz Gminy w zakresie wydatków majątkowych.
  • Rozliczanie inwestycji realizowanych przez Wydział.
  • Przygotowywanie niezbędnych dokumentów dotyczących gospodarki środkami trwałymi powstałymi w wyniku inwestycji prowadzonych przez Wydział, w tym protokoły OT, PT i wnioski na Kolegium Prezydenta.
  • Kwalifikowanie dowodów księgowych, otrzymanych dla zdarzeń gospodarczych realizowanych przez Wydział, pod względem podatku VAT.
  • Tworzenie rejestrów zakupu i sprzedaży oraz cząstkowej deklaracji VAT dla zdarzeń gospodarczych realizowanych przez Wydział.
  • Sprawdzanie i opiniowanie zapisów zawieranych umów wykonawczych i projektowych, dotyczących zabezpieczenia środków finansowych w budżecie Miasta dla zadań Wydziału.

Wymagania

WYMAGANIA NIEZBĘDNE (WYKSZTAŁCENIE, UPRAWNIENIA, STAŻ)

  • obywatelstwo polskie,
  • wykształcenie wyższe o kierunku ekonomia lub finanse lub rachunkowość lub wyższe i podyplomowe w zakresie ekonomii,
  • co najmniej 4 letni staż pracy,
  • znajomość ustaw:
    • o finansach publicznych,
    • o podatku od towarów i usług,
    • o rachunkowości,
    • Prawo zamówień publicznych,
    • ordynacja podatkowa,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

KWALIFIKACJE DODATKOWE

  • co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy w obszarze finansowo - ekonomicznym jst

UMIEJĘTNOŚCI

  • Poprawność i terminowość wykonywania zadań,
  • Inicjatywa i zaangażowanie w realizację zadań,
  • Zdolność do współpracy,
  • Komunikatywność,
  • Dokształcanie, aktualizacja wiedzy,
  • Samodzielność.

WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA

  • list motywacyjny,
  • skan lub zdjęcie dyplomu ukończenia studiów wyższych,
  • skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu),
  • skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe (w przypadku ich posiadania).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty