Ogłoszenie numer: 6108123, z dnia 2021-12-07
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO
Główny Specjalista ds. Planowania, Finansowania oraz rozliczania budżetu i inwestycji w wydziale inwestycji w Urzędzie Miasta Olsztyna
Miejsce pracy: Olsztyn
Opis stanowiska
LICZBA LUB WYMIAR ETATÓW: 1
PODSTAWOWE OBOWIĄZKI
Do podstawowych zadań należeć będzie:
- Przygotowywanie materiałów planistycznych.
- Przygotowywanie projektu planu wydatków zadań inwestycyjnych w odniesieniu do załącznika inwestycyjnego uchwały budżetowej.
- Przygotowywanie i rekomendowanie wniosków w sprawie zmian w planie finansowym Wydziału.
- Sporządzanie sprawozdań z wykonania budżetu wydziału oraz Gminy w zakresie wydatków majątkowych.
- Rozliczanie inwestycji realizowanych przez Wydział.
- Przygotowywanie niezbędnych dokumentów dotyczących gospodarki środkami trwałymi powstałymi w wyniku inwestycji prowadzonych przez Wydział, w tym protokoły OT, PT i wnioski na Kolegium Prezydenta.
- Kwalifikowanie dowodów księgowych, otrzymanych dla zdarzeń gospodarczych realizowanych przez Wydział, pod względem podatku VAT.
- Tworzenie rejestrów zakupu i sprzedaży oraz cząstkowej deklaracji VAT dla zdarzeń gospodarczych realizowanych przez Wydział.
- Sprawdzanie i opiniowanie zapisów zawieranych umów wykonawczych i projektowych, dotyczących zabezpieczenia środków finansowych w budżecie Miasta dla zadań Wydziału.
Wymagania
WYMAGANIA NIEZBĘDNE (WYKSZTAŁCENIE, UPRAWNIENIA, STAŻ)
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe o kierunku ekonomia lub finanse lub rachunkowość lub wyższe i podyplomowe w zakresie ekonomii,
- co najmniej 4 letni staż pracy,
- znajomość ustaw:
- o finansach publicznych,
- o podatku od towarów i usług,
- o rachunkowości,
- Prawo zamówień publicznych,
- ordynacja podatkowa,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
KWALIFIKACJE DODATKOWE
- co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy w obszarze finansowo - ekonomicznym jst
UMIEJĘTNOŚCI
- Poprawność i terminowość wykonywania zadań,
- Inicjatywa i zaangażowanie w realizację zadań,
- Zdolność do współpracy,
- Komunikatywność,
- Dokształcanie, aktualizacja wiedzy,
- Samodzielność.
WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA
- list motywacyjny,
- skan lub zdjęcie dyplomu ukończenia studiów wyższych,
- skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu),
- skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe (w przypadku ich posiadania).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.