PGE Ekoserwis S.A jest częścią Grupy Kapitałowej PGE – lidera na rynku energii elektrycznej i ciepła.
Grupa PGE znajduje się w pierwszej piątce największych pracodawców w Polsce, dając stabilne zatrudnienie ponad 40 tysiącom osób w ponad 200 lokalizacjach.
PGE Ekoserwis S.A. to firma produkcyjno - handlowo - usługowa, zapewniająca kompleksową obsługę elektrowni i elektrociepłowni w zakresie zarządzania Ubocznymi Produktami Spalania (UPS) oraz dostaw materiałów na bazie UPS, a także świadcząca usługi w obszarach pomocniczych dla wytwórców energii elektrycznej i ciepła.
W naszej firmie dużą wagę przywiązujemy do tego, aby zapewnić naszym pracownikom bezpieczne warunki pracy, stabilne zatrudnienie przy jednoczesnym stawianiu im ciekawych wyzwań zawodowych.
Do PGE Ekoserwis S.A. poszukujemy osoby na stanowisko:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Współpracę z kierownikami poszczególnych działów spółki w zakresie wdrażania nowych rozwiązań.
- Prowadzenie procesów rekrutacyjnych zgodnie ze standardami w Grupie Kapitałowej.
- Aktualizację mapy procesów oraz mapy ryzyk.
- Przygotowywanie materiałów, sprawozdań oraz innych raportów na potrzeby Zarządu.
- Nadzór nad prawidłowym stosowaniem wewnętrznych procedur obowiązujących w Spółce.
- Rozliczanie czasu pracy w RCP dla wszystkich pracowników.
- Aktualizację aplikacji RCP i Portalu Pracownika.
- Organizację spotkań Komisji Socjalnej.
- Nadzór nad właściwym wykorzystaniem środków z ZFŚS zgodnie z obowiązującym regulaminem.
- Aktualizację wewnętrznych regulaminów i procedur.
- Terminową realizację procesu administracji kadrowej.
- Przygotowanie danych personalnych dla potrzeb aktuariusza.
- Przygotowanie dokumentów do audytów wewnętrznych i zewnętrznych.
Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenia wyższego, preferowane zarządzanie zasobami ludzkimi, prawo pracy.
- Wymagane co najmniej 5-letnie doświadczenie w obszarze personalnym.
- Praktycznej znajomości prawa pracy ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień dotyczących czasu pracy.
- Znajomości przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych.
- Znajomości systemu ERP (Asseco lub SAP).
- Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, w szczególności MS Excel – w stopniu zaawansowanym oraz programu Płatnik.
- Wysoko rozwiniętych umiejętności negocjacyjnych i interpersonalnych.
- Komunikatywności i dobrej organizacji pracy własnej.
- Umiejętności pracy w stresie oraz pod presją czasu.
- Doświadczenia w pracy w dużej organizacji (dodatkowy atut).
- Prawa jazdy kategorii „B”.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Zdobycie cennego doświadczenia, możliwość rozwoju oraz poszerzania kwalifikacji zawodowych.
Atrakcyjne świadczenia dodatkowe:
- Dofinansowanie przez Pracodawcę opieki medycznej,
- Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 3,5% wynagrodzenia brutto,
- Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- Bogaty pakiet świadczeń socjalnych (min. „wczasy pod gruszą”),
- Szkolenia umożliwiające rozwój kompetencji oraz poszerzenie wiedzy.
Zatrudnienie – od zaraz, po sprawdzeniu kwalifikacji i kompetencji.
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Poznaj
PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.
Grupa Kapitałowa PGE jest największym w Polsce przedsiębiorstwem sektora elektroenergetycznego. Gwarantuje bezpieczne i stabilne dostawy energii elektrycznej do ponad pięciu milionów klientów. Stale się zmieniamy, by realizować nasze strategiczne cele, w tym osiągnięcie neutralności klimatycznej do 2050 r. Jesteśmy liderem transformacji energetycznej w Polsce. PGE S.A. to spółka dominująca Grupy Kapitałowej PGE. Odpowiada za zarządzanie Grupą, zapewnia koordynację działań i wytycza strategiczne kierunki. Zapraszamy do współpracy – razem budujmy przyszłość polskiej energetyki.