Prezydent miasta stołecznego Warszawy
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie miasta stołecznego Warszawy
pl. Bankowy 3/5 00-950 Warszawa
Główny Specjalista ds. koordynacji realizacji i rozliczania projektów w Wydziale Systemów Informatycznych i Wdrożeń Biura Informatyki i Przetwarzania Informacji
Obszar działań: Smart City
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Główne odpowiedzialności:
- Prowadzenie działań związanych z koordynacją, przygotowaniem projektów, w tym przygotowaniem wniosków o finansowanie projektów;
- Koordynacja projektów w tym projektów międzynarodowych. Nadzór nad realizacją i rozliczaniem projektów. Przygotowywanie i prowadzenie wymaganej dokumentacji. Prowadzenie spraw związanych z postępowaniami w trybie zamówień publicznych i realizacją umów prowadzonych przez komórki w ramach poszczególnych projektów;
- Koordynacja działań i współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi Urzędu, dotycząca przygotowania projektów realizowanych w komórkach i jednostkach im podległych, w zakresie pozyskiwania środków z funduszy europejskich. Współpraca z otoczeniem rynkowym, w tym naukowym, pozarządowym i gospodarczym w celu realizacji projektów;
- Prowadzenie rejestrów i ewidencji i sprawozdań z realizowanych projektów. Gromadzenie informacji dotyczących przygotowywanych i realizowanych projektów między innymi z udziałem funduszy europejskich.
- Prowadzenie spraw związanych z promocją i realizacją działań informacyjno-szkoleniowych dotyczących funduszy europejskich. Prowadzenie działań na rzecz rozwoju organizacji pozarządowych w m.st. Warszawie oraz realizacja projektów skierowanych do tych podmiotów, prowadzących do wzmacniania mechanizmów współpracy Urzędu z organizacjami pozarządowymi w zakresie realizacji zadań publicznych.
Charakterystyka pracy:
- Koordynowanie zagadnień projektowych związanych z obszarem Smart City;
- Współpraca z użytkownikami i dostawcami systemów informatycznych w rozwoju i utrzymaniu aplikacji oraz udział we wdrażaniu systemów informatycznych wraz z dokumentacją projektową oraz przygotowywanie szkoleń dla użytkowników;
- Analiza rynku pod kątem realizacji potrzeb informatycznych z zakresu Smart City wśród potencjalnych dostawców produktów i usług informatycznych (zapytania ofertowe, konsultacje z dostawcami/wykonawcami) oraz udział w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego);
- Realizacja wyznaczonych zadań projektowych zgodnie z obowiązującą metodyką zarządzania projektami;
- Praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących regulacji prawnych w szczególności z zakresu: ustawy o ustroju m.st. Warszawy, Statut m.st. Warszawy, finansów publicznych, zamówień publicznych, samorządu gminnego oraz ochrona danych osobowych.
- Na stanowisku wymagana jest także znajomość: narzędzi projektowania i zarządzania bazami danych, metod zarządzania projektami informatycznymi, praktycznych metodyk projektowania systemów informatycznych i wdrożenia systemów informatycznych.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy:
- Praca w budynku Urzędu i poza nim. Budynek, windy oraz ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Toalety dostosowane do poruszania się wózkiem inwalidzkim.
Stanowisko pracy:
- Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, z przemieszczaniem się wewnątrz budynku i w terenie. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie - o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902),
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe minimum I stopnia,
- minimum 4-letni staż pracy,
- doświadczenie zawodowe powyżej 4 lat w zakresie: przygotowywania projektów do realizacji lub w pozyskiwaniu środków finansowych na realizację projektów lub doświadczenie w zakresie wdrażania projektów realizowanych z wykorzystaniem środków finansowych lub doświadczenie zawodowe minimum 3 lata w ww. obszarze oraz powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w zakresie kierowania ludźmi;
- umiejętność sprawnej obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (weryfikowana podczas testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej).
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe minimum I stopnia na kierunkach: zarządzanie, finanse, administracja,
- pożądane kompetencje: identyfikacja z urzędem, samodzielność, sumienność, komunikacja.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.