Prezydent miasta stołecznego Warszawy
ogłasza nabór kandydatów na 2 wolne stanowiska urzędnicze
w Urzędzie miasta stołecznego Warszawy
pl. Bankowy 3/5 00-950 Warszawa
w Biurze Cyfryzacji Miasta
(profil: menedżer projektów IT)
Termin składania dokumentów: 7 lutego 2019 r.
Główne odpowiedzialności:
- Koordynacja projektów. Nadzór nad realizacją projektów. Przygotowywanie i prowadzenie wymaganej dokumentacji. Prowadzenie spraw związanych z postępowaniami w trybie zamówień publicznych i realizacją umów prowadzonych przez komórki w ramach poszczególnych projektów.
- Koordynacja działań i współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi Urzędu, dotycząca przygotowania projektów realizowanych w komórkach i jednostkach im podległych. Współpraca z otoczeniem rynkowym, w tym naukowym, pozarządowym i gospodarczym w celu inicjowania i realizacji projektów.
Charakterystyka pracy:
- Praca w interdyscyplinarnym zespole realizującym strategiczne projekty cyfrowe dla m.st. Warszawy.
- Koordynacja realizacji projektów IT, w szczególności należących do następujących portfeli projektów: projekty miejskie, projekty smart city, projekty big data, projekty utrzymaniowe.
- Zarządzanie projektami zgodnie z przyjętymi w Urzędzie m.st. Warszawy zasadami zarządzania projektami, z elementami metodyk zwinnych.
- Praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: ustawy o ustroju m.st. Warszawy, ustawy o dostępie do informacji publicznej, przepisów dotyczących ochrony danych osobowych oraz zagadnień dotyczących cyfryzacji i jej aktualnych wyzwań.
Miejsce pracy: Praca w budynku Urzędu oraz poza nim. Bezpieczne warunki pracy. Budynek wyposażony w windy niedostosowane do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku umożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Budynek niedostosowany dla osób niedowidzących, niewidzących i niesłyszących.
Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, rozmowami telefonicznymi, przemieszczeniem się wewnątrz budynku oraz poza nim. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
- obywatelstwo polskie - o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art.11 ust. 2i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późn. zm.),
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność sprawnej obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego weryfikowana podczas testu wiedzy lub/i rozmowy kwalifikacyjnej,
- wykształcenie wyższe minimum I stopnia,
- minimum 4-letni staż pracy,
- doświadczenie zawodowe powyżej 4 lata w obszarze przygotowywania projektów do realizacji z wykorzystaniem środków własnych lub wdrażania projektów realizowanych z wykorzystaniem środków własnych lub doświadczenie zawodowe przynajmniej 3 lata w ww. obszarze oraz minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie kierowania ludźmi,
- wymagane kompetencje: identyfikacja z urzędem, komunikacja, sumienność, dążenie do rezultatu, samodzielność, współpraca.
- wykształcenie wyższe minimum I stopnia z zakresu zarządzania, finansów, administracji.