Prezydent miasta stołecznego Warszawy
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie miasta stołecznego Warszawy
pl. Bankowy 3/5 00-950 Warszawa
Termin składania dokumentów: 16 listopada 2020 r.
Główne odpowiedzialności:
- koordynowanie realizacji zadań inwestycyjnych realizowanych przez jednostki i osoby prawne m.st. Warszawy,
- ocena stanu realizacji inwestycji i remontów w kontekście zaplanowanego do realizacji w danym roku budżetowym zakresu rzeczowego i finansowego,
- wskazywanie problemów i zagrożeń mających wpływ na proces realizacji inwestycji oraz przedkładanie propozycji rozwiązań naprawczych,
- weryfikacja planów rzeczowo - finansowych inwestycji przewidzianych do realizacji w danym roku budżetowym; ocena merytoryczna wniosków realizatorów inwestycji finansowanych z budżetu m.st. Warszawy o przekazanie środków finansowych z tytułu zrealizowanego zakresu rzeczowego,
- kompleksowe opracowywanie procedur związanych z dozorowaniem i monitoringiem w odniesieniu do inwestycji i zakupów inwestycyjnych; przygotowywanie analiz merytorycznych i sprawozdań z realizacji inwestycji i remontów.
Charakterystyka pracy:
- opracowywanie materiałów wyjściowych do wszczęcia postepowania udzielenia zamówienia w zakresie dokumentacji projektowej,
- opracowywanie założeń programowo-projektowych inwestycji na etapie przygotowania inwestycji oraz opisów technicznych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; uzgadnianie projektów umów,
- sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z: dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej oraz warunkami umowy z wykonawcą,
- kontrolowanie przebiegu realizacji budowy, odbiór dokumentacji projektowej, sprawdzenie jej kompletności i zgodności z warunkami umowy, weryfikowanie kosztorysów,
- kontrolowanie dokumentów niezbędnych do przekazania obiektu do użytkowania, potwierdzanie kompletności i zgodność dokumentacji powykonawczej z wykonanymi robotami,
- praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy, Regulamin organizacyjny Urzędu m.st. Warszawy, ustawa prawo budowlane, ustawa o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, ustawa o ochronie przeciwpożarowej, ustawa prawo zamówień publicznych, ustawa o ochronie danych osobowych, ustawa o finansach publicznych.
Miejsce pracy: praca w budynku Urzędu i poza nim. Budynek wyposażony w windę dostosowaną do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Drzwi przeciwpożarowe znajdujące się w budynku mogą utrudniać przemieszczanie się osobom na wózku inwalidzkim. Toalety dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Budynek niedostosowany dla osób niewidomych i słabowidzących.
Stanowisko pracy: stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, prowadzeniem rozmów telefonicznych, obsługą klienta oraz przemieszczaniem się wewnątrz budynku. Dodatkowo praca wymagająca przemieszczania się poza budynkiem – wyjścia w teren. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, słabowidzącym oraz niesłyszącym.
- obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282),
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność sprawnej obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną,
- wykształcenie wyższe minimum I stopnia,
- minimum 4-letni staż pracy,
- powyżej 4-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie budownictwa w bezpośrednim wykonawstwie lub projektowaniu, nadzorze inwestorskim,
- posiadanie uprawnień budowlanych do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
- wymagane kompetencje: identyfikacja z Urzędem, wiedza zawodowa, znajomość przepisów i procedur, sumienność, dążenie do rezultatów, komunikacja, współpraca.
- wykształcenie wyższe minimum I stopnia na kierunkach technicznych lub jednolite magisterskie o kierunku prawo,
- minimum 5 letni staż pracy,
- powyżej 4-letnie doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego.